КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«Тварини зоопарку»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Тема: Тварини зоопарку.
Мета: навчальна: повторити слова та практикувати в їх вживанні: crocodile, zoo, strong, ознайомити учнів і практикувати у вживанні структури: What animals are those?, These are…Those are… . Увести буквосполучення our;
розвиваюча: розвивати пам’ять, увагу та мислення на уроці.
виховна: виховувати інтерес до предмету.
Тип уроку: засвоєння умінь та навичок.
Обладнання: підручник, зошит, малюнки, словник, лексика.
Stand up, please! Good morning, children! Діти вітають учителя віршем “My monkey is clever”. Let’s start our English lesson.
Dear children, today we shall repeat some words, learn new grammar material, learn “our”.
Перевірити слова попереднього уроку, розминку, читати с.117.
Учитель кріпить до дошки малюнки і називає зображене, учні повторюють назви:
crocodile
zoo
strong
ugly
beautiful
Під кожним малюнком учитель кріпить картку з назвою. Now let’s play the game “Find the picture”. Учитель переставляє картки зі словами, щоб вони не відповідали малюнкам.Match a picture and a word. Два – три учні за бажанням по черзі підходять до дошки і кріплять картки зі словами під відповідними малюнками.
Now open your books at page 119. Read the words. Чотири – п’ять учнів за бажанням читають слова.
T.: What is this? (Учитель показує на один із ближніх предметів).
Ps.: This is a….
T.: What is that? (Учитель показує на щось віддалене).
Ps.: That is a….
T.: What are these? (Учитель показує на малюнок тварин, наприклад, слонів).
Ps.: They are elephants.
T.: What are those?
Ps.: Those are elephants.
T.: Отже, коли ми використовуємо those?
Ps.: Коли ми кажемо про віддалені предмети.
T.: Page 119. Remember. Repeat after me: These are lions. Those are crocodiles.
Учні в парах ставлять один одному запитання та відповідають на них за зразком на с.120.
T.: Stand up. Listen and repeat:
This, that, These, those. Snap your fingers. Touch your toes. |
This, that, Those, these. Shrug your shoulders. Bend your knees. |
8) Reading Rules
T.: Page120. Read after me: our - наше, we – our, our school, our classroom, our teacher. Now you read. Учні читають слова та словосполучення по черзі.
Роздати учням картки із текстом. Учні складають діалоги.
P1: I have a pet. It’s name is Bet. It says “mur - mur”. What is this?
Ps.: A cat.
P2.: have a pet its name is Back. It says “gr - gr”. What is this?
Ps.: A dog.
P3.: I have a pet. Its name is Noks. It does not say, but it’s bright. What is this?
Ps.: A rat.
Згадайте, яке запитання ви навчилися ставити ?
Повторити слова з кроку, читати с.120, намалювати малюнки до цих слів.