Один з днів мав назву THE DAY OF ANIMALS (ДЕНЬ ТВАРИН ).
Формувати навички правильної
вимови. ;
Закріпити кількісні та
порядкові числівники від 1 до 19;
Активізувати лексику за темою ;
Розвивати навички аудіювання;
Практикувати учнів в
діалогічному і монологічному мовленні;
Практикувати учнів у читанні;
Формувати комунікативну
компетенцію учнів;
Виховувати любов до тварин і
милосердя.
Цілі і задачі уроку:
Формувати навички правильної вимови. ;
Закріпити кількісні та порядкові числівники від 1 до 19;
Активізувати лексику за темою ;
Розвивати навички аудіювання;
Практикувати учнів в діалогічному і монологічному мовленні;
Практикувати учнів у читанні;
Формувати комунікативну компетенцію учнів;
Виховувати любов до тварин і милосердя.
Обладнання: комп'ютер, тематичні картинки, цифри, таблиця з фразами.
1.Організаціонний момент
Привітання
T Cl
Good morning! Pleased to meet you! -So Are we.
T P1 P2 P3 P4
How are you? - Fine. Thanks. What about you?
How are you? I'm OK. So-so I'm getting better. I'm getting worse. Perfectly well Pretty fair |
2. Повідомлення теми і цілей уроку
Тоday we continue our work at topic " Animals. Numerals ". We'll practice in correct English pronunciation. We'll work with cardinal and ordinal numerals. You'll describe animals,
learn how to make - up dialogues. We have a lot of work at the lesson.
3. Фонетична зарядка (Phonetic drill)
- Be my echo. Repeat after me.
this, that, those, these
think, thought, the seventh, the fifth, the tenth
4. Tренування у вживанні числівників.
a) Учитель використовує схеми для повторення правил утворення порядкових
числівників. Учні називають порядкові числівники за схемами.
b) Змагання між командами.
Група ділиться на дві команди. Учитель показує по черзі картки з
цифрами. Учасники команд називають кількісні числівники, а суперники
порядкові.
c) Гра "У зоопарку". What animals can you see at the Zoo? We can see ....
You see the animals running a race. Say which is the first (the second ...)
На дошці вивішуються картинки тварин, а під ними числа.
The giraffe is the first one ...
d) Читання числівників по таблиці.
Змагання команд. Учні пишуть по черзі порядкові числівники на дошці.
5.Фізкультхвилинка.
6. Активізація лексики.
A guessing game. Describe the animals, using the given words. Let the pupils guess the animals.
Даються слова Neck, tail, long, short, big, little, black, brown, yellow, white, green, grey.
Учні відгадують: Is it a ...?
7. Навчання діалогічного мовлення.
Складання діалогів з опорою на наочність з мовним кліше.
8. Монологічне мовлення
T: There is a new TV programme on TV. Its name is "Our pets"
I know that you have got pets. Come to this programme and tell about your pets.
All the other pupils are spectators. (Всі інші учні – це глядачі)
Розповідь про своє тварину. Якщо відповідаючий щось забув згадати, то інші учні ставлять йому запитання.
9. Підсумки уроку.
Учитель підводить підсумки, оцінює роботу учнів.
Do you know cardinal and ordinal numerals? Can you count well?
Can you write them? Can you describe animals? Can you speak about your pets?