Конспект уроку у 10-11 класі на тему Політичний устрій України

Про матеріал

Конспект позакласного заходу для учнів з особливими освітніми потребами 10-11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Мета: розповісти про політичний устрій України

Перегляд файлу

                                     Конспект уроку у 10-A класі

 

  1. Тема уроку: «Політичний устрій України»
  2. Мета уроку:

Практична:

1.Навчити дітей розповідати про політичний устрій України

2.навчити учнів обмінюватись репліками політичного устрою України

3.навчити учнів вживати мовні  кліше в мовних ситуаціях

Освітня:

1.вчити учнів осмислювати отриману на уроці інформацію та висловлювати своє ставлення до неї

2.розширити лексичний запас дітей

3. удосконалити навички вживання дієслів у теперішньому часі Indefinite та

Perfect

Розвиваюча:

  1. розвивати діалогічне мовлення
  2. психічні процеси ( мислення, увагу, пам'ять)

Виховна:

  1. виховувати почуття відповідальності до свого здоров’я
  2. виховувати інтерес до вивчення англійської мови
  1. Методичне обладнання уроку:

1. тематична лексика

2. підручник

3. граматична таблиця видо-часових форм  дієслова

4. Схематичний план уроку

 

1) Початок уроку

3 хв.

2) Фонетична зарядка

5 хв.

3) Тренування вживання видо-часових форм дієслова

8 хв..

4) Навчання вмінню репліціювати на почуте висловлювання, використовуючи кліше

9 хв.

5) Робота з текстом для домашнього читання

12 хв.

6) Подача домашнього завдання

4 хв.

7) Підведення підсумків роботи

3 хв.

 

                                                     5. Хід уроку

 

  1. Початок уроку

 

  1. Організація класу
  2. Бесіда з черговим
  3. Повідомлення плану уроку

Good morning!

Who is on duty today? Who is absent?

The topic for study is the Political System of Ukraine. You should be able to ask and answer questions about the topic, you will practice in listening trying to achieve direct comprehension and use the target vocabulary in your speech.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

Мета: удосконалення навичок звуковимови, уведення в іншомовну атмосферу, активізація вивченої лексики в усних мовних висловлюваннях

Лексична гра

Is it necessary for you to be able to speak about  political system of the country about major political events? When under what circumstances could you speak on the suggested topic?

The situation must be rather official that’s why you should behave and keep up the talk, express your thoughts and opinions in accordance with the situation using appropriate English. But being a good companion means not only speaking abilities but the skill of listening as well.

What will you say if you can’t understand a person completely?

 

 

  1. Тренування вживання вивчених словосполучень у непідготовленому висловлюванні

     Мета: опрацювати лексику,  розвивати діалогічне мовлення

Прийом: опора на схеми

  1. Опрацювання лексики
  2. Лексична гра
  3. Розвиток діалогічного мовлення

Ex.55 p.101

Let’s play “Interpreters” using material of ex.56 p.101

Imagine that you’re interviewing a politician. Invent as many questions as possible to have got the statements given in ex.56 answers to your questions. Do it in writing. Prepare for interview. Now work in pairs.

 

4. Навчання вмінню репліціювати на почуте висловлювання, використовуючи кліше

Мета: навчити учнів вживати мовні  кліше в мовних ситуаціях

 

  1. Установка
  2. Подача матеріалу

The boy is ill

Висловіть подив

Is he really ill?

Спитайте про джерело інформації

How do you know?

Попросіть пояснення

What do you mean?

Повідомте дещо, що стосується вас за даною темою

I also was ill a month ago and missed classes at school

 

5.Робота з текстом для домашнього читання

Task 10 p.123

Мета: перевірити розуміння прочитаного, активізація лексики, повторення правил словотвору, обговорення змісту прочитаного

 

  1. установка
  2. перевірка розуміння прочитаного

 

 

  1. активізація лексики

 

    4) повторення правил словотвору

What is the story about?

Where did the action take place?

Who are the main characters of the story?

Whom do you sympathize?

Find the sentences in the text with the words given below, translate them

Write the words formed with suffixes or prefixes and make at least one more new word with each base word using either a suffix or a prefix.

 

 

  1. Подача домашнього завдання
  1. установка
  2. запис в щоденники
  3. виконання взірця

Write down your hometask

p.2 Ex.125

  1. Підведення підсумків
  1. підведення підсумків
  2. оцінка активності кожного учня
  3. виставлення оцінок в щоденник

What activity did you like best?

What especially difficult for you?

 

doc
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
1909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку