Математика урок: «Казкова подорож з Веселою Крапочкою»
Тема : Усна і письмова нумерація чисел 21-100. Лічба в межах сотні. Розрядний склад чисел. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.
Мета : Формування ключових компетентностей : вміння вчитися – бережливого ставлення до часу, вміння правильно організовувати робоче місце.; соціальні: вміння працювати в групі , враховувати інтереси інших. ; здоров’я збережувальна - бажання дбати про гігієну зору; поставу під час виконання завдань
Предметні компетентності : закріплювати навички лічби в межах 20, вчити лічби в межах сотні, обчислень на основі складу чисел та пов’язаних з лічбою, вдосконалювати навички розв’язування задач на основі вже вивчених видів. Розвивати логічне мислення , пам'ять, прищеплювати інтерес до математики, уяву. Виховувати патріотичні та естетичні почуття.
Тип уроку : комбінований
Обладнання: мікрофон, предметні малюнки ( ґудзики, копійки, комахи, квіти і др. ) , «Книга рекордів України», Зайчик, Весела Крапочка, абаки , казкові герої.
На цікавий наш урок .
До ста ми будем рахувати,
так як треба числа записати,
задачі ми розв’яжемо,
час правильно покажемо.
Ребуси ми розгадаємо,
відповіді всі пошукаємо,
щоб сказали при кінці,
що ми справді : «Молодці!»
Якщо ви добре впораєтесь з розв’язанням завдань уроку, то Весела Крапочка пригостить вас чимсь смачненьким наприкінці уроку.
а) лічба горішків(16)
б) лічба рукавичок ( до 20 – парами)
в) лічба трикутників (по3 –до 12)
г) м’ячі – (десятками)
- А тепер порахуємо гроші (дві групи рахують копійки – номіналом по 10 і 1копійка ) гроші (32 копійки та 43)
Робота парами за вправою 3 ( підручника математика Н Будна )
Кожна пара «рахує копійки» , перевіряючи один одного й звіряють за табличкою (на с. 96 підручника)
Перехід до Лісового «магазину» і « купляють» товари за ціною :25к. , 30к., 45к., 23к., 34к. іт.д.
Біг зайчисько Куций Хвіст,
Дев’ять капустинок ніс.
По дорозі зголоднів,
Капустинок кілька з’їв.
Біг до хати через ліс,
5 капустинок лиш приніс.
Скільки ж капустинок з’їв зайчисько? (Розв’язують усно: 9-5 =4к.)
Зайчик нам дякує за допомогу й просить показати йому як рахувати до ста (показує вчитель за табличкою на дошці , а потім учні . за абаками )
а) найбільший кіт в Україні важить 12кг й має кличку Кекс.
б) Василь Вірастюк тягнув 7 машин на 25метрів, 10 машин на 19метрів.
в) в місті Богуслав виткали найдовший рушник -98м
г) найдовший вишитий рушник - 36м, витканий з бісеру- 2м
1. Уважно слухай свого товариша.
2. Не критикуй! Не сперечайся!
3. Говори по темі, не відволікайся.
4. Маєш право промовчати.
5. Дотримуйся визначеного часу.
На виконання цієї роботи вам надається 4 хвилини
вирішили вони
посіяти нові квіти зібрали насіння, тільки не знають скільки квітів виросте з цього насіння. Допоможемо?
Уч.: - Записали в зошитах «Задача».
Учень біля дошки складає схему задачі. Інші учні
Зображають схему в зошитах. І розв’язують самостійно (задача 6 на с. 97. )
А тепер Весела Крапочка вас пригостить печивом - цифрами , а ми подякуємо один одному за гарну роботу й скажем… («Молодці!» )
__________________ __________