Конспект уроку з англійської мови на тему "Зовнішність"

Про матеріал

Конспект уроку на тему "Зовнішність" для учнів 2 класу НУШ на повторення раніше вивченого матеріалу. Буде корисним під час навчання на карантині для того, щоб заповнити прогалини в знаннях.

Перегляд файлу

 

 

Англійська мова

Тема: Зовнішність. (Appearance) |əˈpɪər(ə)ns|

Мета:Повторити й активізувати лексичний матеріал теми,

повторити й закріпити вживання конструкції «have/has got» в усному мовленні,продовжувати формувати навички монологічного мовлення,

навчати читання; виховувати повагу до країни та людей, мова яких вивчається.

Обладнання:  підручник з англійської мови для 2 класу Start up, робочий зошит, словник.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок;

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: Stand up, please! Good morning!

Ps: Good morning!

Т: How are you?

Ps: Fine, thank you.

Т: Sit down, please.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми повторимо назви частин тіла, будемо тренуватись описувати зовнішність, отже:

  1. Прочитайте декілька разів, перекладіть. Встановіть відповідність.

a nose nəʊz|

е ноус

ноги

a head | ə hed|

е хед

вуха

fingers |ˈfɪŋɡəz|

фінгес

очі

hands |hændz|

хендс

голова

legs |leɡz|

легс

пальці

arms |ɑːmz| 

амс

долоні

eyes |aɪz|

айс

руки

ears |ɪəz|

іаз

ніс

 

1а)  Давайте себе перевіримо! Не дивлячись вище, виконайте роботу у зошиті. Завдання:  зверніть увагу на транскрипції слів,  вставте пропущену літеру( можна писати  слово – і переклад). Роботу виконайте письмово у своєму зошиті.

ar...s     |ɑːmz| 

le..s      |leɡz|

...and   |hænd|

e..es     |aɪz|

f...nge.. fɪŋɡəz|

he...d    | hed|

n...se  |nəʊz|

амз

легс

хенд

айз

фінгес

хед

ноус

руки

ноги

долоня

очі

пальці

голова

ніс

 

  1. а) Давайте  трохи повернемося назад та повторимо ще. Перед вами малюнки.  Встановіть відповідність між назвами продуктів.

 

 

 

|ˈkjuːkʌmbə|

(к’юкамбе)

|ˈsɒsɪdʒ|

(сосідж)

   

 

|tʃiːz|

(чіз)

   

 

 

|brɛd|

(бред)

 

ІІ. ОСНОВНА  ЧАСТИНА УРОКУ

 

 

 

 А тепер давайте перейдемо до головного: як нам з вами навчитися описувати  людей, істот, предмети, тощо. Розгляньте малюнок істоти. Далі – зразок, які у нас з вами можуть бути речення.

Давайте ці речення прочитаємо декілька разів. (прийом «ехо»- читаємо пошепки за вчителем).

Даємо змогу прочитати бажаючим учням. Далі оберемо активних учнів, які спробують ці речення перекласти (з допомогою вчителя,  де потрібно).

А далі спробуємо глянути на картинку  та сказати по 1 слову про неї (прийом «асоціація»).  А тепер – спробуємо  пограти в парах:  один учень називає слово, яке має відношення до картинки, а інший учень повинен скласти речення з цим словом. Одне із завдань до усних відповідей: у готових реченнях повинна звучати фрази «it has got».


  1. It is a monster. t|  z| |ə ˈmɒnstə| (іт із е монсте) – Це – монстр.
  2. It is small. t|  z|  |smɔːl|  (іт із смол) – Він -  маленький.
  3. It has got a big head. t|  |hæz||ˈɡɒt||ə |bɪɡ||hed|  (іт хез гот е біг хед)  -

Він має велику голову.

  1. It has got three (3) eyes. t|  |hæz||ˈɡɒt| |θriː| |aɪz| (іт хез гот фрі айз) – Він має три ока.
  2. It has got two (2) arms. t|  |hæz||ˈɡɒt| |ˈtuː|    |ɑːmz| ( іт хез гот ту амз) – Він має дві руки.
  3. It has got two (2) legs. t|  |hæz||ˈɡɒt| |ˈtuː|    |leɡz| (іт хез гот ту легс) – Він має дві ноги.

 

А тепер давайте розглянемо іграшку та спробуємо прочитати про неї. (схожий алгоритм дій, звертаємо увагу на час виконання; за необхідності зайві  прийоми , або ті, які вже повторювалися, опускаємо).

   

  1. It is a doll. t|  z| |ə |dɒl| (іт із е дол) – Це – лялька.
  2. It is big.  t|  z| |bɪɡ| (іт із біг) – Вона – велика.
  3. It has got a small head. t|  |hæz||ˈɡɒt| ||ə  smɔːl| |hed|  (іт хез гот е смол хед) – Вона має маленьку голову.

4) It has got  two  (2) arms. t|  |hæz||ˈɡɒt| tuː|    |ɑːmz| ( іт хез гот ту амз) – Вона має дві руки.

5)It has got  two (2) legs. |ɪt|  |hæz||ˈɡɒt| |ˈtuː|    |leɡz| (іт хез гот ту легс) – Вона  має дві ноги.

 

  1. А тепер спробуйте, будь ласка, самостійно описати  цю істоту( за зразком вище).

Можна, звичайно ж, додавати і кольори, що буде ще краще  у  вашій відповіді.

Як правильно сказати про колір: зразу іде назва кольору ( який? яка? яке?), а потім сам предмет, про який ви хочете сказати (що? ).

Наприклад,  a read head | ə red| |hed|  (е ред хед) – червона, руда голова.

 

(учні самостійно у своїх зошитах намагаються написати  2 речення про  істоту – що це/ хто це; та якого вона кольору).

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА  УРОКУ

Діти, чи сподобався вам урок?  Яку тему ми сьогодні вивчали?  Давайте пригадаємо слова і фрази, які сьогодні вчили.   (можна ланцюжком пригадати слова,можна пограти в гру слово - переклад).

 

docx
Додав(-ла)
Мурич Ю. С.
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 липня 2020
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку