Конспект уроку Я досліджую світ (математична галузь) 2 клас. Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба об'єктів.

Про матеріал
На цьому уроці учні будуть ознайомлені з основами розміщення предметів на площині і в просторі, а також навчатимуться рахувати об'єкти, що знаходяться в різних позиціях і ситуаціях. Урок допоможе розвинути просторове мислення та навички рахунку. Повторити учнями поняття розміщення предметів на площині (горизонтально, вертикально) та в просторі (зліва, справа, спереду, ззаду, зверху, знизу). Розвивати навички лічби об'єктів у різних просторових позиціях. Формувати уявлення про просторові відносини між предметами та їх кількісні характеристики.
Перегляд файлу

               Конспект уроку « Я досліджую світ» (математична галузь)

                                   2 клас

Тема місяця: Зміни

Тема уроку: Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба об'єктів.

Очікувані результати:                                           Методи і прийоми:

-встановлює відносне розміщення                   Прийом «Фотограф»       

 об'єктів на площині та у просторі

-лічить за правилами лічби                                  Робота за малюнком у підручнику

-відтворює досліджувані                                       Вирізання, наклеювання,      

геометричні форми , відтворюючи                       малювання, моделювання         

для цього не лише готові

геометричні фігури, а й упізнані у

предметах навколишнього світу

-оперує числами в межах 100,                             Пошук номера квартири, місця в                                                                                                                                                                             

розв'язуючи різні життєві проблеми                  кінотеатрі, вагоні потяга, літаку,

                                                                                      номер кабінету в різних установах,

                                                                                       номер телефону тощо

Обладнання: набір цифр, набір LEGO 6 цеглинок, кольоровий папір, клей, ножиці, кольорові олівці, підручник.

                              Хід уроку

І.Вступна частина

1. Організаційний момент

  Гра «Привітаймося з сонечком

  •          Діти, привітаймося з сонечком, запросимо його до себе в гості.

Сонечко, сонечко!

Заглянь у віконечко.

Ждуть тебе малята,

Хочуть привітати.

-Діти,заплющте очі, простягніть руки вперед до сонечка, уявіть, що ви стискаєте у своїх долоньках сонячні промінчики і перетворюєтесь на маленькі сонечка.

-Ви - тепер сонечка,ви прокидаєтеся, потягаєтеся, вмиваєтеся, розчісуєте свої промені,даруєте тепло навкруги, посміхаєтеся від щастя, що всіх зігріваєте.

2. Актуалізація опорних знань

-Яка у нас тема тижня?

-Які зміни настають восени? Що спричинює ці зміни?

-Яку фігуру нагадує Сонце? Знайдіть у класі предмети, які нагадують круг (квадрат, трикутник, прямокутник).

3. Повідомлення теми та мети уроку

-Сьогодні ми пригадаємо напрями розміщення об'єктів на площині та у просторі, а також полічимо предмети.

ІІ. Основна частина

-Пропоную вам виготовити аплікацію з геометричних фігур «Сонечко за моїм віконечком».

Вправа «Фотограф»                                                                                                                          Вигляньте у вікно. Де знаходиться сонечко зараз? «Сфотографуйте» і розкажіть:

-Що знаходиться перед вами?

-Які геометричні фігури необхідно вирізати, щоб зобразити будинки, ялинки, ставок, паркан?

-Скільки трикутників потрібно взяти для двох ялинок, чотирьох ялинок?

1.Робота в групах. Моделювання з геометричних фігур.

Розмістіть внизу посередині озеро, зліва – 2 ялинки, справа  - будинок, а вгорі – ясне сонечко.

-Чи хотіли б ви жити в такому будиночку? Придумайте йому номер, який складатиметься з двох цифр.

_Назвіть «сусідів» вашого будинку.

-Де ми ще зустрічаємо такі числа?

-Пригадайте, який номер місця був у вас, коли ви були в театрі, чи їхали автобусом, чи потягом, який номер кабінету вашого сімейного лікаря?

- А хто з вас знає напам'ять номер телефону когось із батьків і розкаже його двоцифровими числами?

                        Фізкультхвилинка «Встало вранці ясне сонце»

2. Практична діяльність

-Виготовте аплікацію «Сонечко за моїм віконечком» за власним задумом.

Повторення правил техніки безпеки.

Після виготовлення аплікації учні розповідають, де у них що знаходиться, використовуючи слова «зліва», «справа», «зверху», «знизу», «між» тощо.

Творчі вправи

Потім можна взяти кольорові олівці і домалювати ,наприклад, вгорі -  птахів, внизу – траву, позаду ялинок – вушка зайчика і т.д.

Конкурс на найоригінальнішу роботу.

3.Робота з підручником

Перенесемося в лісову школу з твору В.Нестайка.

-Відкрийте підручник на с.5. Полічіть звірят.

-Який зріст у ведмежати?

Вправа «Асоціації» за малюнком на с.8.

-На що це схоже? Які із зображених предметів схожі за формою?

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.

Вправа «Сонячні промінці»

-Простягніть руки вперед і з'єднайте їх в центрі кола. Відчуйте себе теплими сонячними промінцями, промовляючи:

     Ми завжди разом і завжди веселі,

     Хай сонечко сяє у нашій оселі,

     Хай дарує свою ласку,

     Щоб жили ми наче в казці.

Завдання на ГПД: порахувати кількість штахетин на паркані зліва.

          

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Любчик Іра
Додано
15 серпня
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку