Тема: Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» Григорій Фалькович.
Очікувані результати: прогнозує орієнтовний зміст твору за заголовком, читає правильно та виразно вголос різні тексти, знаходить у тексті незнайомі слова, відповідає на питання за змістом, визначає тему та головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом, розповідає про улюблених персонажів, висловлює емоції; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил; висловлює і доводить свою думку, будує усне висловлювання на певну тему, вступає у діалог; порівнює власне мовлення з мовленням інших (швидкість, вимова).
Обладнання: підручник 2 клас І. О. Большакова, М. С. Пристінська, цеглинки Лего, картки.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Робота над віршем
— Прочитайте вірш «Васькові іменини». Назвіть тварину та її кличку.
У кота Васька іменини,
Друзі прийдуть на гостини.
Будуть м’явкати до ранку,
Пити молочко й сметанку.
— Назвіть кличку кота.
— Як пишеться це слово?
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Вв Вишенька Чч Чіп Кк ке Кеша
Вправа 1
Гра «Відгадай домашнього улюбленця за описом»
3. Робота в парах
-Скласти речення з даним словосполученням, записати його, озвучити.(Пара отримує картку з малюнком і словосполученням)
І пара( коза Зірка) У моєї бабусі живе коза Зірка.
ІІ пара (папуга Кеша) Мій папуга Кеша любить дивитися у дзеркало.
ІІІ пара(поросятко Хрюша) Маленьке поросятко Хрюша полюбляє овочі.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Продовження роботи за підручником (с. 29)
Вправа 2
Прочитай.
- Чи добре, коли вдома багато тварин?Спиши два речення на вибір.Підкре сли клички тварин. Напиши, хто з домашніх улюбленців живе у твоєму домі.
Вправа3
Редагуємо
Вправа 4
Дискусія
І група (василько гладив Песика дружка.Катруся годувала кролика пушка.Котик мурчик сидів біля лавочки.). Василько гладив песика Дружка.Катруся годувала кролика Пушка.Котик Мурчик сидів біля лавочки.
ІІ група (мишко напував Коня орлика.Тетянка годувала козу зірку.Півень петько злетів на тин.) Мишко напував коня Орлика.Тетянка годувала козу Зірку.Півень Петько злетів на тин.
2. Фізкультхвилинка
4. Гра «Упізнай тварину»
Учні слухають голоси тварин (корови, кози, коня, кота, собаки), записують їх назви, добирають клички.
Корова Лиска, коза Зірка, кінь Каштан, кіт Мурчик, собака Дружок.
5.Це цікаво!
Собаки з давніх давен служать людям.(Показ ілюстрацій службових собак та собак різних порід.)Людина і собака мають 97 % спільного в будові генів. Цілком природно, що ми добре ставимося до своїх близьких родичів. Собаки вміють сміятися. Сміх кращих друзів людини нагадує пирхання. Почувши його, навіть у записі, інші собаки починають виляти хвостом.
VII. Підбиття підсумків. Рефлексія
— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
— Як пишуться клички тварин?
— Чому тварин називають нашими друзями?
— Як ми повинні ставитися до тварин?
— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
— Як пишуться клички тварин?