Конспкт уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 2 класі з теми "Що таке цінності? Якими бувають цінності?"

Про матеріал
Конспект уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" в 2 класі з теми "Що таке цінності? Якими бувають цінності?" Мета: допомогти учням визначити і назвати власні цінності; дати можливість дізнатися про цінності однокласників; допомогти учням виділити свої головні цінності; показати, що головні цінності у різних людей можуть збігатися; дати змогу учням висловлювати власну думку про цінності; створити умови для самопізнання, пошуку нової інформації; стимулювати розвиток творчої уяви, фантазії; сприяти згуртуванню учнів через залучення до колективної творчої справи.
Перегляд файлу

Тема місяця: «Вартість і цінність»

Тема уроку: Що таке цінності? Якими бувають цінності?

Мета: допомогти учням визначити і назвати власні цінності; дати можливість дізнатися про цінності однокласників; допомогти учням виділити свої головні цінності; показати, що головні цінності у різних людей можуть збігатися; дати змогу учням висловлювати власну думку про цінності; створити умови для самопізнання, пошуку нової інформації; стимулювати розвиток творчої уяви, фантазії; сприяти згуртуванню учнів через залучення до колективної творчої справи.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Очікувані результати навчання

учень:

розпізнає ключові фрази в усному висловлюванні;

виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;

підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

передає інформацію в таблицях;

презентує результати своєї діяльності за допомогою малюнків або текстів;

 

Методи і форми роботи: вправа «Долоньки», вправа «Цінності», робота в групах, робота в парах, метод «Кросворд», вправа «Закінчи речення».

Обладнання: кросворд, малюнки, цеглинки LEGO, таблиця «Цінності», руханка «Веселе сонечко».

Перебіг заняття

І. Організаційний момент. Створення робочого настрою.

1. Емоційне налаштування учнів.

Вправа «Долоньки»

- Продзвенів дзвінок, починається урок. Я посміхнуся вам, а ви посміхніться один одному і подумайте, як добре, що ми сьогодні усі разом. Ми спокійні, добрі, привітні, ласкаві. Ми усі здорові. Глибоко вдихніть і видихніть вчорашню образу. Вдихніть в себе тепло сонячних променів, свіжість ранку. Я бажаю вам гарного настрою і дбайливого ставлення один до одного. Поділіться гарним настроєм з товаришем. Тримаючись відкритими долонями скажіть один одному щось приємне.  

II. Повідомлення  теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Слово вчителя.
  • Ось і тема в нас нова, зашифрована вона.

Пропоную в гру пограти і її розшифрувати.

  1. Робота в групах.
  • Для гри нам потрібно об’єднатися в  групи за кольорами LEGO.

Завдання: розгадати кросворд і прочитати ключове слово.

  1. Кількість грошей, за яку можна щось купити. (Ціна)
  2. Батько мами або тата. (Дід)
  3. Хлопчик для батьків – це… (Син)
  4. Дівчинка для батьків – це… (Донька)
  5. Сестра мами або тата. (Тітка)
  6. Дочка моєї мами мені - … (Сестра)
  7. Синонім до слова «тато». (Батько)
  8. Брат мами чи тата. (Дядько)
  • Ключове слово – цінність.

- Тема нашого уроку « Що таке цінність?».

III. Робота за темою уроку.

1. Робота з тлумачним словником.

-  Як ви розумієте, що це  – цінність? (Відповіді дітей)

Цінність  - це те, що має певну матеріальну або духовну вартість. Цінність – це те, що важливе для людини.

У кожної людини є свої цінності. У багатьох людей цінності можуть збігатися з цінностями інших.

  • А що для вас є цінним?
  1. Вправа «Цінності».

Завдання:

  • напишіть або намалюйте 10  найцінніших понять, і поясніть, без чого ви не зможете прожити.
  1. Фізкультхвилинка. «Веселе   сонечко»

https://www.youtube.com/watch?v=W7aqsZILjR0

  1. Слухання та обговорення змісту оповідання

У дворі на лавці під старою розлогою липою сиділи Андрійко з Юлею. До них підбіг радісний Богданчик.

— Подивіться, яка книжка і портфелик (малюнки книжки, портфелика) у мене є. Мені їх купили для школи, щоб я навчався і зростав розумним. Це найпотрібніші для мене речі.

— А для мене найціннішими є моя родина (малюнок родини), любов і злагода, Батьківщина (малюнок) і рідний край. Це робить мене щасливою, — відповіла Оля.

— Я вважаю, — підвівся з лавки Андрійко, — що найціннішими є життя і здоров'я людини, це — найважливіші речі.

Картинки по запросу "картинки книга"   Картинки по запросу "картинки портфеля в школу"

Картинки по запросу "картинки сімя"   Картинки по запросу "картинки батьківщина"

— Що з названого можна купити за гроші, до чого можна доторкнутися і чим можна помінятися?

— Такі цінності називають матеріальними.

— А чого не можна купити, поміняти чи потримати у руках?

— Родина, життя, здоров'я, успіх, добро — це духовні цінності, що «живуть» усередині нас.

  1. Робота в парах (об’єднання  в пари з сусідом по парті)

Завдання: заповнити таблицю «Цінності», розподілити слова подані на дошці за колонками.

 ( Життя, сім’я, солодощі, каблучка, здоров’я, телефон, природа, мир, сукня, іграшки, тварини, комп’ютер)

Духовні цінності

Матеріальні цінності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Продовження вправи «Цінності».
  • Оберіть з 10 цінностей, які ви записали на початку уроку,  3 найцінніші для вас речі.
  • Що ви залишили собі? Поясніть, чому?
  • Це і є ваші  справжні вищі цінності.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

1.Вправа «Закінчи речення»

- Під час уроку я дізнався… зрозумів… навчився…

- Найбільше мені сподобалося…

- На уроці найкраще в мене виходило…

- Я мав (-ла) труднощі з…

- Я хотів би ще дізнатися про…

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
4713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку