Конспект уроку з англійської мови для учнів 1 класу з теми "Дозвілля. Іграшки" Урок 3.

Про матеріал

Конспект третього з циклу уроків для 1 класу з теми " Дозвілля. Іграшки" за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds" для Нової уроаїнської школи. На уроках використовуються ігрові та інтерактивні технології та елементи перегрупувань.

Перегляд файлу

Клас 1.  Урок 3.     за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. Quick Minds

Тема:  Дозвілля.

Мета: відпрацювати питання “What is your favourite toy?” та відповіді “My favourite toy is a …”, вивчити літеру F f,  активізувати в мовленні вивчені за темою слова, повторити цифри від 1 до 10, розвивати аудіювання, говоріння.

Очікувані результати: на кінець уроку учні запитуватимуть та відповідатимуть про свої улюблені іграшки, вивчать літеру Ff, повторять слова за темою, навчаться вживати їх в мовленні.

Обладнання: тематичні картки; зображення літери F f, малюнки, прописи, фігури для поділу на пари, відео для фізкультхвилинки.

 

                                                  Хід уроку.

І. Організаційний момент.

      - Good morning, children.

      - I’m happy to see you today!

 

ІІ. Мовленнєва зарядка.

  • How are you? (кілька учнів)

Пісня «Hello, how are you?» Let’s sing a song.

  • Do you remember our numbers from 1 to 10? Let’s count!

Рахуємо разом, показуємо на пальцях від 1 до 10 і назад.

- How old are you? (кілька учнів)

 

ІІI. Повідомлення теми та мети уроку.

           - Today well speak about your favourite toys you. We will ask and answer the questions.

 

IV. Основна частина уроку. 

          1. Активізація вивченого.   

           Вчитель показує картку з зображенням іграшки.

  • What toy is it?     Виставляє іграшки на дошці. Нумерує іграшки.
  • What is number 1/ 7 / 4…?
  • A doll is number …? A plane is number …?

 

          2. Розвиток мовлення.

           Вчитель пояснює слово «favourite». Діти кілька разів вимовляють. Потім  відповідають на питання вчителя. Тренують саме питання та запитують вчителя про його іграшку.

    - What is you favourite toy?

    - My favourite toy is a …

             За допомогою геометричних фігур, які роздає вчитель знаходять свою пару. Запитують і відповідають про іграшку.

       Змінюємо пару за  кольором фігурки. Запитуємо і відповідаємо.

Фізкультхвилинка.

 

          3. Вивчення літери.

           - Look at the blackboard! What letter is it?

          Повторення вивчених літер.

            - Today we will learn a new letter. These are our favourite toys in the blackboard. What sound do we have in the beginning of the word “favourite”?

     Repeat [f]. We have letter F f .

          Look at these pictures and repeat after me. Frog, family, flag, friend, flower.

          What numbers do we know with letter Ff? ( four, five)

Завдання на прописування літери. Малюнок жабки, а на ній пунктиром літери Ff.

- Write down the letters on the frog. And colour it.

 

Game “ Favourite toy” Учень ховає картку з улюбленою іграшкою. Діти відгадують. “ Is your favourite toy a …?”  Хто вгадає стає ведучим.

 

VI. Підсумки уроку.

  • Thank you for your work today.
  • Thats all for today. See you next time. Goodbye.

 

 

 

 

doc
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку