Конспект уроку Я досліджую світ:Немає кращого місця на землі, ніш рідний край.Збережімо його разом.

Про матеріал
Конспект уроку Я досліджую світ:Немає кращого місця на землі, ніш рідний край.Збережімо його разом.
Перегляд файлу

 

Тема:Немає кращого місця на землі, ніш рідний край.Збережімо його   разом.

Мета:ознайомити дітей з мальовничою природою

рідного краю ,дати учням поняття того ,як потрібно примножувати і берегти природу рідної землі,активі-

зувати пізнавальну діяльність дітей,розвивати креативне мислення,уяву, доказове мовлення,розви-

вати емпатію,уміння проявляти позитивні емоції,конт-

ролювати їх,зв’язне мовлення учнів,пам'ять,увагу, фантазію,естетичні смаки,акторські ,декламаторські

здібності,навички вільного спілкування,збагачувати словниковий запас школярів,формувати компетентність спілкування рідною мовою,компетен-

тність у природничих науках та технологіях,соціальну

та громадянську компетентності,розвивати екологічну

компетентність,підприємливість і фінансову грамот-

ність ,виховувати любов до своєї Батьківщини,повагу

один до одного.

Обладнання:мультимедійний комплекс,ноутбук,

конструктор «Лего»,предмети для «аукціону».

                                  Хід заняття.

I .Вітання з учнями:

  1)Ми сімейка невеличка,

     Усі друзі –я і ти,

     Привітаймося ,щоб личка

     Всі усмішками цвіли.

2)Робота з конструктором «Лего»

 -Яка зараз пора року?

-А яким кольором ми уявляємо зиму?

-А чи буває взимку сонце?

 -Якого кольору  сонечко?

-Візьмемо в праву руку жовту цеглинку,уявимо ,що

це сонячний промінчик.Притиснемо його до грудей,

зігріємо своїм теплом,а потім торкнемося один до одного цими цеглинками,передамо своє тепло одне одному.

А які кольори ,в основному, відповідають зимі,весні,

літу?

-Підніміть жовту цеглинку ,хто народився восени.

-Підніміть синю цеглинку,хто народився взимку.

Піднімітьзелену,хто народився весною.

Підніміть червону,хто народився влітку.

3)Вправа «Яблуко».Психогімнастика.

На столі лежать два яблука,абсолютно однакові за розміром,кольором.

-Діти,чи однакові ці яблука?

Але мені не подобається ось це яблуко.Я не знаю навіть чому ,але воно мені не подобається.Я говорю

яблуку:»Ти мені не подобаєшся» і кидаю його на підлогу.Потім піднімаю і пропоную це саме зробити ще кільком дітям.В той час інше яблуко лежить на столі.

Ми беремо обидва яблука і порівнюємо знову.Не зва-

жаючи на те,що ми добряче «познущалися»з одного ,значущих зовнішніх пошкоджень у нього немає.

-А давайте ми ці яблука розріжемо.Що ми бачимо?

Одне яблуко біле, а інше коричневе від синців.

-А хто зробив йому ці синці?

-Правильно,ми.Це повністю наша провина.Це ми його

таким зробили.

-Те саме відбувається і з людьми,яких ми ображаємо чи обзиваємо.Зовні ми не бачимо,як це на них позначається,але ми завдаємо величезну кількість

внутрішніх ран.Так давайте берегти один одного.

II.Повідомлення проблемного запитання , яке буде

досліджуватися .

-Сьогодні тема нашого заняття»Немає кращого місця на землі,ніж рідний край.Збережімо його разом»

III.Щоденні новини.

Число.Місяць.День.Погодні умови.Помічник учителя.

IV.Робота з картою.

Ми сьогодні говоримо про рідний край.

-А в якій державі ми живемо?

-До якої спільноти ми належимо?

-А мова державна яка у нас?

-Україна знаходиться в центрально-східній Європі.Наші сусіди:Росія,Білорусь.Польща,Угорщина,

Словакія,Руминія та Молдова.

V.Перегляд ілюстрацій про красу природи України.

-Чи хочете ви жити в такій природі?

-Може хто з вас впізнав ці краєвиди?(Бузький каньйон

Софіївка, Дніпро біля Канева,ліс в урочищі Дарївка)

Наша Батьківщина прекрасна і природа її мальовнича.

VI.Перегляд ілюстрацій про нищення природи.

-А чи хотіли бути свідками таких подій?

- А жити в такому середовищі?А чому?

-Що ми повинні робити ,щоб не допустити такого?

-А ми.діти, що можемо зробити?

VI.Гра»Пантоміма»

-Діти,покажіть як ви не хочете жити в брудному середовищі?

VII.Слухання вірша.

Дивлюсь я на небо та й думку гадаю,

Що ми після себе на світі лишаєм ?

Ліси наші в’януть,нема більше рік,

Пташки покидають край рідний навік.

Нечисте повітря,у грунті яди.

І слово «Чорнобиль» страшне назавжди.

І щоби на світі не сталось біди

Шануймо природу ,усюди й завжди.

VIII.»Аукціон майбутнього»

-Що означає слово «аукціон»?

IX.Робота з «карткою памяті»

-Запишимо слово аукціон в свої карточки памяті.

-Слова аукціон,торги,продажа –як їх можна ще назвати?(синоніми)

X.Проведення аукціону.

-Продається «чисте повітря»,»Жива вода»,парасольки

Від»масних і кислотних» дощів.

-Що потрібно для того,щоб ми могли щось купити?

-Так,гроші.Ми придумали свої гроші.Дарії-від слова дарувати.

XI.Розвиток математичних знань

-Чи хочете ви знати скільки грошей ми вторгували?

-Куди пропонуєте їх витратити?

-А гривні,це одиниці чого?

-А що за гроші можна придбати?

-Гривні це валюта якої країни?

-А ще які одиниці вартості ви знаєте?

XII.Аналітико –синтетичні вправи з словами.

-Діти, чи можна продати дерево яке росте біля нашої

школи?(Дуб)

-Можна,але чи потрібно?Адже,щоб виріс такий красень-дуб треба, щоб пройшло найменше 100 років.

-Вимовимо слово ДУБ.

-Скільки в слові складів,звуків,літер.

-Яка літера чується в кінці слова?

-Як перевірити написання цієї літери?

-Складіть речення із словом дуб.

(Дуби- окраса нашої землі)

XIII.Групова робота»Створення свого куточка природи».Аплікація.

-Ми всі хотіли жити в прекрасній місцевості, де ростуть красиві дерева,буяють квіти,живуть тварини і

птахи.

-Спробуємо самі створити куточок в якому нам би хотілося жити.

Iгрупа-заселяє землю рослинами.
IIгрупа-заселяє землю тваринами.
IIIгрупа-заселяє небо.

-Подивіться,яка красива місцина у нас вийшла.

XIV.Релаксація.

-Посидимо спокійно на нашій галявині і послухаємо,

як співають птахи, що посилилися на деревах,які ми

посадили.

XV.Підсумок і домашнє завдання.

-Що найбільше сподобалося на уроці?

-Про що ви хотіли б дізнатися?

-Д/З.сторінка 72-73.Намалювати малюнок до теми:

Дуб- усе для життя.Повторити ст.70-71.

 

 

 

 

 

Картинки по запросу малюнок сонця з промінцями

 

Використана література:

 

1. О.Пометун, Л.Пироженко «Сучасний урок» (Інтерактивні технології навчання). Київ «Видавництво А.С.К.» 2004 р.

2.  «Через комунікацію до пізнання» - Київ, видавництво «Плеяда», 2005 р.

3. О.В.Стебна. А.О.Соценко «Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи» - Харків. Видавнича група «Основа» - 2006 р.

4. І.Дівакова. Інтерактивні технології навчання у початкових класах. - Тернопіль: Мандрівець, 2008

5. Інна Большакова, Марина Пристінська, Валерія Ареф’єва «Квести в початковій школі» - Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2016.-136с.-  ( Бібліотека «Шкільного світу»)

6.І.Д.Ягупа.Інтегровані уроки курсу» Я досліджую світ» у 2 класі.

Видавнича група «Основа».Харків.2019 рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Маламуж Марія
Додано
28 січня 2020
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку