Конспект уроку на тему "Зовнішність" для учнів 2 класу НУШ на повторення раніше вивченого матеріалу. Буде корисним під час навчання на карантині для того, щоб заповнити прогалини в знаннях.
Англійська мова
Тема: Зовнішність. (Appearance) |əˈpɪər(ə)ns|
Мета:Повторити й активізувати лексичний матеріал теми,
повторити й закріпити вживання конструкції «have/has got» в усному мовленні,продовжувати формувати навички монологічного мовлення,
навчати читання; виховувати повагу до країни та людей, мова яких вивчається.
Обладнання: підручник з англійської мови для 2 класу Start up, робочий зошит, словник.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок;
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми повторимо назви частин тіла, будемо тренуватись описувати зовнішність, отже:
a nose |ə nəʊz| |
е ноус |
ноги |
a head | ə hed| |
е хед |
вуха |
fingers |ˈfɪŋɡəz| |
фінгес |
очі |
hands |hændz| |
хендс |
голова |
legs |leɡz| |
легс |
пальці |
arms |ɑːmz| |
амс |
долоні |
eyes |aɪz| |
айс |
руки |
ears |ɪəz| |
іаз |
ніс |
1а) Давайте себе перевіримо! Не дивлячись вище, виконайте роботу у зошиті. Завдання: зверніть увагу на транскрипції слів, вставте пропущену літеру( можна писати слово – і переклад). Роботу виконайте письмово у своєму зошиті.
ar...s |ɑːmz| le..s |leɡz| ...and |hænd| e..es |aɪz| f...nge.. |ˈfɪŋɡəz| he...d | hed| n...se |nəʊz| |
амз легс хенд айз фінгес хед ноус |
руки ноги долоня очі пальці голова ніс |
|
|ˈkjuːkʌmbə| (к’юкамбе) |
|
|ˈsɒsɪdʒ| (сосідж) |
|
|tʃiːz| (чіз) |
|
|brɛd| (бред) |
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
А тепер давайте перейдемо до головного: як нам з вами навчитися описувати людей, істот, предмети, тощо. Розгляньте малюнок істоти. Далі – зразок, які у нас з вами можуть бути речення.
Давайте ці речення прочитаємо декілька разів. (прийом «ехо»- читаємо пошепки за вчителем).
Даємо змогу прочитати бажаючим учням. Далі оберемо активних учнів, які спробують ці речення перекласти (з допомогою вчителя, де потрібно).
А далі спробуємо глянути на картинку та сказати по 1 слову про неї (прийом «асоціація»). А тепер – спробуємо пограти в парах: один учень називає слово, яке має відношення до картинки, а інший учень повинен скласти речення з цим словом. Одне із завдань до усних відповідей: у готових реченнях повинна звучати фрази «it has got».
Він має велику голову.
А тепер давайте розглянемо іграшку та спробуємо прочитати про неї. (схожий алгоритм дій, звертаємо увагу на час виконання; за необхідності зайві прийоми , або ті, які вже повторювалися, опускаємо).
4) It has got two (2) arms. |ɪt| |hæz||ˈɡɒt| |ˈtuː| |ɑːmz| ( іт хез гот ту амз) – Вона має дві руки.
5)It has got two (2) legs. |ɪt| |hæz||ˈɡɒt| |ˈtuː| |leɡz| (іт хез гот ту легс) – Вона має дві ноги.
Можна, звичайно ж, додавати і кольори, що буде ще краще у вашій відповіді.
Як правильно сказати про колір: зразу іде назва кольору ( який? яка? яке?), а потім сам предмет, про який ви хочете сказати (що? ).
Наприклад, a read head | ə red| |hed| (е ред хед) – червона, руда голова.
(учні самостійно у своїх зошитах намагаються написати 2 речення про істоту – що це/ хто це; та якого вона кольору).
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Діти, чи сподобався вам урок? Яку тему ми сьогодні вивчали? Давайте пригадаємо слова і фрази, які сьогодні вчили. (можна ланцюжком пригадати слова,можна пограти в гру слово - переклад).