Конспект уроку "У яких країнах живуть твої улюбленні казкові герої"

Про матеріал
Поглибити знання дітей про нашу планету, країни, народи та культуру європейських країн; розширити знання учнів про казки народів світу,їх авторів, збагатити словниковий запас, формувати вміння виступати перед аудиторією, виражати свої ємоції, виховувати у дітей толерантність, вміння дружити, помічати й наслідувати хороші якості і вчинки у людей, розширити кругозір учнів, бажання пізнавати світ.
Перегляд файлу

Інтегрований урок ЯДС і читання

Тема. У яких країнах живуть твої улюбленні казкові герої.

Мета: поглибити  знання дітей про нашу планету, країни, народи та культуру європейських країн;  розширити знання учнів про казки народів світу,їх авторів, збагатити словниковий запас, формувати вміння виступати перед аудиторією, виражати свої ємоції, виховувати у дітей толерантність, вміння дружити, помічати й наслідувати хороші якості і вчинки у людей.

 

Обладнання: підручник ЯДС, мультимедійний комплект, презентація, костюми казкових героїв, музичний супровід, цеглинки Lego, сконструйована Lego машина часу.

Тип уроку: формування та вдосконалення умінь і навичок.

Вид уроку: інтегрований.

Інтеграція: українська мова (читання), ЯДС.

 

Хід уроку

I.Організація класу

Пролунав уже дзвінок –
Починаємо урок!
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім 2 класі
Діти просто молодці!
-Сьогодні на урок я не прийшла, а прилетіла на машині часу. Ось вона. Я пропоную з цеглинок Lego кожному сконструювати свій корабель, адже ми скоро відправився в подорож.

II.Актуалізація опорних знань.

1.Фронтальне опитування.

-Яку форму має наша планета?

-Скільки на землі сторін світу( північ, південь, захід, схід)?

-Які країни є на Землі?

-Які народи населяють нашу планету?

2.Гра “Країна-нація”. Робота на картках ( попрацюємо в парах).

Від назви країни утворити, як називають її жителів.

Україна-українці,                    Китай-китайці,
Італія-італійці,                         Індія-індійці,
Англія-англійці,                      Польща-поляки,
Швеція-шведи,                        Німеччина-німці.

Чому назви країн пишемо завжди з великої літери?

 

III.Повідомлення теми і мети уроку

Усі народи на землі мають власні традиції, вірування, звичаї та культуру. До культурної спадщини усіх народів належить  і література, а саме казки. Тому сьогодні на своїх кораблях ми помандруємо нашою планетою. Познайомимося у яких країнах живуть наші улюблені казкові герої і хто їх автор.

Нумо всі в свої кораблі, рушаймо разом (музичний супровід).

Зупинка №1 “Мауглі”

Увесь світ захоплюється історією дитини, яка потрапила у джунглі і була вихована вовчою зграєю. Про це розповів у своїй книзі “Мауглі” відомий англійський письменник Редярд Кіплінг. Разом з Мауглі ми пізнаємо закони джунглів і розуміємо, що вони багато в чому корисні людям. Наприклад:

- поважати закони кожного товариства,

- шанувати того, кого зустрінеш на своєму шляху,

- зважати на науку та поради старших,

- бути вірним у дружбі, сміливим і чесним,

- поважати тих, хто дав життя і виховав.

Кіплінг народився і жив в Індії і події, які описуються в казці відбувалися саме в цій країні.

 

    

Цікаві факти про Індію:

  • Офіційна назва країни бере свій початок від назви річки Інд.
  •  Індійський прапор складається з трьох горизонтальних смуг: світло-оранжевий — хоробрість і самопожертва, білий — миролюбство та зелений — родючість і життєдайність. На білій смузі зображено колесо закону.
  • В Індії виникли алгебра і тригонометрія. Індійський мудрець Аріабхата винайшов концепцію числа 0.
  • Бавовняну тканину вперше в світі виткали в Індії. Слава індійської тканини швидко поширювалась світом і навіть Римські вельможі називали їх «тканим вітром».
  • Згідно з індійським календарем, рік ділиться на 6 сезонів: весна, літо, мусони, осінь, переддень зими і зима.
  • В індійських джунглях дуже багатий рослинний світ. Наприклад росте каучукове дерево, його висота понад 30 метрів. З соку цього дерева роблять натуральну гуму. В Індії  також дуже різноманітний і тваринний світ. Там мешкають слони, тигри, мавпи, носороги, величезні плазуни крокодил і багато інших тварин.

Вправа “Пригадай і розкажи”

Діти, ми з вами разом дивилися мультиплікаційний фільм “Мауглі”, багато хто з вас читав книгу Р.Кіплінга “Книга джунглів”

-Які рослини та яких тварин із джунглів Індії ви запам’ятали?

-Хто був другом для Мауглі?

-Які труднощі пізнав Мауглі в джунглях?

-Що вас найбільше вразило?

-Що означає вислів “Ми с тобою однієї крові”?

Фізхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=B7ZNzZUd7zM

Зупинка №2 “Карлсон”

Карлсон - літературний персонаж, вигаданий письменницею Астрід Ліндгрен зі Швеції. Веселунчик Карлсон живе на даху одного з будинків Стокгольма, столиці Швеції. Його найкращим другом стає хлопчик Сванте, якого всі називають просто Малюк.

Ми з вами завітаємо у Швецію, де жив цей невгамовний, примхливий герой. Який вічно вимагав смачної їжі. І кожну мить готовий весело пустувати, порушуючи будь-які правила. Але не тільки пустощі спадають на думку Малюкові, коли він спілкується з Карлсоном. Малюк, як у дзеркалі бачить свої власні недоліки і розуміє, що так поводитися не можна.

Ця велика книга вчить нас любові і терпимості до тих, кого любити не завжди просто.

 

Цікаві факти про Швецію:

  • Швецією править король разом з парламентом.
  • Столицею та найбільшим містом Швеції є Стокгольм.
  • Швеція не вступала ні в одну війну вже понад два століття.
  • Швеція - перша у світі країна, де з'явився комерційний мобільний зв'язок.
  • Швеція подірувала світу багато корисних винаходів, таких як: сірники, температурна шкала Цельсія, упаковка тетрапак і багато інших.
  • Швеція - це батьківщина великих мандрівників та воїнів Вікінгів.

 

Вправа “Придумай та розіграй”

Сценка “Діалог Карлсона та Малюка”

-Привіт, маєш місце для паркування.

-Ой, як ти так вмієш літати.

-О, це мені зовсім не складно! Мені літати, що по дорожці стрибати. Я найкращий у світі авіатор! Тебе як звати?

-Мене Малюк!

-А мене звати Карлсон! Карлсон, який живе на даху. Малюче, скільки тобі років?

-Мені сім. А тобі скільки?

-Я красень у самому розквіті сил. Глянь на мене, очей не відведеш! Я розумний і сміливий! Прошу любити мене і чимось смачненьким пригостити!

Діти, нам час повертатися до класу. Нумо в свої кораблі!

Зупинка №3 Рідна школа.

Гра “Мікрофон”

-У яких країнах живуть герої згаданих казок?

-Порівняй чим відрізняються хлопчики Мауглі та Малюк?

 -Яку цінність для тебе має справжня дружба?

-Що з вивченого тобі сподобалося найбільше?

Використаний матеріал:

“Я досліджую світ” Ірина Грущинська, Зоя Хитра,

Фізхвилинка - https://www.youtube.com/watch?v=B7ZNzZUd7zM

https://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=7017

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
1103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку