Конспект уроку "Вправи на закріплення таблиці множення числа5"

Про матеріал
цю розробка уроку математики можна використати для закріплення таблиці множення числа 5
Перегляд файлу

Конспект уроку математики.

 Тема. Вправи на закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач.

Клас 2

 

Загальнопізнавальні цілі.

Закріпити з дітьми множення числа 5; вправляти в розв’язуванні простих задач на збільшення й зменшення числа в кілька разів.

Обладнання: карта « країна Математики», силует потяга, картки з завданнями, фішки, скринька, таблиця з прикладами, таблиця зі  схемою до задачі, малюнок будинку з геометричних фігур.

 

 

                     Хід уроку

І Організація класу

- Доброго ранку, - мовим за звичаєм.

  Здоров’я доброго кожному зичимо.

  Кому дозволено першим сісти?

 Спочатку – краса, а потім сила.

 

Девіз уроку:

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – точно!

Лічимо – правильно!

Пишемо – гарно!

 

ІІ Повідомлення теми уроку.

-         Сьогодні ми закріпимо таблицю множення числа 5. Учитимемося розв’язувати прості задачі на збільшення та зменшення у кілька разів. Будемо подорожувати Королівством Математики.

 

ІІІ Актуалізація опорних знань.

Математична розминка.

- Пізнайко хоче перевірити готовність до подорожі в Королівство  Математики. На чому будемо подорожувати, дізнаємося, коли розгадаємо слово.

 

Т 39 – 31 =                         П 82 – 51 =

О 57 – 37 =                         Г 36 + 52 =

Я 42 + 24 =                         М 20 + 23 =

О 63 + 32 =

 

      31

     20

     8

    66

     86

      95

      43

     П

      О

     Т

     Я

      Г

      О

      М

-         Отже, подорожуватимемо математичним потягом.

 

Очікувані результати.

Метод « Мікрофон»

Діти висловлюють свої побажання.

 

ІV Робота над темою уроку.

- Спробуємо ваші побажання реалізувати через такий план уроку:

 Перша зупинка – « Озеро математичне»

Друга зупинка – « Місто чисел»

Третя зупинка – « Місто задач»

Четверта зупинка – «Місто обчислювальних машин»

П’ята зупинка – «Логічна»

Шоста зупинка – « Геометрична»

 

 

-         Отже, рушаймо! Право зайняти місце в потязі мають ті учні, які виконають наступне завдання.

 

Робота в групах.

5 *5 + 25 =       5 * 3 + 42 =          5 * 6 + 32 =

5 * 8 – 12 =      5 * 9 – 15 =          5* 9 + 17 =

5 * 4 + 36 =      5 *7 + 21 =           5 *5 + 62 =

 

 

-         Молодці! Прошу зайняти місця в потязі. Не забувайте про правила поводження на залізниці. Але потрібно підняти шлагбаум і відкрити шлях.

Каліграфічна хвилинка

-         Напишіть носом у повітрі число 27

-         Назвіть сусідів числа 27

-         Зменшити число 27 на 5 і на десяток

-         Які два числа можна помножити , щоб добуток дорівнював 27?

 

Зупинка « Озеро Математичне»

 

 Математичний диктант

-         Знайдіть частку чисел 20 і 4

-         5 збільшити у 9 разів

-         32 зменшити у 4 рази

-         Знайдіть добуток чисел 3 і 5

-         Число 60 зменшити на 10

 

-         Щоб потрапити в Місто чисел, нам треба наповнити скриньку

 

Гра « Наповни скриньку»

( в учнів на партах фішки. Той, хто правильно відповість, кидає свою фішку у скриньку)

-         Число 5 збільшити у 5 разів

-         Знайдіть половину числа 18

-         Знайдіть чверть числа 12

-         Знайдіть третину числа 15

-         Число 32 зменшити у 4 рази

-         Довжина відрізка 18 см. Яка третина відрізка?

-         Знайдіть різницю чисел 43 й 11

-         Ділене 40, дільник 5. Чому дорівнює частка?

 

 

Фізкультхвилинка

 

Розв’язування задачі

-         Ми прибули в місто задач

-         Задача.

 Продавець насипав цукор у 7 пакетів по 5 кілограмів. Скільки всього кілограмів цукру  висипав продавець?

-         Вивчаємо умову, аналізуємо і складаємо скорочений запис до задачі.

 

Складання задачі за схемою

-         Уважно розгляньте схему

   С. – 7      ______________________

Г.- ? , у 5 разів більше, ніж_________

 

Ми прибуваємо до Міста Обчислювальних машин

Робота в парах

Гра « Естафета»

-         Передайте аркуш із прикладами наступному учневі

   4*6 +5 =         4 * 7 + 15 =            4 * 6 + 16 =

3 * 8 – 12 =         2 * 8 – 9 =               2 * 9 – 9 =

12 : 2 + 7 =          14 : 2 + 8 =             18 : 3 + 11 =

      3 * 3 + 8 =            3 * 4 + 18 =            27 : 3 + 5 =

Виграє той ряд, який швидше від інших правильно розв’яже всі приклади

 

Наступна зупинка – « Логічна»

1.У зайців , які гралися на галявині було на всіх 18 вух. Четверо зайців побігли в нору. Скільки зайців залишилося?

2.Скільки потрібно коліс, щоб скласти 5 велосипедів?

3.Скільки чобіт має купити Оля, щоб дві кішки не змочили ніжки?

4.Скільки в загорожі гусей і кролів, якщо всього 4 голови і 10 лапок?

 

Кінцева зупинка – « Геометрична»

-         Наша цікава подорож наближається до кінця. Давайте розглянемо, у якому будинку живе Королева Математики.

 

Робота з геометричним матеріалом

-         З яких фігур складається будинок?

-         Скільки в ньому трикутників, прямокутників, кругів?

 

Підсумок уроку.

-         Чи справдились ваші очікування?

-         Чи виконали ми поставлені завдання?

-         Що вам було найважче?

 

Всі ви гарно працювали,

Математику вивчали,

Часто руки піднімали,

Всі завдання розв’язали.

Молодці!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку