Конспект уроку в 1 класі "Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Гарні ґаздині""

Про матеріал
Мета: створити умови для закріплення в учнів звукового значення 6укви ґ ; сприяти розвитку усного мовлення, уміння міркувати та висловлювати свою думку, стимулювати інтерес учнів до вивчення української мови. Очікувані результати: учні вмітимуть артикулювати вивчені звуки, робити звуковий аналіз слів, читати склади, слова, речення, текст, уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування та аналізувати прочитане.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА (читання)

 Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Гарні ґаздині".

Мета: створити умови для  закріплення в учнів звукового значення 6укви ґ ; сприяти розвитку усного мовлення, уміння міркувати  та висловлювати свою думку, стимулювати інтерес учнів до вивчення української мови.

 Очікувані результати: учні вмітимуть  артикулювати вивчені звуки, робити звуковий аналіз слів,  читати  склади,  слова, речення, текст,  уважно    слухати   один одного в  умовах   безпосереднього спілкування та аналізувати прочитане.

ХІД УРОКУ

І. Організація учнів до уроку.  

Ранкова зустріч.

- Раджу вам ще раз подарувати посмішку один одному, адже лише за наявності хорошого настрою людина може досягти успіху в житті, подумки побажайте успіхів собі, своїм друзям, мені  на цілий день.

Вправа «Малюємо настрій». 

Щоденні новини.

- Яке сьогодні число?

- Який місяць?

- Яка пора року?

- Яка сьогодні погода?    

 Спільна діяльність:  вправа «Випадкова пара»

- Прорекламуйте  книгу, яку ви зараз читаєте.

Дитина дня. Крісло автора


    Завдання на день.

         - Для того, щоб впоратись з усіма завданнями, щоб наш урок був продуктивним,  будьте старанними та уважними,  активними, зібраними, розумними.


Вушка прислухайтесь,

Очки – придивляйтесь,

Носик – глибше дихай,

Ротик – посміхнись.

Спинки розправляйтесь,

Ручки піднімайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!


Всі, хто погоджується виконувати  правила,  зааплодуйте.

Артикуляційна хвилинка.

Вправа «Голочка».  

Вправа «Дуємо на квітку». 

 Чистомовка під музику.

ІІ. АОЗ учнів.

Аукціон букви ґ.

Гра в колі «Сніжки»: назвати слова з буквою ґ.    

ІІІ. МНД. Оголошення теми та мети уроку.

- Сьогодні ми продовжимо нашу подорож мовною країною і перегорнемо ще одну сторінку букварика. Чого чекаєте від уроку?     Для чого нам знання алфавіту?

ІУ. Робота над темою уроку.

1.   Вправа «Крісло автора».

Діти розповідають, як допомагають вдома.

2.    Робота з Букварем.

Робота над текстом «Гарні газдині». Стратегія «Передбачення» за малюнком.

Ро6ота з словами:     родина               ґаздиня  

                                   аґрус                  варення   

                                  майстриня         ґудзики  

                                   ґанок                  ґердани  

                                   6ісер                  ґелґочуть    

  •          Які слова незнайомі?  Прочитайте слова зі звуком ґ . Якому слову відповідає звукова модель?

• Ознайомлення із заголовком.

За назвою тексту зробити висновок про напрямок розвитку подій.

• Комбіноване читання Читання учителем тексту.

— Чи відповідає малюнок змістові тексту? Чому ви так вважаєте?

Руханка в колі «Іподром»

Читання з другом  ЛЛКК.    Продовження читання тексту дітьми.

 Використання стратегії «Методика взаємних запитань». Робота в парах.

— А зараз об’єднайтеся в пари. Проведемо вправу із «Щоденні 5» — читання з другом. Читайте по черзі текст і ставте одне одному запитання. Важливо, щоб учні ставили не лише буквальні запитання (Що? Де? Коли?), а й запитання, які стосуються ідей, що не лежать на поверхні (Чому? Що буде далі?)

• Словникова робота.

— Від імені маленького Владика подякуйте бабусі Горпині за пошиту жилетку.

• Робота над усвідомленням тексту. Гра «Продовжте речення».

Мама рвала ягоди ... (аґрусу).                                           

Бабуся Горпина пришила до жилетки ... (ґудзики).

Галинка плела з бісеру ... (ґердани).

Ганнусині гусенятка весело ... (ґелґотали)        

 У нас у родині всі гарні ... (газдині).

Прийом «Вхід у малюнок».

— Уявіть себе поряд у малюнку поруч з мамою і донечкою. Як ви гадаєте, що тут відбувається? Розкажіть.

Читання для се6е.

У. Рефлексія.

Ро6ота за та6лицею 

- Висловіть свої  думки  про урок, продовжуючи  речення.

САМООЦІНКА (вправа  «Чесні прищіпки») 

Сьогодні ми багато працювали на уроці. Дякую вам за гарну роботу. А на перерві ви можете взяти книжечки з нашої 6і6ліотечки та почитати там, де вам зручно.

 

docx
Додано
16 липня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку