Конспект уроку з баскетболу для учнів 6 класу

Про матеріал
ТЕМА: Ведення баскетбольного м’яча правою, лівою руками зі зміною напрямку руху. МЕТА: Оволодіння навичками ведення м'яча різними способами; сприяння зміцненню здоров’я учнів засобами ігор; вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою і спортом.
Перегляд файлу

Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету

Покровської селищної ради Дніпропетровської області

Братська ЗОШ I-III ст.

 

 

 

 

 

П Л А Н – К О Н С П Е К Т

уроку з баскетболу для учнів 6 класу

 

 

 

 

 

 

 

І.П.Карабут, учитель фізичної культури,

                                           учитель-методист

 

 

ТЕМА: Ведення баскетбольного м’яча правою, лівою                                                        

                руками зі зміною напрямку руху.

 

МЕТА: Оволодіння навичками ведення м'яча різними      

              способами; сприяння зміцненню здоров’я учнів  

              засобами ігор; вироблення свідомого ставлення до

              занять фізичною культурою і спортом.

 

ЗАВДАННЯ  УРОКУ:

  1. Закріпити вміння виконання передачі та ловіння м’яча двома руками на місці і в русі.
  2. Закріпити техніку ведення м’яча правою, лівою руками на місці і в русі.
  3. Сприяти розвитку рухливості, спритності, сили, координації рухів, уваги в ігрових естафетах.
  4. Сприяти вихованню товариськості і дружби в ігрових естафетах.

 

 

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ: спортивний зал.

 

 

ІНВЕНТАР: баскетбольні м’ячі, повітряні кулі, кольорові бруски, прапорці, скакалки, г/лави, свисток, секундомір.

 

 

 

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

I.

1.

 

2.

 

 

 

3.

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

Підготовча частина

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

 

 

ЧСС за 10сек.

Різновиди ходьби по залу з б/м’ячем:

1.Ходьба на внутрішній частині стопи.

В.п. – руки з м’ячем униз;

на рахунок 1 – 4 – ходьба на зовнішній частині стопи;

2.Ходьба на носках: В.п. – руки з м’ячем перед грудьми: на рахунок 1-3 – випростання рук вперед; 2-4 – в.п., та на рахунок 1-3 – випростання рук вверх; 2-4- в.п.

3.Ходьба на п’ятках. В.п. – руки з м’ячем перед грудьми, 1-3 – випростання рук вверх;   

2-4 – в.п.

4.Пронос м’яча під ногою.

5.Оберти м’яча навколо ніг по “вісьмірці”.

6.Ходьба в глибокому присіді, перекладаючи м'яч з кисті на кисть.

 

Біг:

а) з коловим рухом м'яча навколо шиї

б) з коловим рухом м'яча навколо тулуба

 

в) з високим підніманням бедра

 

 

г) з закиданням гомілок назад.

 

Перешикування із колони по одному в колону по 4 у русі поворотом наліво.

14хв.

1хв.

 

15сек.

 

 

 

15сек.

3хв.

 

 

5-6 повт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

Виконувати вправи по команді вчителя чітко й правильно, дотримуватись дистанції та інтервалу.

Готовність учнів до уроку.

 

 

 

Звернути увагу на правильну поставу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною стійкою баскетболіста.

Звернути увагу на правильну поставу; руки підняті над головою.

 

Колові рухи виконувати зліва направо, і з права на ліво.

Руки витянуті вперед, м’яч перекидати кінчиками пальців.

Перекидання м’яча з кисті на кисть.

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанції.

 

 

 

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

10.

 

II.

1.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

Комплексна естафета

I етап: “В стійці захисника”. Рух приставними кроками правим боком до середини залу; лівим – до протилежної лицьової; спиною вперед – до середньої лінії, лицем до в.п.

II етап: “Колобок”. Котити м’яч до протилежної лицьової і повернутися на в.п.

 

 

 

III етап: “Гонка крабів”. Рух від лицьової лінії до центру площадки в упорі лежачи боком. На середній лінії виконати 5 згинань і розгинань рук в упорі лежачи; назад повертатися другим боком.

Вправа на відновлення дихання:

а) зробити повний вдих, затримати дихання, простягнути розслаблені руки вперед;

б) стиснути пальці в кулак;

в) притягнути кулак до плечей;

г) повільно, із силою розвести руки в сторони

д) швидко повернути пальці назад до плечей;

є) силою видихнути через рот.

ЧСС за 10 сек.

 

Перешикування із колони по 4 в колону по 2 і розмикання на всю довжину залу.

Основна частина

Повторення стійки баскетболіста.

 

Ведення м’яча на місці.

1.В.п. - упор на праве коліно, м’яч у лівій руці. По свистку прийняти низьку стійку і поштовхом вдаряти м’яч об підлогу.

 

 

2. Те саме з упором на ліве коліно, м’яч у правій руці.

3. В.п. – упор на двох колінах, м’яч у лівій або у правій руці. 1-2 – поштовхом ударяти м’яч лівою рукою; 3-4 – правою рукою;

5-8 – поперемінно лівою і правою рукою.

 

 

 

 

5хв.

1хв.

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

15сек.

 

 

 

 

 

 

 

15сек.

 

1хв.

 

25хв.

30сек.

 

5хв.

5-6 повт.

 

 

 

 

5-6 повт.

 

5-6 повт.

 

Звернути увагу на правильну захисну стійку баскетболіста; під час бігу спиною обов'язково дивитись через плече.

М’яч котити кінчиками пальців, назад повертатися бігом, тримаючи м’яч у витягнутих перед собою руках.

Звернути увагу, щоб спина була пряма і переступання виконувалось однойменною рукою і ногою.

 

Оживляюче перше дихання.

 

 

 

 

 

Готовність учнів до основної частини уроку.

 

 

 

Утворити кистями лійку із зведеними великими і розставленими в сторони іншими пальцями.

Тулуб трохи похилити вперед, убік. Енергійно і швидко стати і прийняти низьку стійку баскетболіста.

Теж саме.

Виконувати ведення м’яча з упору на колінах поперемінно правою, лівою рукою.

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

 

 

 

3.

4.

 

5.

6.

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

11.

 

 

 

12.

 

 

13.

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

4.Те ж саме з низької стійки.

5.Ведення м’яча навколо себе:

1-4 – правою рукою; 5-8 – лівою рукою.

Стрибки через скакалку.

Сидячи на підлозі, удари м’яча в підлогу.

 

Тримати кут.

Ведення м’яча в русі

Теж саме виконуємо бігом.

 

Удари м’яча в підлогу поперемінно правою, лівою рукою.

Те саме бігом.

 

Піднімання тулуба з положення лежачи на спині.

Передачі м’яча в парах двома руками від грудей сидячи.

 

 

Передачі в парах на місці: по черзі по повітрю і з ударами в підлогу.

 

Передачі м’яча в парах у русі.

Передачі м’яча в стрибку; отримати м’яч від партнера стоячи на г/лаві – передати м’яч в стрибку в безопорному положенні, стрибаючи з лави.

 

 

 

 

 

Естафети з баскетбольним м’ячем.

1.”Зірке око”.

 

 

 

 

2.Комічна естафета з баскетбольним м’ячем і повітряною кулею.

 

 

3.Ножна передача баскетбольного м’яча.

 

6-8 повт.

 

1хв.

30сек.

 

 

2хв.

1хв.

 

1хв.

 

1хв.

 

10 разів

 

1хв.

 

 

 

1хв.

 

 

1хв.

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

8хв.

Голова постійно піднята.

Ведення м’яча по замкнутому колу.

20 – 10 – 20 – 10.

Кистю правою збоку, лівою збоку.

Ноги прямі.

Правою рукою лівим боком, лівою рукою правим боком.

 

Учні виконують бігову вправу в уповільненому темпі.

Ноги зігнуті в колінах.

 

Відстань один від одного 3-4м. Звернути увагу на положення рук після кидка і під час прийому м’яча.

Акцентувати увагу учнів на одночасному розгинанні ніг і рук.

 

Звернути на енергійний виштовхуючий рух кистів в основній фазі, супроводження м’яча кистями після його випуску, при ловінні м’ча – амортизаційному руху руками і ногами при зустрічі кистей з м’ячем.

 

Необхідно добігти до своїх прапорців, взяти один з них потрібного кольору і повернутися до своєї команди.

Треба постійно розраховувати силу поштовху повітряної кулі з веденням м’яча.

Передачі виконуються з опору сидячи, стиснувши м’яч стопами, з обертанням тулуба до партнера.

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

III.

1.

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

5.

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

Заключна частина

Перешикування з колони по два в шерегу.

 

 

Гра на увагу “Фізкульт – ура!”.

 

 

 

 

Вправа для зняття емоційної та психічної напруги.

 

 

ЧСС за 10 сек.

 

Підбиття підсумку уроку, оцінювання.

 

 

Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

6 хв.

15сек.

 

 

2хв.

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

15сек.

 

15сек.

 

 

15сек.

 

Перешикування від направляючого, до замикаючого.

Учні повторюють за вчителем різні слова, крім забороненого “Фізкульт – ура”. Хто помилився – має штрафне очко.

Учні сидять у позі “лотоса” з заплющеними очима, звучить легка музика.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

Визначити кращих учнів, дати рекомендації відстаючим.

Щоденно виконувати комплекс ранкової гімнастики.

Придумати цікаву естафету з баскетбольним м’ячем.

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку