Конспект уроку з англійської мови в 3 класі на тему "My family"

Про матеріал

Урок розроблено з урахуванням впровадження наступних цілей:

практична – навчити розповідати про свою сім'ю, ознайомити учнів зі словами grandmother, grandfather, parents, ознайомити з орфографічними правилами написання українських імен англійською мовою, формувати навички монологічного мовлення, практикувати учнів у читанні знаків транскрипції.

освітня – залучати учнів до культури мови країни, мова якої вивчається.

розвиваюча – розвивати вміння ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.

виховна – виховувати сумлінне ставлення до виконання поставлених задач, активність та працьовитість.

Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови в 3 класі на тему

"My family"

вчителя  англійської мови філії Стульневський навчально-виховний комплекс опорного навчально-виховного закладу Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського СоюзуА.М.Темника Чернігівської районної ради Запорізької області

Худзій Ольги Юріївни

 

Підручник – В. М. Плахотник “Англійська мова. 3 клас” 2009 р.

Тема: My family.

Цілі: практична – навчити розповідати про свою сім’ю, ознайомити  учнів зі словами grandmother, grandfather, parents, ознайомити з орфографічними правилами написання українських імен англійською мовою, формувати навички монологічного мовлення, практикувати учнів у читанні знаків транскрипції.

          освітня – залучати учнів до культури мови країни, мова якої вивчається.

          розвиваюча – розвивати вміння ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.

          виховна – виховувати сумлінне ставлення до виконання поставлених задач, активність та працьовитість.

Обладнання: підручник, робочий зошит, сімейні фотокартки учнів, картки для самостійної роботи, картки з транскрипцією слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хронометрія уроку

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

1. Початок уроку: організація класу.                                                               6 хв.

2. Фонетична розминка.                                                                                    4 хв.

 

ІІ. Основна частина уроку

 

3. Тренування учнів у вживанні ЛО в усному мовленні.                               6 хв.

4.  Практикування учнів у мовленнєвій діяльності.                                       6 хв.                                                                                                                   

5. Читання правила.                                                                                           7 хв.

6. Виконання граматичних вправ.                                                                    6 хв.

 

ІІІ. Заключна частина уроку

 

7. Завдання додому. Пояснення домашнього завдання.                                2 хв.

8. Підсумок уроку. Оцінювання.                                                                      2 хв.

9. Завершення уроку.                                                                                         1 хв. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку :

Етап. Мета. Прийом

Зміст роботи

Етап 1. Почато уроку.

Мета: перевірка  домашнього завдання, повідомлення теми та мети уроку.

Прийоми: вступне слово вчителя, бесіда з учнями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 2. Фонетична розминка.

Мета: удосконалення комунікативних  навичок, практикування учнів у читанні знаків транскрипції.

Прийоми: читання вголос, читання хором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 3. Тренування учнів у вживанні ЛО в усному мовленні.  

Мета: систематизація ЛО теми, ознайомлення учнів зі словами grandmother, grandfather, parents.

Прийоми: розповідь вчителя, читання учнями слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 4. Практикування учнів у мовленнєвій діяльності.

Мета: систематизація нових лексичних одиниць,  формування навички монологічного мовлення, практикування учнів в мовленнєвій діяльності.

Прийоми: робота в парах.

 

 

 

 

 

 

Етап 5. Читання правила.

Мета: ознайомлення учнів з правилами утворення множини іменників в англійській мові, формування  навичок читання.

Прийоми: робота з підручником. Читання ланцюжком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 6. Виконання граматичних вправ. Письмо.

Мета: практикування учнів у виконанні граматичних вправ, формування навичок письма, монологічного мовлення, закріплення нових слів.

Прийоми: робота з підручником, робота в групах, самостійна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 7. Завдання додому. Пояснення домашнього завдання. Запис на дошці та в щоденниках.

 

 

 

Eтап 8. Підведення підсумків.

 

 

 

 

Eтап 9. Завершення уроку.

 

 

 

 

 

 

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання 1 хв.

T: Good morning, boys and girls!

P: Good morning!

T: Nice to meet you!

P: Nice to meet you, too!

T: Sit down, please. How are you today?

P: We are fine, thank you!

2. Перевірка домашнього завдання 4 хв.

T: Let’s begin our lesson. Давайте перевіримо ваше  домашнє завдання. Вам потрібно було утворити множину. Артем, прочитай нам, будь ласка, перше речення.

Артем: These are songs.

В: Правильно! Настя, читай друге речення.

Настя: These are sticks.

В: Добре Вова, читай трктє речення.

Вова: These are books.

В: Вірно! Діана, читай четверте речення.

Діана: These are dogs.

В: Чудово! Альона, читай п’яте речення.

Альона: These are texts.

В: Молодець! Саша, читай шосте речення.

Саша: These are boxes.

3. Повідомлення теми і мети уроку 1 хв.

В: Правильно! Сьогодні ми будемо вчитися розповідати про членів своєї сім’ї, а також дізнаємось, як правильно писати своє ім’я англійською мовою.

1) Практикування учнів у читанні знаків транскрипції.

В: Давайте спробуємо прочитати слова нашої сьогоднішньої теми за їх транскрипцією (я показую картки, а діти читають слова хором).

Слова: my, family, happy, have, dad, granny, mother, grandmother, father, grandfather, sister, brother, with, another.

2) Вправа 6 (с. 21). Читання вірша.

В:  Відкрийте, будь ласка, ваші підручники на с. 21 та подивіться на вправу 6. Давайте прочитаємо віршик (спочатку читаю я, потім я читаю по реченню, а діти повторюють хором, а потім вони читають вголос, але без мене).

A happy family

          This is a father.                       Father, mother,

          This is a mother.                     Sister, brother

          This is a sister.                        Hand in hand

          This is a brother.                     With one another.

В: Молодці! Ви чудово впорались із завданням.

ІІ. Основна частина уроку

Ознайомлення з новими ЛО: grandmother, grandfather, parents.

1) Розповідь вчителя.

Подивіться на дошку. Ви бачите малюнок великої сім’ї (див. Додатки). Зараз я вам розповім про неї.

Look at this picture. This is a big family. This is my grandmother. She is my mother’s mother. I call her Granny. This is my grandfather. He is my mother’s father. I call him Granddad. I love my grandmother and grandfather very much. These are my mother and father, my Mum and Dad. They are my parents. I love my parents very much.

2) Вправа 2 с. 20. Читання учнями слів. 

В: Відкрийте ваші підручники на с. 20 та подивіться на вправу 2. Вам потрібно розглянути малюнок і прочитати слова, які ви вже використовували в розмовах про сім’ю (учні читають слова).

Робота в парах.

В: А зараз я прошу вас дістати фотокартки вашої родини та розповісти своєму сусіду про сім’ю.

У: This is my grandmother......

Фізкультхвилинка.

В: Які ви молодці! Настав час трішки відпочити (я говорю і показую, а діти повторюють за мною).

                This, that

                These, those.

                Snap your fingers

                Touch your toes.

                This, that

                Those, these.

                Shrug your shoulders

                Bend your knees.

Робота з підручником.

В: Діти, а ви знаєте як правильно потрібно писати ваші імена англійською мовою?

У: Ні, не знаємо.

В: Давайте прочитаємо правило, аби ви знали, як пишуться імена англійською мовою, та могли застосовувати свої знання на практиці (діти читають правило по черзі ланцюжком).

Правило:

Українські імена і прізвища англійською мовою не перекладаються, їх вимова здійснюється за допомогою правил транслітерації, які загалом збігаються з правилами озвучення букв.

Але зверни увагу, що українська буква а передається англійською а; жzh; xkh; rh; шch; щsch;   иу; букви є, ю, я передаються на початку слова Ye, yu, ya, а в інших позиціях – іе, іи, іа; ї, й – на початку слова Yі, Y, а в інших позиціях і.  

В: Добре! Давайте розглянемо табличку, в якій є ім’я і хлопців, і дівчат. Якщо вашого імені там не буде, я допоможу його написати (діти по черзі читають імена).

Таблиця:

               Girls

                Boys

               Anna

               Halya

               Halyna

               Liuda

               Liubov

               Nadia

               Nastia

               Oksana           

                Andrii 

                Antin

                Borys

                Dmitro

                Heorgi

                Igor

                Ivan  

                Leonid

1) Робота з підручником. Написання учнями власних імен.

В: Всі написали свої імена?

У: Так, написали!

В: Чудово!

2) Робота в групах.

В: Зараз я пропоную попрацювати в групах. У кожній групі буде по чотири чоловіки (я розподіляю учнів на групи). Подивіться на вправу 5. Зараз кожен прочитає цей текст самостійно, а потім розповість про свою сім’ю, підставляючи імена членів своєї родини.

My family

I have a family. My family is big. I have a father, a mother, a sister, a brother, a grandmother and a grandfather. My name is ….. My father’s name is …. My mother’s name is …. My sister’s name is …. My brother’s name is …. My grandmother’s name is …. My grandfather’s name is….

3) Самостійна робота.

В: Подивіться на картки, які я вам роздала. Вам потрібно буде знайти другу частину кожного слова, а потім записати ці слова у свої зошити. Над завданням кожен працює самостійно.

Картка:

grandfat

ly

               grand

                   ther

               fa

                   ter

               moth

                   her 

               br

                   mother

               sis

                   er

               fami

                   other

 

ІІІ. Заключна частина уроку

В: Наш урок дійшов до кінця. Тому відкрийте ваші щоденники та запишіть на наступний урок: впр. 7    с. 21. Вам необхідно буде написати про свою сім’ю, використовуючи правила написання українських імен, а також вивчити вірш “A happy family.

В: Ви сьогодні гарно попрацювали. Я вами задоволена. Настя отримує 11 балів. Молодець! Я бачу, що вдома ти дійсно добре підготувалася до уроку. Вова отримує 10 балів. Наступного разу намагайся не поспішати, аби не наробити помилок...

T: The lesson is over. Stand up! Good bye!

P: Good bye! 

 

doc
Додано
18 січня 2018
Переглядів
5971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку