Конспект уроку "У світі цікавого" 3 клас

Про матеріал
Виховна робота з теми "У світі цікавого" Розширити знання та уявлення учнів про цікаві факти тварин і рослин. Формувати навички самостійної роботи з додатковим матеріалом. Заохочувати дітей до спільної праці.
Перегляд файлу

Тема: «У світі цікавого»

Мета:

  • Розширити знання та уявлення учнів про цікаві факти тварин і рослин.     
  • Формувати навички самостійної роботи з додатковим матеріалом.
  • Заохочувати дітей до спільної праці.

Обладнання:

  • Презентація до уроку.
  • Іллюстрації «правила поведінки на уроці».
  • Картки для завдання в група.
  • Пазли.
  • Відео-матеріал

 

План заняття:

1.Організація класу.

1.1.Привітання з учнями.

  • Добрий день діти! Нагадаю, що мене звати Данієла Михайлівна.Я дуже рада, що сьогодні зможу провести у вас урок, і надіюсь він вам сподобається!.

1.2.Створення сприятливого психологічного комфорту.

Для початку, я хочу нагадати вам деякі правила поведінки на уроці, щоб під час нашого заняття ми працювали плідно та ефективно:

Правила поведінки на уроці

  • Правила піднятої руки
  • Правило тиші
  • Правило поваги до інших
  • Я впевнена, що ви запам’ятали ці правила, тому почнемо наше заняття.  Я роздам кожному із вас листочки з завданнями. Вам потрібно скласти ці  пазли. Хто закінчить роботу-підіймає руку. Згадуємо про правило тиші та поваги до інших.. изображение_viber_2021-12-13_21-23-48-928.jpgизображение_viber_2021-12-13_21-23-49-101.jpg

1.3. Проблемне питання.

  • Чи здогадалися, які це квіти? Правильно, ромашка та нарцис. Чи знаєте ви, що спільного між цими квітами?(відповідь дітей). Вони є рослинами.

 

2.Розкриття теми заняття.

  • Тому сьогодні, я вам розповім дещо цікаве про рослинність нашого світу.

2.1.Розповідь з елементами бесіди.

  • Напевно ви чули щось цікаве про рослин.
  • Є рослини які ловлять для себе мух, їх називають венерина мухоловка. У природі харчуються комахами та павуками. Механізм заманює комах-на запах. Тільки лист не згортається :він весь покритий травними залозами. Так що, навряд якась муха прилипне, вона одразу ж починає засвоюватися.
  • Також,  що досить цікаве, на мою думку, у світі природи є дерево баобаб. Баобаб є одним з найбільш товстих дерев у світі-при середній висоті в 18-25м окружність його стовбура становить близько 10 метрів. Листя, насіння і плоди баобаба мають лікувальні властивості. Якщо в савані трапляється пожежа, баобаб не горить, так як його деревина просякнута водою.
  • Полуничне дерево. Восени покривається червоними кулястими плодами величиною з невелике яблуко,  що формою нагадують гігантські ягоди полуниці.Вони їстівні. Але, звичайно, плоди полуничного дерева, не мають нічого спільного зі справжню полуницею.
  • Наступне, про що я хочу розповісти-гриби, які світяться. У Південній Америці дослідникам вдалось знайти дивний гриб. Він може світитися у темряві.Гриб світиться лише в ночі, що дає йому змогу економити енергію. А для чого вони світяться, так і не вдалось встановити.

2.2.Проведення гри «Так чи Ні»

  • А тепер провіримо вашу уважність. Я задам питання, а ви відповісте на них «Так чи Ні» (правило піднятої руки)
  • Рослина-мухоловка заманює комах запахом (ТАК)
  • Дерево баобаб тонке (НІ)
  • Дерево баобаб НЕ може згоріти (ТАК)
  • Плоди полуничного дерева є полуницею (НІ)
  • Вчені не встановили для чого святяться гриби (ТАК)

 

2.2.Завдання на кмітливість.

  • Оскільки, не встановлено для чого ж ці вони світяться, давайте уявимо, що ми з вами  вчені, та спробуємо визначити для чого ж світяться ці гриби. Ваша думка?(відповідь дітей). Дуже цікаві відповіді!

2.3.Фізхвилинка.

  • Давайте разом встанемо з наших місць і зробимо невелику фізхилинку(демонстрація відео-матеріалу)

2.4.Робота в групах

  • Чудово! А тепер перейдем до наступного завдання. Воно досить легке. Тому розділимось на групи:дівчата і хлопці. Вам потрібно знайти слова та написати їх правильно. На це я даю вам 1 хвилину. Побачимо хто перший завершить завдання, дівчата чи хлопці? Не забуваємо про правило піднятої руки!

ЛСАТВІКА -     ЛАСТІВКА

ЇЧАЖОК -        ЇЖАЧОК

ВМЕДІДЬ -     ВЕДМІДЬ

БКЛІА -           БІЛКА

ЛЦИСИЯ-       ЛИСИЦЯ

 

  • Молодці! Діти, як думаєте, що об’єднує  ці слова(відповідають:вони є всі тварини)

Саме так, ці слова належать до групи «тварин».  Тому зараз поговоримо про них. 

2.5.Вправа на уважність

Перегляньте ще раз слова, та спробуйте відповісти:

  • Хто з тварин вміє полювати?
  • Чи у всіх є лапи?
  • Хто з них є хижою твариною? Чому?
  • Розкажіть, чи є тут комахи? Поясніть Свою думку.

(додатково)

  • Які казки ви знаєте з цими тварини?
  • Чи зустрічалися з ними у житті?

2.6.Перегляд відео «Світ тварин»

2.6.Гра «ПРАВДА-НЕПРАВДА»

  • Зараз ми пограємо з вами в цікаву гру «Правда-Неправда». Я називаю цікавий факт про тварину, якщо ви згідні з цим фактом і вважаєте його правдою-підіймаєте руки. Якщо думаєте, що це неправда-тихо сидите(правило тиші)
  • Крокодил з’явився на землі ще з часів динозаврів?(ПРАВДА)
  • У бурого ведмедя 3 шлунки(НЕПРАВДА)
  • У зебр молоко рожевого кольору?(ПРАВДА)
  • Кенгуру може стояти на хвості?(ПРАВДА)
  • У слонів немає зубів?(НЕПРАВДА)
  • Антилопа п’є воду шкірою?(НЕПРАВДА)

 

3.Підсумок заняття.

3.1.Узагальнююча бесіда

  • Сьогодні на уроці, я разом з вами дізналася, про цікаве нашого світу, а саме про рослин та тварин. Я дуже задоволена сьогоднішнім уроком, а чи сподобалось вам?

3.2Рефлексія «Продовжи  речення»

  • Мені було цікаво…
  • Тепер я знаю що…
  • Мене здивувало…
  • Найбільше запам’яталось…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Янчева Данієла
Додано
2 квітня 2022
Переглядів
1007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку