КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«Тварини джунглів»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Мета: навчальна: ознайомити учнів з новими словами та практикувати в їх вживанні: fast, zebra, fat, повторити слова: tiger, hippo; ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання в Present simple: Do you like..?, короткі відповіді до нього: Yes, I do/ No, I do not та заперечу вальне речення: I do not like…. Закріпити лексику розділу за допомогою вірша “We are at the zoo”. Увести буквосполучення wh [w].
розвиваюча: розвивати навички усного мовлення;
виховна: виховувати почуття любові до природи.
Тип уроку: засвоєння умінь та навичок.
Обладнання: підручник, малюнки, словники.
Stand up, please! Good morning, dear pupils! Діти вітаються піснею “My monkey is clever”.
Today’s topic is “The Jungle animals”. Today we are going to learn the new words, be able to ask the question “Do you like?” and answer: “Yes, I do”/ “No, I don’t”, “I do not like…”, read the words with wh.
3)Warm – up
4)Check on homework
Повторити слова попереднього уроку за допомогою гри. Потрібно стати в коло, діти кидають один одному м’яч і називають слова. Читати на с.120, здати намальовані малюнки. Усі малюнки прикріпити на дошці і підписати назви тваринок.
5)Presentation and practice
До дошки прикріплені малюнки тигра, зебри, бегемота. Під кожним малюнком цифри: 1,2,3.
T.: Look at the pictures of the animals. I name the animals, you name the numbers. Zebra?
Ps.: Picture two.
T.: Yes. (Учитель пише назву тварини під кожним малюнком: zebra). Repeat: zebra. Look at the pictures. Where is…a tiger?
Ps.: Picture one.
T.: Good. (Учитель пише назву під малюнком tiger ). Repeat: tiger. And number three is a…hippo. Repeat: hippo. Look at the animals. It is slow. It is fast. Slow?
T.: Now open your books at page 121. Listen and repeat: fast, tiger, zebra, hippo, fat. Look at the hippo. It is fat. Read the words. Now open your vocabularies. Write down the words.
6) Song
Учні співають пісню про гіпопотама із книги (Chatterbox).
Hippo – pota – pota - mus
I’m the hippo – pota – mus
Hippo – pota – happiness
I’m the happy hippo!
You and me and me and you
Come and sing this happy song
With the happy hippo!
7)Grammar
T.: Page 121/ Look, listen and repeat. Act out the comic. Find in the comic:
Мені подобаються зебри.
Мені подобаються тигри.
Тобі подобаються бегемоти?
- Ні, не подобаються.
Мені не подобаються бегемоти.
Remember. Repeat after me. Do you like…? Yes, I do/ No, I don’t. I do not like … Зверніть увагу на те, що “you” у запитанні змінюється на “I” у відповіді.
Учні ланцюжком ставлять один одному запитання та відповідають на них:
Do you like crocodiles?
- Yes, I do/ No, I don’t. I do not like crocodiles.
8) Physical activity.
T.: Stand up! Repeat and do the actions:
This, that, These, those. Snap your fingers. Touch your toes. |
This, that, Those, these. Shrug your shoulders. Bend your knees. |
9) Poem “We are at the zoo”
We are at the zoo,
Me and you,
The lions are here
And the zebras too!
The hippos are happy
The crocodiles are sad,
And look at the monkey!
It’s smiling at Dad!
We’re at the zoo,
Me and you,
The elephants are here
And the tigers too!
10) Reading
Read p.122. У буквосполученні wh перед усіма голосними, крім o, h «мовчить», а w «говорить», тобто wh вимовляємо як [w]. Read after me: white, why, what, where. Now you read.
11) Summarizing
T.: Що нового ви вивчили на уроці? Давайте повторимо нові питання.
12) Homework
Вивчити нові слова, читати с.122, вивчити вірш “We are at the zoo” індивідуально.