№1
Іван Драч
Балада про соняшник
1 Він про Про поета і поезію, які самоздійснюються на основі буденних реалій.
2 Опозиційність виявляється у спробі втілити в соняшника людські якості та вчинки, а також у несподіваному співвідношенні природи та людських атрибутів
Ліна Костенко Крила
1 Духовно багата людина здатна на все, адже вона, хоч не літає, – а крила має.
2 Даний вірш відображає опозиційність у протиставленні двох протилежних образів: землі і неба. Автор вказує, що навіть якщо немає ґрунту, то буде небо, і навпаки. Це може символізувати протиставлення реальності та мрії, матеріального та духовного
В. Симоненко Ти знаєш, що ти -- людина
1 Він присвячений тим, хто бореться за свободу і права людини
2 опозиційністю через виразне протиставлення ідей і образів. Основна опозиція полягає в контрасті між індивідуальністю і колективізмом, між унікальністю особистості і невблаганною неспинністю часу та природи
№2
1 Твори художниць А. Горської, Т. Яблонської та К. Білокур
вони відрізняюця по мотиву, по жанру, про різні об'єкти,
2 Із зауваженням на соціальні проблеми та негаразди того часу.
3 Її твори можна розглядати як прояв української національної фолькльористики.Наївне мистецтво Білокур є виразом її безпосереднього сприйняття навколишнього світу і відображенням української національної культури.
Її картини часто відзначаються яскравими кольорами, наївним стилем та образами, що взятими з української етнічної традиції.
Хоча радянська влада деякий час підтримувала фолькльористичні елементи у мистецтві як засіб підняття патріотизму та національної гордості, проте ідеологія соціалістичного реалізму зазвичай обмежувала творчість художників. У зв'язку з цим, навіть якщо елементи фольклористики виявлялися у творчості митців, вони часто піддавалися цензурі та впливові ідеології.
Катерина Білокур, однак, зуміла зберегти свою творчість, несмотря на ці обмеження. Її роботи були визнані в Україні і за її межами як унікальний внесок у світове наївне мистецтво та як вираз української культурної спадщини.
№3
1 Основні причини, чому "Тіні забутих предків" визнані важливим етапом в історії українського кіно, включають:Унікальний стиль режисера
Глибокий зв'язок з українською культурою
Артістична та символічна глибина
Мова образів. Фільм вражає своєю мовою образів, створюючи враження, що глядач перебуває в світі казки чи сну. Це створює унікальний досвід для глядача.
2 Його творчість не вписувалася в рамки соцреалістичного кіно, яке було популярне в ті часи в СРСР. Урядові чиновники вбачали у його роботі елементи, які вони вважали "націоналістичними" або несумісними з партійною лінією.
№ 4
Феномен українського шістдесятництва визначається як унікальний період історії України, що охоплює шістдесяті роки XX століття цей період був визначений активним культурним, інтелектуальним та соціальним рухом, який протистояв тоталітарному режиму