Конспект уроку з алгебри для 7 класу на тему "Розв’язування вправ на застосування властивостей степеня з натуральним показником"

Про матеріал
Конспект уроку з алгебри для 7 класу на тему "Розв’язування вправ на застосування властивостей степеня з натуральним показником" надає можливість учням відпрацювати й удосконалити вміння й навички із застосування властивостей степеня з натуральним показником під час спрощення виразів і виконання обчислень
Перегляд файлу

Предмет: алгебра                        Клас: 7                    Учитель: Васильчук Л.М.

 

Конспект уроку

 

Тема. Розв’язування вправ на застосування властивостей степеня з натуральним показником

Мета: відпрацювати й удосконалити вміння й навички із застосування властивостей степеня з натуральним показником під час спрощення виразів і виконання обчислень, здійснити проміжну діагностику засвоєння знань та вмінь у ході самостійної роботи;

розвивати пізнавальну активність учнів, інтерес до вивчення теми, логічне мислення;

виховувати інформаційну компетентність, увагу, старанність, культуру математичної мови й запису, упевненість у своїх силах

Тип уроку: формування умінь та навичок

Обладнання: ПК, мультимедійний проектор, презентація, таблиця, збірник задач і завдань з алгебри для 7 класу, картки з кодом, картки-завдання

Форми і методи: колективна робота, індивідуальна робота, самостійна робота, частково-пошуковий метод, демонстративний метод

 

Перебіг уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань

  1. Яку тему ми опрацювали на минулому уроці?
  2. Учні І варіанту спробують себе в ролі вчителів, які повинні грамотно сформулювати питання, які вважають за потрібне повторити на початку уроку, і перевірити правильність відповіді. Учні ІІ варіанту повинні дати розгорнуті відповіді на поставлені питання та записати на дошці властивості у вигляді формул відповідно до того, як вони будуть розглянуті.
  3. За допомогою бліц-тесту перевіримо як застосувати властивості степенів з натуральним показником для виконання дій.

▪ Бліц-тест

1). Виконайте дії: .

А   Б   В   Г

2). Виконайте дії: .

А   Б   В   Г

3). Виконайте дії: .

А   Б   В   Г

4). Виконайте дії: .

А   Б   В   Г

5). Зазначте, яка з рівностей є правильною.

А  Б  В  Г

Взаємоперевірка правильності виконання (0,5 бали за кожну правильну відповідь).

  1. Перевірка правильності виконання домашнього завдання №309, № 310.

Самоперевірка. Учні отримують 1 бал за кожен правильно розв’язаний номер.

  1. Виконуючи завдання на спрощення виразів зі степенями учень зробив помилки. Виправте помилки і скажіть, які означення, властивості, правила не знає цей учень.
  1. ;
  2. ;
  3. ;
  4. ;
  5. ;
  6. ;
  7.  .

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація

На минулому уроці ми з вами познайомилися з властивостями степеня з натуральним показником,виходячи з цього, як ви думаєте, що ми розглянемо сьогодні на уроці?

Отримані сьогодні знання знадобляться на наступному уроці при знайомстві з новим для вас поняттям – одночлен.

 

ІV. Удосконалення знань, умінь та навичок

  1. Обчисліть значення виразу:
  1. ;
  2. Самостійно виконайте завдання, обираючи за своїм рівнем знань:   (1 бал)   або    (1,5 бали);

 

  1. Знайдіть значення виразу: 
  1. ;     2)  ;
  1. Самостійно виконайте завдання, обираючи за своїм рівнем знань:    (1 бал) або   (1,5 бали);
  1. Розв’яжіть рівняння:
  1. ;    2)  ;

3) Самостійно виконайте завдання, обираючи за своїм рівнем знань: № 313(а)  (1 бал)  або № 322(б) (1,5 бали);

  1. Розглянути приклад №4 с. 70, розв’язаний у підручнику. Визначити, які перетворення необхідно виконати для знаходження суми, різниці, добутку і частки чисел і .
  2. Знайти суму, різницю, добуток і частку чисел: і .

(За кожну правильно виконану дію 0,5 бали).

  1. Логічна вправа. Знайдіть пропущені записи:

 ,

  1. Додаткове завдання творчого характеру.

Є тільки два трицифрових числа, будь-який степінь яких закінчується тими самими трьома цифрами в тому самому порядку. Це числа 376 і 625:

; …

; …

                 Визначте два одноцифрових числа, для яких справджується така               

сама закономірність.

V. Підсумок уроку

  1. Яку тему опрацювали на уроці?
  2. Чому навчилися?
  3. Підрахуйте бали, які отримали на уроці.

 

   VІ. Домашнє завдання

       

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Властивості степеня з натуральним показником
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
341
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку