Конспект уроку Узагальнення знань "Одноклітинні організми"

Про матеріал

Конспект уроку Узагальнення та систематизація знань з теми "Одноклітинні організми"Урок розроблений з урахуванням змін до програми та з виготовленням лепбука згідно до Нової української школи .До даного уроку є презентація.

Перегляд файлу

Тема уроку : Узагальнення знань з теми «Одноклітинні організми»

Ціль :повторити та узагальнити знання учнів з вивченої теми . Виявити прогалини у знаннях учнів ,  виховувати самостійність , вміння працювати в команді, домовлятися про щось спільне, ввічливе ставлення одне до одного,

Обладнання________________________________________________________________

Тип уроку : Узагальнення знань

Хід уроку

1.Організаційний момент

Любі гості ми в цей час раді всіх вітати вас. Добрий день!

Вчитель: От привіталися з нашими гостями , а тепер давайте привітаємось одне з одним. Я вам пропоную побудувати коло і привітаємось одне з одним. Так як ви вітаєтесь кожного дня і побажаємо одне одному гарного настрою та подаруємо посмішку.

 А ще в мене є Чарівне ситечко в якому щось є, а що саме ви дізнаєтесь коли візьмете папірці з цього чарівного ситечка.

(учні  по черзі читають чарівні слова , що були у ситечку )

  • Тож що ж це за слова? Відповідь учнів

Тому діти давайте частіше говорити такі слова одне одному і світ наш стане трошки добрішим.

2.Повідомлення теми уроку і завдань

Сьогодні на уроці ми повинні повторити вивчене з теми «Одноклітинні організми». І як ви вже помітили ми будемо працювати у групах на сьогоднішньому нашому уроці. А сформуємо групи за кольорами ваших папірців. В кого який колір так і сідаємо за кольорами. Відповідно перша група зелений колір 2-червоний ,3- жовтий.

Наше завдання пригадати вивчене з цієї  теми.

Отож, групи сформовані тому давайте повторимо  правила роботи в групах

Давайте перевіримо як ви працюєте злагоджено повторюйте за мною?

3.Узагальнення знань

Перед вами є книжка яка називається одноклітинні організми, а ну загляньте чи є щось у книжці?

-Робота в групах  Конкурс «Терміни»Пригадайте терміни з вивченої теми і запишіть їх на  стікери. Чия  група напише найбільше слів за 3 хвилини та і переможе. Отож почнемо.(учні записують терміни» та зачитують їх.)

Бесіда

- Чому ми називаємо організми одноклітинними?

-Наведіть приклади одноклітинних організмів

-Що означає одноклітинні еукаріоти? Прокаріоти?

-За способом живлення, які є одноклітинні організми?(автотрофи , гетеротрофи)

-Що це означає?

- яке середовище існування переважно у одноклітинних організмів?

-Чи можемо ми їх побачити неозброєним оком? Чому?

 

- Наступне завдання буде «Мозаїка» Вам потрібно скласти зображення із частинок. І у вас як все правильно буде складено , то вийде організм який ви вивчили. І кожній групі треба буде розказати про цей організм якнайбільше фактів. Пригадати і розказати, які є органели та які функції вони виконують у даного організму.

(учні складають зображення та представляють одноклітинний  організм).

 

Фізкультхвилинка

Перегляд відео

А зараз діти вже кожен попрацює самостійно на картках і виконає тести.

(самостійна робота на карточках)

- Покладіть у кишеньку виконані роботи

 

Підсумок уроку

Вправа «Поділися враженнями від уроку»

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку