Тема: Яка поведінка вдома є безпечною?
Підручник: Я досліджую світ (Грущинська, Хитра, Дробязко)
Завдання уроку: - Сприяти поняттю про безпеку у повсякденному житті.
- Розвивати навички усвідомленого і безпечного поводження дітей вдома.
- Виховати вміння правильно реагувати на небезпеку та застосовувати правила безпеки.
Тип уроку: Інтегрований урок
Орієнтовне забезпечення уроку : Підручник ,презентація.
План викладу нового матеріалу на урокові
І Організація класу, привітання
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок.
Починаємо урок!
Вже закінчилась перерва.
І дзвенить для нас дзвінок.
Всі зібралися у класі?
Починаємо урок!
Добрий день ,мене звати Ангеліна Володимирівна ,і сьогодні урок ЯДС у вас проведу я .
Актуалізація опорних знань
Пригадай ,що таке апетит ?
Від чого він залежить ?
Назви яка їжа корисна для твого організму ?
ІІ Повідомлення теми, мети, мотивація навчальної діяльності
Прочитайте вірш , і яка ж тема нас чекає?
Ця будівля є повсюди,
В ній живуть хороші люди.
Він складається з цеглинок.
Називається… (будинок)
Інтерактивні вправи
ІІІ Засвоєння нових знань, формування умінь і навичок
Робота з малюнками підручника. Розгляньте в парах малюнки на сторінці 40 . Опишіть їх,хто з дітей вчиняє небезпечно ? Чому ?
Бесіда. - Де найчастіше ви граєтесь вдома? ( Краще гратись у своїй кімнаті або в загальній кімнаті у своєму куточку)
- Що ви робите, щоб на місці ваших розваг було чисто і прибрано? ( Після кожної гри іграшки прибираємо на місце, під час ігор не розкидаємо дрібні предмети, не смітимо)
- Чи можете ви в будь-який момент сказати, де знаходиться та чи інша ваша іграшка? Якщо так, ви справжні господарі в своїй кімнаті.
- Дуже зручним місцем для розваг та ігор є ваш робочий стіл. За ним зручно малювати, клеїти, ліпити, грати в настільні ігри.
Відгадування загадки
Лишає він страшні сліди, Усе він пожирає. А як дали йому води, Відразу помирає. (Вогонь)
- А звідки може взятись вогонь? (Мозковий штурм)
Робота в групі: Формування груп по 4-5 учнів.
- Завдання: створити плакати, на яких зображена безпечна поведінка вдома. Кожна група отримує свою тему, наприклад: безпека на кухні, безпека при використанні електроприладів тощо.
- Учасники групи мають представити свої плакати і пояснити, які правила безпеки вони використовували.
Вивчення і складання корисних порад
Це не просто набір правил, але спосіб убезпечити себе від небезпек!
Основні правила безпеки вдома - це необхідність для вашого власного захисту .
1. Не грайтесь з вогнем або запальними речовинами. Уникайте небезпечних ситуацій, які можуть призвести до пожежі.
2. Поводьтеся обережно з гарячими предметами, наприклад, чайниками, каструлями або утюгами. Ніколи не торкайтесь їх без дозволу дорослих.
3. Не вмикайте електричні прилади без нагляду дорослих.
4. Будьте обережними зі сторонніми речами, які можуть бути небезпечними. Наприклад, не грайтесь з ножицями, ножами, голками або хімікатами.
5. Уникайте падінь і травм вдома. Переконайтеся, що килими чи підлоги не ковзають. Установіть перилла на сходах і ніколи не підходьте до вікон без дозволу дорослих.
6. Завжди повідомляйте дорослих про будь-які небезпечні ситуації, які ви помічаєте вдома, такі як розлиття речовин, пошкоджені електричні прилади або потенційні загрози безпеці.
Дослідження
Намалювати план своєї кімнати та позначити на ньому місця, де необхідно дотримуватись правил безпеки
Дидактична гра на платформі Learning Apps . Учні виконують завдання та натискають ,щоб перевірити
Фізхвилинка
Слухати ми перестали
I тепер вci дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо вправу починати.
Руки вгору, руки вниз,
I легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
«Рольові ігри» . Оберіть активного учня та запропонуйте йому влитися в роль працівника з наджвичайних ситуацій та хай той розповість правила безпеки вдома .
ІV Закріплення ЗУН
Робота з підручником
Складіть розповідь за малюнками . Сторінка 40.
Інтерактивні вправи
Прочитайте та запишіть в зошит .
V Підсумок уроку
Обговорення важливості правильної поведінки вдома для гарного самопочуття та міцного здоров'я.
Запитання до уроку :
Яка була тема уроку ?
Що нового дізнались ?
Що сподобалося найбільше?
VІ Оцінювання
VІІ Повідомлення дз : Створити афішу або презентацію на тему "Мої правила безпеки вдома".