Конспект першого з циклу уроків для 1 класу з теми " Дозвілля. Іграшки" за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds" для Нової уроаїнської школи. На уроках використовуються ігрові та інтерактивні технології та елементи перегрупувань.
Клас 1. Урок 1. за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds”
Тема: Іграшки.
Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, відпрацювати питання та відповіді на них, активізувати в мовленні вивчені за темою слова, повторити кольори, розвивати аудіювання, говоріння.
Очікувані результати: на кінець уроку учні засвоять нові лексичні одиниці, повторять слова за темою, навчаться вживати їх в мовленні.
Обладнання: тематичні картки; аудіо до підручника, ляльки для рольової гри, картки для групової роботи, відео для фізкультхвилинки.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
- Good morning, children.
- I’m glad to see you today!
ІІ. Мовленнєва зарядка.
Коло з м’ячем.
Пісня «What’s your name?»
Рольова гра. Діалоги в парах. На руках іграшки.
ІІI. Повідомлення теми та мети уроку.
- Today we’ll speak about toys. We will learn some new words and play an interesting game. But first let’s repeat our colours.
IV. Основна частина уроку.
1. Активізація вивченого.
Кольори. Гра «Хор» ( Діти вибирають кольори. По 5 учнів стають біля дошки. І один за одним починають швидко вимовляти свій колір, вимовляють доки не дійде до останнього.)
2. Робота з ЛО.
Ознайомлення. Вчитель демонструє і прикріплює картки на дошці.
Kite, doll, ball, monster, car, plane
Repeat the words happily, sadly, slow and quickly.
Робота з підручником.
p. 36 ex.1 Listen, point and say.
Фізкультхвилинка.
3. Розвиток мовлення.
- Look at the blackboard!
- Is it a doll?
- Yes, it is. No, it is not.
- What colour is it?
- It is …
4. Робота в групах. Перегрупування за кольорами.
Робота в групах. Завдання з кольорами.
Гра «Відгадай іграшку» ( Вчитель знімає з дошки картки і ховає одну. Діти задають питання - Is it a …? Хто вгадає стає ведучим.
VI. Підсумки уроку.