конспект уроку в 4 класі на тему "Земля у небезпеці"

Про матеріал
Розробка уроку в 4 класі на тему "Земля у небезпеці". Матеріал на закріплення лексики з теми, побудови простих речень в Präsens, стимулювання інтересу до навчання мови
Перегляд файлу

            План – конспект уроку в 4 класі

                              «Земля у небезпеці»

Мета.

Навчальна:  активізувати лексичний матеріал з теми, повторити граматичний    матеріал, формувати навички усного (діалогічного та монологічного) мовлення; вчити учнів спілкуватися за темою.

Розвивальна: розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності учнів: пам'ять, увагу, уяву, асоціативне та логічне мислення.

Виховна: виховувати в учнів розуміння необхідності захисту довкілля, збереження природи. Стимулювати інтерес до навчання мови.

Обладнання: підручник, комп'ютер, мультимедійна дошка

Обладнання: роздавальний матеріал, підручник, мультимедійна дошка, роздавальний матеріал, дидактичний матеріал для гри.

          

                                      ХІД УРОКУ

I. Подготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.                  Привітання

L: Guten Tag, Kinder! Ich freue mich euch zu sehen. Wie geht es euch? Seid ihr guter Laune? Was gibt's Neues? Wie viele Stunden habt ihr heute? Welche Stunden habt ihr heute?

(Учні  відповідають на запитання вчителя.)

L: Toll, es freut mich, dass es euch gut geht. Ihr seid zur Stunde bereit. Ich hoffe, dass die heutige Stunde euch sehr gut gefällt.

2.                  Повідомлення теми та мети уроку

L: Heute werden wir viel zum Thema „Natur und Umwelt“ sprechen. Wir werden die Lexik zum Thema und die Grammatik wiederholen, Fragen beantworten, Kreuzwort lösen.  Beginnen wir zu arbeiten!

 

3. Мовна та фонетична розминка

L: Beantwortet die Fragen.

-                                           Ist die Klasse zur Stunde bereit?

-                                           Welcher Wochentag ist heute?

-                                           Der wievielte ist heute?

-                                           Welche Jahreszeit ist jetzt?

-                                           Wie ist das Wetter heute?

(Учні відповідають на запитання вчителя.  Режим роботи:  фронтальний.)

 

 

L: Kinder! Wir müssen gut deutsch sprechen, deshalb machen wir jetzt Mundgymnastik.

L: Sprecht mir nach.

Die Natur, die Umwelt, die Luft, die Erde, die Pflanze, die Blume, das Wasser, das Land, das Meer, das Gras, der Berg, der Wald, der Baum, das Tier.

Учні повторюють слова за вчителем. ( Режим роботи:  хором.)

ІІ Основна частина уроку

    

1.     Повторення лексичного матеріалу з теми

(Робота в групах. Із складів скласти слова. Яка група виконає швидше завдання).

(учитель спостерігає за роботою та при необхідності надає допомогу)

L. Die Zeit ist um. Kontrollieren wir die Aufgabe. Lest eure Wörter. Einer von euch liest, der andere übersetz. Alle hören aufmerksam zu.

(режим роботи: в парах)

 

2.     Повторення вивченого матеріалу

  L. Die Kinder, wir haben mit euch über die Pflanzen gesprochen. Was gehört zu den Pflanzen?  (відповіді учнів)

 

Und wir haben in der dritten Klasse das Gedicht „Der Baum“ gelernt. Jetzt erzählen uns zwei euren Mitschüler  (учні розповідають вірш)

 

3.     Перевірка домашнього завдання

L. Und jetzt kontrollieren wir Hausaufgabe. Zu Hause müssten sie den Text „Ein Schüler erzählt“ lesen und übersetzen. Beantwortet die Fragen zum Text

(дають відповіді на запитання)

 

L. Stellt die Sätze in der richtigen Folge.

(робота двома групами)      - картки

 

4.     Розв’язування кросворду

L. Löst das Kreuzworträtsel. Lest die Wortverbindung in der fett gedruckten Spalte und schreibt sie.

( Учитель пропонує учням розв’язати кросворд. Кросворд демонструється на дошці)

В зошиті є також кросворди, діти записують слова та називають ключове слово

 

5.     Фізкультхвилинка

(під час розповіді римування виконуємо рухи)

Mit den Händen klap, klap, klap

Mit den Füssen trapp, trapp, trapp

Einmal hier, einmal her

Runherum, das ist nicht schwer

 

Mit den Köpfen nick, nick, nick

Mit dem Finger tick, tick, tick

Einmal hier, einmal her

Runherum, das ist nicht schwer

 

6.     Навчання монологічного мовлення

    1)  L: Wir wissen, dass der Wald ein Haus für Tiere und Vogel ist. Wir müssen ihn             schützen. Was darf man nicht im Wald machen? Erzählt nach dem Muster.

 

(Учитель пропонує учням, використовую­чи зразок, скласти правила поведінки у лici)                                                                                                                                            (Режим роботи: фронтальний.)   

 

Muster: im Wald Lärm machen - man darf nicht im Wald Lärm machen                                               

  Feuer machen -...                                                                                                                              

in die Baumrinde schneiden - ...                                                                                                                

  den Mull im Wald lassen - ...                                                                                                                        

die Zweige brechen - ...                                                                                                                            

 die Hauser der Tiere und Vogel kaputt machen—...

Waldblumen pflücken -...

 

2) Welcher Satz passt zu welchem Bild? Nennt den Satz

   (Завдання показані на мультимедійній  дошці)

 

 

7.     Гра з картками.

  Учні показують одне одному картки із зображенням природних об’єктів, ставлять запитання і відповідають на них.

 

III. Заключна частина уроку

 

1.     Домашнє завдання

 

L: Die Hausaufgabe für das nächste Mal: Bereitet zu Hause die Erzählung „Ein Schüler erzählt“ vor.

(Підготуйте на наступний раз розповідъ «Учень розповідає».)

 

2.     Підбиття підсумків уроку

 

L: Kinder, was haben wir in der Stunde gemacht? Was hat euch heute gut bzw. nicht so gut gefallen? Was meint ihr: Können die Kinder der Umwelt helfen?

(Учні відповідають на запитання вчитeля.)

 (Учитель запитує учнів, що вони робили на уроці, що їм сподобалося (не сподобалося), а також просить відповісти рідною мовою на головне запитання уроку: «Чи можуть дimu допомогти довкіллю?» Учитель звертає увагу на гарну роботу учнів, ставить оцінки.)

 

 

L: Alles Gute! Auf Wiedersehen!

 

docx
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку