Даний конспект ставить на меті видати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Адресовано вчителям англійської мови, які викладають в початкових класах. Різноманітні методи та прийоми роботи, запропоновані в конспекті, спрямовані на збагачення словникового запасу учнів, закріплення та систематизацію набутих знань, розвиток уяви, уваги та мислення.
Тема: Погода восени.
Мета: Вчити учнів розповідати про погоду; ввести нові ЛО: warm, cold, rainy, wet; вчити
вживати структуру It is rainy; навчити ставити запитання Is it cold? Та відповідати на
нього Yes, it is./ No, it is not.;
розвивати пам'ять, увагу, мислення, комунікативні навички;
виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: предметні малюнки, схеми, картки, м’яч. кубик.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
ІІІ. Фонетична зарядка
[ au ] cloud, brown, count, how, now
[ w ] wet, wind, we, white
Game “Catch the sound”
[ au]
T: cloud, warm, now, how, tree, rain, count, brown.
Які слова, що асоціюються з осінню ви почули?
Ps: cloud, brown, rain.
IV. АОЗ
1. Уведення в іншомовну атмосферу.
1)Mind map
Sk _ Autumn le _ ves
clou _ _ ree
Ps: The sky is blue./ The cloud is grey.
2) Game “Magic sentences”.
1) The are yellow, red and brown.
2) The is grey.
3) There are grey in the sky.
4) The are yellow. It is .
3) Game “Chain”.
Учні по реченню описують осінь.
P1: It is autumn.
P2: The sky is grey.
P3: There are grey clouds in the sky. Etc.
V. Основна частина уроку.
1. Введення нової лексики.
It is rainy. It is cold.
It is warm. It is wet.
Ex1,p46
Ps: Picture 1 – It is warm.
Picture 2 – It is rainy.
Picture 3 – It is wet.
Picture 4 – It is cold.
2. Game “Agree or disagree”
T: The sky is grey.
Ps: No, it is not. / Yes, it is. The sky is grey.
T: It is autumn./ The trees are white./ It is not rainy./ It is cold.
3. Фізкультхвилинка.
Stand up!
Hands up!
Stamp! Stamp! Stamp!
Clap! Clap! Clap!
Turn around!
Hands down!
Sit down!
4. Вживання запитання Is it …?
P1: Is it cold?
P2: No, it is not. It is warm.
5. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Бесіда про сьогоднішню погоду. Метод Мікрофон.
P1: Nastia, is it rainy?
P2: No, it is not. It is not rainy. Olia, is it cold?
6. Робота з підручником
Ex3, p47
P1: Look at the picture 1. Is it rainy?
P2: No, it is not. It is not rainy. It is warm.
P3: Look at the picture 2. Is it …?
7. Writing
Склади речення
8. Listening.
T: 1) It is cold in Kyiv.
2) It is warm and wet in Rivne.
3) It is warm in Paris.
4) It is rainy in London.
Match
Kyiv warm and wet
Rivne rainy
Paris warm
London cold
VI. Заключна частина уроку.
1. Д/з
2. Підсумок уроку.
Complete the sentences.
T: 1) The trees are …
2) There are clouds in the …
3) The sky is …
4) It is ….
5) It is not …