Конспект уроку "Україна – ЄВПРОПЕЙСЬКА ДЕРЖАВА"

Про матеріал

У даному конспекті уроку використано безліч вправ, які допоможуть Вашим учням цікаво та корисно провести час на уроці, а найголовніше дізнатися нове та запам'ятати матеріал.

Перегляд файлу

УКРАЇНА – ЄВРОПЕЙСЬКА ДЕРЖАВА

Мета: формування предметних компетентностей: формувати в учнів поняття про Україну – незалежну європейську державу; різноманітність народів світу, ознайомити зі становленням України як європейської держави, збагатити, поглибити, закріпити знання з історії України; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, спів ставляти, робити висновки.

Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: сприяти тренуванню уваги, зосередженості; учити доводити роботу до кінця.

інноваційної: уміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел.

здоров'язбережувальної: навчити дбайливо ставитися до свого здоров ' я.

Тип уроку: Комбінований

Обладнання: презентація до уроку, мультимедійний проектор, ноутбук, карти світу та Європи, фото людей різних рас.

                                                          Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організаційний момент

2. Екран настрою

- Діти, у нас є деревце, але мені здається на ньому чогось не вистачає. Чого саме?

- Так листочків. Я маю безліч різнокольорових листочків, виберіть собі один та намалюйте на ньому ваш настрій.

- Намалювали? Тепер давайте прикріпимо їх на наше деревце настрою.

Актуалізація опорних знань

Тестові завдання. Взаємоперевірка.

 

1.Країни –сусіди України.

а)Білорусь,Польща,Угорщина.

б)Росія,Японія,Словаччина.

в)Молдова, Китай,Греція

2. Столиця України.

а)Світязь

б)Львів

в)Київ

3.Символ Києва.

а)Карпати

б)вишня

в)каштани

4.Найбільша річка України.

а)Дністер

б)Дніпро

в) Прип`ять

5.Міста України.

а)Львів,Одеса,Херсон.

б)Кишинів, Черкаси,Кіровоград.

в)Житомир,Москва,Вільнюс.

6.Найбільший звір в Україні.

а)Лев

б)Зубр

в)Кит

7.Найбільше озеро вУкраїні.

а)Світязь

б)Славутич

в)Синевир

8.Найстаріше дерево вУкраїні.

а)модрина

б)дуб

в)каштан

 

3. Мотивація навчальної діяльності

а) Метод " Мікрофон"

- Що про Україну знають у світі?

б) Вправа «Асоціативний кущ»

  • А зараз ми з вами сплетемо «словникову павутинку»  до слова Україна та Батьківщина.

4. Визначення теми та мети уроку

- Про що ж ми будемо говорити на уроці?

- Сьогодні про країну ми будем говорити,

Яка є найрідніша для кожного у світі.

Для нас – це Україна, це наша Батьківщина.

Здобула незалежність вона уже давно

І на Майдані взимку відстояла його -

це право бути вільною державою у світі.

  • Прочитайте тему уроку -  Україна – ЄВРОПЕЙСЬКА ДЕРЖАВА.

ІІ. Основна частина

  1. Вправа "Очікувані результати"
  • Діти, а що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
  • Діти, дійсно, сьогодні ви дізнаєтеся, чому Україну називають європейською державою, що таке географічний центр Європи, де саме він знаходиться. Ми з вами ознайомимося з таким поняттям як «Євросоюз»,  ви будете знати, які країни входять до Євросоюзу, коли відзначають День Європи.
  1. Робота за підручником с. 110
  • Розгляньте географічну карту і назвіть частини  світу.
  • Які з цих країн розташовані в Європі?
  • Канада
  • Бразилія
  • Німеччина
  • Франція
  • Італія
  • Іспанія
  • Китай
  • Греція
  • Чи можна назвати Україну європейською державою?
  1. Ознайомлення з думкою інших людей с. 111
  • Почитайте текст та дайте відповіді на запитання.
  • Де розташована Україна?
  • Яка територія України?
  • З чим її можна порівняти?
  • Назвіть країни – сусіди.
  • Де знаходиться центр Європи?
  1. Розповідь учителя
  • Європа – це частина найбільшого материка Землі – Євразії. У Європі налічується 50 незалежних держав, серед яких за наша Україна.
  • Знайдіть на глобусі нашу державу Україну.
  • Вона є одна із найбільших за територією країн Європи. Поступається площею лише Росії. Україна межує із сімома країнами: Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією, Молдовою, Росією, Білорусією.
  • Діти, давайте ці країни розглянемо на глобусі.
  • Ще у 19 столітті вчені довели, що центр Європи знаходиться саме в Україні поблизу села Ділове Рахівського району Закарпатської області. Отже, за своїм розташуванням Україна є європейською державою. Жителів Європи називають європейцями.
  1. Бесіда
  • Чи можна в географічному і науковому плані Україну вважати європейською державою?
  1. Фізкультхвилинка

Україна – це наш край, ( розводять руки в сторони)

Поле, річка, зелен гай. (показують руками)

Любо стежкою нам йти, (крокують на місці)

Тут живемо я і ти. (показують руками на себе і товариша).

  1. Робота з довідковою літературою.

Група дітей «Дослідники»  з’ясовують значення слова «Європа» та  «європеєць»

ІІІ. Заключна частина

  1. Узагальнення та систематизація знань

а) Робота в парах

  • Складіть за зразком

Україна – Київ

Росія – Москва

Білорусь –

Польща –

Словаччина –

Угорщина –

Румунія –

Молдова –

б) Гра " Поштовий голуб Європи"

- Перед вами карта. На ній позначено країни Європи. Голуб тримає листа, в якому записано країни адресата. Допоможи поштовому голубові доставити листи за адресою. Знайдіть на карті потрібну країну та прикріпіть до неї назву.

2. Підбиття підсумків. Рефлексія

- Що нового ви дізналися?

- Що було цікавого?

- У кого виникли проблеми, інтереси?

- У когось змінився настрій від початку уроку?

а) домашнє завдання с. 110 - 113

docx
Додано
11 березня 2018
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку