Конспект уроку з англійської мови у 3 класі на тему " Я дивлюся мультфільм"

Про матеріал

Тема : I a m w a t c h i n g a c a r t o o n n o w

Цілі уроку

практична: 1) Ознайомити учнів із лексикою нової теми;

2) Навчити учнів діалогічного мовлення;

3) Увести новий граматичний матеріал: теперішній тривалий час.

освітня: Розширити кругозір учнів та їх знання про героїв з відомих мультфільмів.

розвиваюча: 1) Розвивати комунікативні здібності дітей;

2) Розвивати мовну здогадку, довгострокову пам'ять.

виховна: Виховувати в учнів цікавість до героїв різних мультфільмів.

Перегляд файлу

Тема :  I    a m    w a t c h i n g    a    c a r t o o n     n o w

Цілі уроку

 практична: 1) Ознайомити учнів із лексикою нової теми;

   2) Навчити учнів діалогічного мовлення;

3) Увести новий граматичний матеріал: теперішній тривалий час.

освітня:     Розширити кругозір учнів та їх знання про героїв з відомих мультфільмів.

розвиваюча: 1) Розвивати комунікативні здібності дітей;

 2) Розвивати мовну здогадку, довгострокову пам’ять.

виховна:  Виховувати в учнів цікавість до героїв різних мультфільмів.

Обладнання:    Підручник, тематичні малюнки (с. 99 – 90 ), картки з малюнками, картки із зображенням героїв мультфільмів для гри.

Тип уроку: комбінований.

Література: Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підруч. для 3 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Навч. книга, 2003. – 160 с.

 Мясоєдова С. В. Англійська мова 3 кл.: Плани – конспекти уроків (до підруч. О. Д.Карп’юк). – 3-тє вид., випр. і доп. – Х. : Ранок, 2009. – 320 с.

 

 

Схематичний план уроку:

І. Організаційна частина уроку

    1. Привітання й повідомлення теми і мети уроку......................................1 хв

    2. Уведення в іншомовну атмосферу............................................................2 хв

ІІ. Основна частина уроку

  1. Подання діалогу для читання.................................................................10 хв
  2. Подання лексичного матеріалу................................................................8 хв
  3. Подання граматичного матеріалу........................................................10 хв
  4. Фізкультхвилинка......................................................................................2 хв
  5. Перевірка домашнього завдання..............................................................5 хв

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання.....................................................................................1 хв
  2. Підведення підсумків уроку.......................................................................1 хв

 

Хід уроку:

І. Організаційна частина уроку

    1.    Привітання й повідомлення теми і мети уроку

            (Greeting and Aim)

T:  Good morning, children!

Cl: Good morning, teacher!

T: How are you?

Cl: We are fine / Ok.

T: Are you ready for the lesson?

Cl: Yes, we are.

T: So, prepare for the lesson.

 Who is on duty today?

P1: I am on duty today.

T: Who is absent today?

P1: Kuhta Dmytro and Betsyn Dmytro are absent today.

T: Діти, сьогодні на уроці ми будемо вивчати новий граматичний матеріал. Ви навчитеся описувати події, які відбуваються в певний момент мовлення. Як ви зрозуміли це новий для вас час – теперішній тривалий час / Present Continuous Tense (записую на дошці). Також, ми з вами поговоримо про героїв відомих мультфільмів.

 

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

(Warming up)

   T:  Ви любите дивитися мультфільми? Які мультфільми ви знаєте?

А зараз я покажу вам малюнки, на яких зображені персонажі із відомих вам мультфільмів. Ваше завдання –  описати цю картинку і, звичайно, відгадати героя, зображеного на ньому.

(Я показую учням картинки, а вони описують: що вони бачать, кого вони бачать, в чому одіті герої, що вони роблять і т. д.)

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Подання діалогу для читання (Ex.1, p.88)

(Reading)

 

1) Pre-Reading Activity

          Прийом: бесіда вчителя з учнями

T: And now, open your books on page 88. Look at these pictures. Who can we see in these pictures?

P2: Two children, two girls.

T: Do you know their names?

P3: Yes, we are.

T: What are they?

P4: Vicky and Jane.

T: Are they talking on the phone?

P5: No, they are not. Jane came to visit Vicky.

T: Look at the picture b. What are they doing?

P6: They are watching the TV. (Вони дивляться мультик)

T: Do you know the cartoon?

P7: Вони дивляться „Русалоньку”.

T: Do you like it? Who are the main characters in this cartoon?

P8: Русалка – Аріель, її батько – Тритон.

T: Русалка in English – a mermaid. So put it down into your vocabulary. Do Jane and Vicky like it?

Cl: Yes, they do.

 

2) While-Reading Activity

    Прийом: читання діалогу за ролями.

T: Ann and Vitalik, read the dialogue in roles.

    Marta and Orest, please, translate the dialogue.

   Have you understood the dialogue? Any questions?

 

3) Post-Reading Activity

    Прийом: бесіда вчителя з учнями.

T: Now, I’ll read you the sentences and you should put it in the order they are in the text (поставити речення в правильному порядку).

(Ці речення швидко записую на дошці)

  • Triton is angry.
  • Ariel is sensing her song.
  • Ariel is swimming.
  • Triton is speaking to his daughter.
  • Ariel is sad.
  • Ariel is crying.

 

         2. Подання лексичного матеріалу

             (Vocabulary)

T: And now, I’ll read you the names of the famous cartoons, they are in your book, Ex. 2. So repeat it all tougher after me. Can you guess the translation. Of course, the translations to these word-combination are easy.

    (Учні повторюють словосполучення за вчителем і перекладають їх)

T: What is your favourite cartoon, Diana?

P1: My favourite cartoon is <Cinderella>.

T: What is your favourite cartoon characters, Vika?

P2: They are Cinderella and Prince.

 

Гра „Guess Who: Cartoon Characters

Т: And now, I’ll show you different pictures of the famous cartoon characters. Your task is to guess all the characters on these pictures.

(Вчитель показує малюнки, а учні – відгадують)

 

  1. Подання граматичного матеріалу

(Presenting Grammar)

  1. Ознайомлення учнів зі структурами теперішнього тривалого часу

T: And now look at me! (беру книжку і ніби читаю) I am reading now.

     (Імітую писання) I am writing now.

     (Імітую малювання) I am drawing now.

T:  All this I am doing now. Are you reading / writing / drawing / listening to me now? What are you doing now?

T: А зараз повернімось до впр 1. Знайдіть у цій вправі речення, які позначають дію, що відбувається зараз.

Т: Well done! А як ми можемо сказати: Вона зараз плаває / співає / плаче ? А як на англійській буде звучати речення : Він зараз розмовляє з своєю матір’ю.

(Всі ці речення записуються на дошці вчителем)

Т: Отже, як ми бачимо теперішній тривалий час позначає дію, яка відбувається в певний момент мовлення і утворюється за допомогою допоміжного дієслова to be в певній часовій формі + дієслово із закінченням  ing, без частки „to”. Отож виведемо формулу для цього часу:

         am

                       subject        +               is            +          verb -ing

are

T: Have you any questions? So put it down into your copybooks.

 

  1. Читання впр. 3, с. 89    (Reading)

T: Let’s do Ex. 3 on page 89. Read it in turn and repeat it all together word by word. Pay attention to your pronunciation and try to guess the meaning of these words. Don’t fried, I help you if you need my support.

(Учні читають слова, спираючись на транскрипцію,

стараються перекласти їх самостійно.

Вчитель спостерігає за правильністю читання)

 

  1. Письмо (впр. 4, с. 89)    (Writing)

T: Open your copybooks again. Look at Ex. 4, read the task, Ivan, please.Ваше завдання – заповнити пропуски в реченнях, спираючись на поданий зразок. Але спочатку робимо це усно речення за реченням і записуємо в ваших зошитах.

  1. Говоріння (впр. 5, с.90)  (Speaking)

T: And now look at the pictures on page 90. Tell me, What each person is doing? Do it in oral.

P1: She is jumping.

P2: He is reading.

P3: She is singing.

P4: He is doing exercises.

T: Well done!

 

  1. Закріплення структур Present Continuous в граматичній грі

T: А зараз ми поділимося на команди. У нас в класі є три ряди, тому і буде три команди. Перший ряд (від вікна) належить до першої команди, середній – до другої, а третій (від дверей) – до четвертої.

T: I am writing on the blackboard the pronouns and the verbs. Your task is to make up the sentences. Перша команда повинна утворити розповідне, стверджувальне речення, друга – заперечне, тобто потрібно використати заперечну частку not, після допоміжного дієслова, а     третя – повинна утворити запитання.

  • I / read the book.
  • We / speak over the phone.
  • She / dance with her boyfriend.
  • He / jump very quickly.
  • They / listen to music.

 

4.Фізкультхвилинка

    ( Physical Activity )

T: You work hard. Well done! I think you are tired. So, let’s have a rest. Stand up, please. And all together recite your favourite rhyme.

                                    Jump the rope

  Jump the rope,

  Jump, jump, jump.

  Jump it high and jump it low,

  Jump, jump, jump.

  Jump it high and jump it low,

  Jump, jump, jump.

  Walk tiptoe, walk tiptoe

  Very slow, very slow,

  Jump, jump, jump.

  Clap your hands

  And stamp your feet

  Jump, jump, jump.

 

5.  Перевірка домашнього завдання

      ( Check on Homework )

T: what was your home task for today?

P: Our home task for today was to make up dialogue (Ex. 4, p.87).

T: So who would like to be the first?

     The rest pupils listen to the dialogue carefully and correct if it is need.

(Вчитель запитує декількох учнів прочитати свої діалоги,

виправляє якщо ніхто з учнів не побачив помилки)

 

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання

(Homework)

T: Our time is coming to the end. So put down your hometask for the next lesson – to draw your favourire cartoon’s character and say why do you chose it and what he is doing on your picture. (намалювати вашого улюбленого героя і сказати чому ви обрали саме його і що він робить на вашому малюнку).

 

  1. Підведення підсумків уроку

(Summarizing)

T: Any questions? Did you like the lesson? Про що ми сьогодні з вами говорили, Що було найцікавіше? З чим було складно справитися?

I liked our lesson. You are very active during the lesson. So your marks are… I am satisfied to work with you. Our lesson is over. Thank you for your attention. See you next week. Stand up, please. Good bye!

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балазюк Неля Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
5872
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку