Конспект уроку з англійської мови на тему "Професії"

Про матеріал

Розробка уроку з англійської мови у 3-му класі із використанням інноваційних технологій. Усі додаткові матеріали можна взяти на сайті British Council. Також знадобиться програма "Genki English".

Перегляд файлу

 

 

 

План уроку з англійської мови

у 3-му класі

на тему «People work» («Люди працюють»)

підготувала вчитель англійської мови І категорії

 Краснопольська Оксана Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:                 Професії

Підтема уроку :          Люди працюють…

Мета уроку :        

Навчальна: ввести та закріпити нову лексику, повторити лексику  попереднього уроку. Вивчити пісню «People work». Вчити учнів працювати з картками.

Розвиваюча: розвивати навички слухання, читання, говоріння та письма. Розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, уяву учнів. Тренувати вживання лексики в словосполученнях, реченнях. Тренувати вживання дієслів у третій особі однині. Вести роботу по збереженню здоров’я учнів.

Виховна: виховувати повагу до різних професій, до оточуючих, а також -  культуру поведінки. Підвищувати інтерес учнів до вивчення англійської мови.

Очікувані результати: учні розширять свій кругозір, удосконалять лексичний матеріал з теми, розів’ють навички читання, слухання, письма та говоріння. Учні зможуть вживати нову лексику та дієслова у третій особі однини  у мовленні.

Тип уроку : комбінований

Обладнання :  soft «Genki English», набір карток № 1 (зображення професій та їх назви), набір карток № 2 (завдання – робота з лексикою), відео пісня «People work» www.britishcouncil.com, доступ до Інтернету, ноутбук, телевізор, картки для рефлексії.

 

Хід уроку:

І . Організаційний момент

1. Привітання, введення в іншомовну атмосферу, перевірка готовності до уроку, перевірка відсутніх, організація уваги.

ІІ. Актуалізація знань учнів

1. Активізація попередньо-здобутої лексики, перевірка домашнього завдання (вивчити слова, пісню «What do you do?»).

  • Genki English 4   Song  (пісня)

Звучить пісня «What do you do? What is your job? », діти співають.

  • Genki English 4   Game (гра)

Учні дивляться на екран, слухають речення та обирають правильний варіант професії.

  • Робота з картками № 1 (індивідуальна) 
  • Учні з’єднують малюнки із словами-назвами професій
  • Перевіряємо          

ІІІ.    Мотивація учнів до навчання.

В кінці уроку ви зможете розповідати про професії людей, а на наступний урок ви будете готувати проектну роботу по темі.

      ІV.   Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу                                                                                                     

  1. Повідомлення теми та мети уроку «People Work» («Люди працюють») 

(Ми вивчимо професії людей, назви дій, які вони виконують, вивчимо пісню, пограємо в гру, попрацюємо з картками) 

        2. Робота з картками (№ 2)

  • Whats the order? (Розташуй у вірній послідовності)

Listen to the song and put the pictures in order.

(Слухаємо пісню і нумеруємо малюнки).

  • Називаємо професії з малюнків
  • Слухають пісню та нумерують малюнки
  • Перевіряємо результати  

     3. Match them up!  (Поєднай!)

Match the people from the song and jobs descriptions.

(Поєднай людей з пісні з їхніми професіями).

  • Введення нової лексики. Читаємо опис професій, перекладаємо окремі фрази (a leak (щось протікає), keeps (тримає), to fight (боротися),  to mind (доглядати) ), записуємо їх у словники.
  • Учні поєднують пари словосполучень
  • Перевіряємо результат  

     4. Слухаємо та співаємо пісню «People Work» («Люди працюють»)

На екрані – відео пісні, діти дивляться, слухають та співають.

     5. Фізкультхвилинка  Genki English № 7

Діти дивляться на екран, слухають пісню, повторюють слова, виконують дії.

    6. Choose the answer! (Вибери відповідь)

  Read the sentences and circle the correct answer.

  (Прочитайте речення і обведіть правильний варіант).

  • Учні виконують завдання самостійно.
  • Перевіряємо результати  

   7.Введення нової лексики.  Робота із словником

На дошці слова :

Ecologist, builder, post woman, an animal trainer,

a dog groomer, a mechanic, a surgeon.

(еколог, будівельник, листоноша, дресирувальник,

перукар для собак, механік, хірург)

Учні читають слова, записують їх в словники.

V. Узагальнення та систематизація знань

         1. Написати якомога більше назв професій за хвилину.

  • Учні пишуть
  • Перевіряємо  

 

  1. Гра «Jobs Quiz»
  • Відкрити сайт www.britishcouncil.com ,
  • Вибрати розділ «JOBS»
  • Вибрати «Jobs Quiz»
  • Вибрати гру на одного.
  • Вчитель читає речення, учні називають професії.

     4.   Гра «Mix Jobs»

           вибрати гру «Mix Jobs» www.britishcouncil.com

           Вчитель читає опис, учні обирають правильний варіант (одяг) і          називають професію людини.

(police officer, fire fighter, mechanic, surgeon, post woman, builder, chef)

(поліцейський, пожежник, механік, хірург, листоноша, будівельник, кухар)

VІ. Підведення підсумків уроку.

1. Рефлексія (оцінити роботу учнів на уроці)

Учні отримують наліпки, які вони мають приклеїти під тим смайлом, який відповідає їхньому настрою наприкінці уроку.

2. Домашнє завдання : виконати завдання в картках

1  рівень – поєднати малюнки  і слова

2 рівень – + скласти і записати розповідь про те, яку професію ти обрав для себе.

3 рівень – + проектна робота «Професії»

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2018
Переглядів
5827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку