Конспект уроку з англійської мови для 5 класу на тему: «Пори року. Погода»).

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації , що передбачає не тільки перевірку та повторення вивченого матеріалу, а й дає змогу навчити учнів створювати так звані mind maps для кращого засвоєння лексики
Перегляд файлу

Тема: Природа.

Тема уроку: Моя улюблена пора року . Погода. Одяг. Відпочинок.

Мета:     - навчати активно використовувати словниковий запас,

                -складати mind map;

                 -правильно  користуватися граматичними правилами,

                 -тренувати в правильному написанні лексики;

                 -розвивати  монологічне  мовлення та уміння аудіювати

                  по темі уроку,

                - удосконалювати  вміння працювати в групах, парах;

                 -виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення

                  англійської мови.

Очікувані результати:  на кінець уроку учні умітимуть:

               - робити усні повідомлення про  пори року,

               - називати особливості погоди, 

               - правильно використовувати  модальні дієслова, залежно

                  від мети речення,

               - називатимуть дати свят, використовуючи порядкові числівники.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації

Обладнання:  постери,  флеш-картки, завдання, граматичні таблиці, емблеми для команд, маркери, клей, скотч

 

 

Хід уроку

1.Початок уроку

     1.1Вітання.Мовленнєва зарядка

           Hi guys! How are you?  How do you do today?

    1.2 Мовленнєва зарядка

           Summer, Autumn, Winter, Spring,

           A time of year for everything!

           Summer for the sun,

          Autumn for the showers,

          Winter for the snow,

           Spring for the flowers.

          Summer, Autumn, Winter, Spring,

          A time of year for everything!

2.Основна частина уроку

 

  2.1 Оголошення теми та мети уроку

    Today we  have  an unusual lesson -  the  game-lesson. Our main topic is Nature and today we’ll talk about the seasons, weather, holidays and activities.

    For  this game  the class was divided into four teams: WINTER team with snowflake emblem, SPRING team with saffron flower emblem, SUMMER team with the emblem of strawberries and AUTUMN  team with a maple  leaf  emblem. Each team will receive a variety of  tasks that demonstrate their knowledge and skills on our topic and as a result of our lesson we will be able to make with you a mind map

 

2.2Task 1 Calendar

Let’s look at our calendar . Name the winter months,… and fill in your posters( учні називають місяці та вибирають відповідні до пори року, приклеюють на постери, а потім  заповнюють перший листок карти-пам’яті)

2.3 Task 2  Weatherforcast

 

Before the next task we should remember  The Present Simple Tense, especially  these adverbs of frequency(  always,  usually , sometimes, often, rarely , never  )

The main difference between the seasons is their weather, let's describe the weather of each season . You need to tell us about the weather using the pictures and words we learned during this unit. First, think and fill in the gabs, then one team member goes to the blackboard  and speak.(  учні отримують постери та складають розповідь про погоду, використовуючи малюнки та вивчену лексику, один представник команди розповідає про погоду притаманну певній порі року)

 

2.3 Task 3 Clothes

If you want to know the next task , you should guess the riddle:

 

               Oh, no!

               It’s raining!

               It is wet! Where is my…..? (  малюнкова загадка )

 

So, children, do you guess, what is your next task? – Clothes

You should  choose  clothes for your wardrobe

 

2.4 Task 4 – Activities

Let’s speak a little! You got different activities , ask your friends what do they usually  do  in spring  / autumn / winter / summer?

 

P1: - Do you swim in winter?

P2 : - No, I don’t.

 

P1: - Do you ride a bike in summer?

P2 : -  Yes, I do.

(  кожна дитина отримує якусь дію, якщо вона не підходить до пори року, то  шукає , кому віддати, і складає з ними діалог)

 

2.5 Task 5 Holidays

  For the next activity we need to remember the numbers.

Look at our calendar and count from 1 to 31

Let’s remember ordinal numbers: the first, the second, the third….

Your next task is name the holidays and their date

      We celebrate ___________ in _____________

 

 

 

2.5 Робота  в  зошитах

 There are many proverbs related to weather, seasons . Today we are going to learn some of them:

 

  • It rains cats and dogs. (  Ллє як із відра )
  • April showers  bring  May  flowers  (  Травневі зливи приносять квітневе цвітіння)
  • A fair – weather friend (  Друг пізнається в біді)
  • After rain comes sunny weather (  після чорної полоси, завжди іде біла)

3.Заключна частина уроку

3.1 Підсумки, оцінювання

You were realy very good today. We made a great mind map . We realy did this!

3.2 Домашнє завдання

Your hometask will be prepare a story about your favorite season and tell it on the next lesson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 березня 2021
Переглядів
1397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку