Конспект уроку Узагальнення та систематизація знань з теми "Одноклітинні організми"Урок розроблений з урахуванням змін до програми та з виготовленням лепбука згідно до Нової української школи .До даного уроку є презентація.
Тема уроку : Узагальнення знань з теми «Одноклітинні організми»
Ціль :повторити та узагальнити знання учнів з вивченої теми . Виявити прогалини у знаннях учнів , виховувати самостійність , вміння працювати в команді, домовлятися про щось спільне, ввічливе ставлення одне до одного,
Обладнання________________________________________________________________
Тип уроку : Узагальнення знань
Хід уроку
1.Організаційний момент
Любі гості ми в цей час раді всіх вітати вас. Добрий день!
Вчитель: От привіталися з нашими гостями , а тепер давайте привітаємось одне з одним. Я вам пропоную побудувати коло і привітаємось одне з одним. Так як ви вітаєтесь кожного дня і побажаємо одне одному гарного настрою та подаруємо посмішку.
А ще в мене є Чарівне ситечко в якому щось є, а що саме ви дізнаєтесь коли візьмете папірці з цього чарівного ситечка.
(учні по черзі читають чарівні слова , що були у ситечку )
Тому діти давайте частіше говорити такі слова одне одному і світ наш стане трошки добрішим.
2.Повідомлення теми уроку і завдань
Сьогодні на уроці ми повинні повторити вивчене з теми «Одноклітинні організми». І як ви вже помітили ми будемо працювати у групах на сьогоднішньому нашому уроці. А сформуємо групи за кольорами ваших папірців. В кого який колір так і сідаємо за кольорами. Відповідно перша група зелений колір 2-червоний ,3- жовтий.
Наше завдання пригадати вивчене з цієї теми.
Отож, групи сформовані тому давайте повторимо правила роботи в групах
Давайте перевіримо як ви працюєте злагоджено повторюйте за мною?
3.Узагальнення знань
Перед вами є книжка яка називається одноклітинні організми, а ну загляньте чи є щось у книжці?
-Робота в групах Конкурс «Терміни»Пригадайте терміни з вивченої теми і запишіть їх на стікери. Чия група напише найбільше слів за 3 хвилини та і переможе. Отож почнемо.(учні записують терміни» та зачитують їх.)
Бесіда
- Чому ми називаємо організми одноклітинними?
-Наведіть приклади одноклітинних організмів
-Що означає одноклітинні еукаріоти? Прокаріоти?
-За способом живлення, які є одноклітинні організми?(автотрофи , гетеротрофи)
-Що це означає?
- яке середовище існування переважно у одноклітинних організмів?
-Чи можемо ми їх побачити неозброєним оком? Чому?
- Наступне завдання буде «Мозаїка» Вам потрібно скласти зображення із частинок. І у вас як все правильно буде складено , то вийде організм який ви вивчили. І кожній групі треба буде розказати про цей організм якнайбільше фактів. Пригадати і розказати, які є органели та які функції вони виконують у даного організму.
(учні складають зображення та представляють одноклітинний організм).
Фізкультхвилинка
Перегляд відео
А зараз діти вже кожен попрацює самостійно на картках і виконає тести.
(самостійна робота на карточках)
- Покладіть у кишеньку виконані роботи
Підсумок уроку
Вправа «Поділися враженнями від уроку»