Конспект уроку з алгебри 8 клас на тему " Розв"язування вправ " (степінь з цілим показником)

Про матеріал

: формувати вміння застосовувати означення і властивості степеня з цілим показником до обчислення значень виразів і перетворення виразів зі змінними; розвивати логічне мислення,вміння порівнювати,аналізувати і робити висновки. виховувати

Перегляд файлу

Тема  Розв'язування вправ

Мета:    формувати вміння застосовувати означення і властивості степеня з цілим показником до обчислення значень виразів і перетворення виразів зі змінними; розвивати логічне мислення,вміння порівнювати,аналізувати і робити висновки. виховувати дисциплінованість, працьовитість та позитивне ставлення до навчання

Тип уроку: комбінований

Обладнання: роздавальний матеріал  підручник конспект

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Кажіть усе, що спаде на думку.

Не обговорюйте і не критикуйте висловлення інших.

Розширення запропонованої ідеї заохочується.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

      Запитання для фронтального опитування:

  1. Означення степеня з натуральним показником.
  2. Означення степеня з цілим показником.
  3. Множення степенів з однаковими основами.
  4. Ділення степенів з однаковими основами.
  5. Піднесення степеня до степеня.
  6. Піднесення дробу до степеня.
  7. Піднесення добутку до степеня.

ІІІ. Оголошення теми, мети,  завдань уроку.

ІV Актуалізація опорних знань

Індивідуальні завдання із подальшою перевіркою

  1. .
  2. =
  3. =

 

V. Формування вмінь і навичок

Робота з підручником колективно  (учні біля дошки)

 

 

 

 

VI. Підсумки уроку

Робота в парах

В якому з випадків правильно виконано дію?

1) a15 а -3 = а -5;

 2) m-12 : m-8 = m8;

3) (m-3)-5 = m15;

4)

 

 VIІ.. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В якому з випадків правильно виконано дію?

1) a15 а -3 = а -5;

 2) m-12 : m-8 = m8;

3) (m-3)-5 = m15;

4)

В якому з випадків правильно виконано дію?

1) a15 а -3 = а -5;

 2) m-12 : m-8 = m8;

3) (m-3)-5 = m15;

4)

В якому з випадків правильно виконано дію?

1) a15 а -3 = а -5;

 2) m-12 : m-8 = m8;

3) (m-3)-5 = m15;

4)

 

 

В якому з випадків правильно виконано дію?

1) a15 а -3 = а -5;

 2) m-12 : m-8 = m8;

3) (m-3)-5 = m15;

4)

В якому з випадків правильно виконано дію?

1) a15 а -3 = а -5;

 2) m-12 : m-8 = m8;

3) (m-3)-5 = m15;

4)

 

В якому з випадків правильно виконано дію?

1) a15 а -3 = а -5;

 2) m-12 : m-8 = m8;

3) (m-3)-5 = m15;

4)

 

  1.       =
  2.        =
  3.       
  4.       

 

 

=

=

 

 

=

=

 

 

  1.       =
  2.        =
  3.       

 

 

 

  1.    
  2. =
  3. =

 

 

 

  1.    
  2. =
  3. =

 

 

 

docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
1683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку