Конспект уроку в 1 класі "Казкова подорож з Веселою Крапочкою" (Лічба в межах 100 )

Про матеріал
Вчителів, що працюють в 1 класі НУШ за програмою Савченко зацікавить урок математики «Казкова подорож з Веселою Крапочкою» ( усна і письмова нумерація чисел 21-100. Лічба в межах сотні. Розрядний склад чисел. Дії з іменованими числами. ) На уроці формуємо такі предметні компетентності: закріплювати навички лічби в межах 20, вчити лічби в межах сотні, обчислень на основі складу чисел та пов’язаних з лічбою, вдосконалювати навички розв’язування задач на основі вже вивчених видів.
Перегляд файлу

Математика урок: «Казкова подорож з Веселою Крапочкою»

Тема : Усна і письмова нумерація чисел 21-100. Лічба в межах сотні.  Розрядний склад чисел. Дії з іменованими  числами. Розв’язування задач.

Мета : Формування  ключових компетентностей : вміння вчитися – бережливого ставлення  до часу, вміння  правильно  організовувати  робоче місце.; соціальні: вміння  працювати в групі , враховувати  інтереси  інших. ; здоров’я збережувальна -   бажання  дбати  про гігієну  зору;  поставу під час виконання завдань  

Предметні компетентності : закріплювати навички  лічби в межах 20, вчити лічби в межах сотні,  обчислень на основі складу чисел  та пов’язаних з лічбою, вдосконалювати навички  розв’язування задач на основі вже  вивчених видів. Розвивати логічне мислення , пам'ять, прищеплювати інтерес до математики, уяву. Виховувати патріотичні та естетичні почуття.

Тип уроку : комбінований

Обладнання:  мікрофон, предметні малюнки ( ґудзики, копійки, комахи, квіти і др. ) , «Книга рекордів України»,  Зайчик, Весела  Крапочка,  абаки , казкові герої.

  1. Вже покликав нас дзвінок

На цікавий наш урок .

До ста ми будем рахувати,

так як треба числа записати,

задачі ми розв’яжемо,

час правильно покажемо.

Ребуси ми розгадаємо,

відповіді  всі пошукаємо,

щоб сказали при кінці,

що ми справді : «Молодці!»

  1. Ми сьогодні  не тільки навчимось  рахувати до ста , а ще й здійснимо подорож і  відвідаємо такі зупинки: «лісова крамничка», «зачарований ліс», «наша Україна», «галявина  квіток»,  «острів казок»,

Якщо ви добре  впораєтесь з розв’язанням  завдань  уроку, то Весела Крапочка  пригостить вас чимсь смачненьким наприкінці уроку.

 

  1. А почнемо ми з  розминки й поуправляємось у лічбі:

а) лічба горішків(16)

б) лічба  рукавичок ( до 20 – парами)

в) лічба трикутників  (по3 –до 12)

г) м’ячі – (десятками)

- А тепер порахуємо гроші  (дві групи рахують копійки – номіналом по 10 і 1копійка ) гроші  (32 копійки та 43)

  1. – Тепер ми попрямуємо  до Лісової  крамнички й купимо гарні  товари, тому  маємо потренуватись

Робота парами за  вправою 3 ( підручника  математика Н Будна )

Кожна пара  «рахує копійки» , перевіряючи один одного й звіряють за  табличкою (на с. 96 підручника)

Перехід  до  Лісового «магазину» і « купляють» товари за ціною :25к. , 30к., 45к., 23к., 34к.    іт.д.

 

  1. А зараз ми прямуємо зачарованим лісом і  ось біжить зайчик :

Біг зайчисько Куций Хвіст,

Дев’ять  капустинок ніс.

По дорозі зголоднів,

Капустинок кілька з’їв.

Біг до хати через ліс,

5 капустинок лиш приніс.

Скільки ж капустинок з’їв зайчисько? (Розв’язують усно: 9-5 =4к.)

Зайчик нам дякує за допомогу й  просить показати йому  як  рахувати до ста  (показує вчитель за табличкою на дошці , а потім учні . за абаками )

  1. А я , діти купила крамниці незвичайну  книгу – «книгу рекордів України» – ось вона , й ми  познайомимось  з її цікавинками .. ваше  завдання – записати  числа в математичному диктанті:

а) найбільший кіт в Україні важить 12кг й має  кличку Кекс.

б) Василь Вірастюк тягнув 7 машин на 25метрів,  10  машин  на 19метрів.

в) в місті Богуслав виткали найдовший  рушник -98м

г) найдовший  вишитий  рушник  - 36м, витканий  з бісеру- 2м

  1. А зараз  ми потрапили на острів   казок  й допоможемо  принцесам:
  2. Попелюшці- полічити зернятка, а Золотоволоска хоче  порахувати  горішки  і зміряти  свої стрічки – допоможемо?  Цю роботу ви будете  виконувати  у групах. А тому давайте  пригадаємо про правила дружної роботи  в групах:

1. Уважно слухай   свого товариша.

2. Не критикуй! Не сперечайся!

3. Говори по темі, не відволікайся.

4. Маєш право промовчати.

5. Дотримуйся визначеного часу.

На виконання цієї роботи вам надається 4 хвилини

 

  1. А ось ми потрапили на Галявину  квіток але - гляньте! - тут  побував злий  чаклун й  знищив  усі  квіти! Зібрались  мешканці  лісу 

вирішили  вони

 посіяти  нові квіти зібрали  насіння, тільки  не знають  скільки  квітів  виросте з цього насіння.  Допоможемо? 

  1.  Робота в зошитах.

Уч.: - Записали в зошитах «Задача».

Учень біля дошки  складає схему задачі. Інші учні

Зображають схему в зошитах. І розв’язують самостійно  (задача 6 на с. 97. )

  1.   – чого ми навчились на уроці? Що було легко, а що важко?  А тепер перевіримо як ви розгадаєте  ребуси з числом 100 ( 100лиця, 100лик) .

А тепер Весела  Крапочка вас пригостить печивом - цифрами , а ми подякуємо  один одному за  гарну  роботу й скажем… («Молодці!» )

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

Пов’язане зображення

 

 

Пов’язане зображення

 

Пов’язане зображення

 

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-tyaytS.jpg

 

 

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-tyaytS.jpg

 

 

 

 https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-YdFlzB.jpg                            __________________                                 https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpg    https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-YdFlzB.jpg    __________

 

 

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpghttps://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-YdFlzB.jpg

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpg

 

 

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpghttps://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpg

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpghttps://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-YdFlzB.jpg

 

 

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpghttps://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-YdFlzB.jpg

 

 

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpghttps://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-GsD4QL.jpg

https://studfiles.net/html/2706/898/html_lMPlHQdlKA.DcjP/img-YdFlzB.jpg

 

 

 

 

Пов’язане зображення

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
2597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку