Конспект уроку з біології для учнів 6- го класу на тему "Суцвіття"

Про матеріал

Конспект уроку для учнів 6- го класу на тему "Суцвіття" відповідає новій програмі з біології. Розробка уроку спрямована на полегшення навчання та розуміння учнів складної теми з ботаніки. Використовуючи матеріали для закріплення знань, учні розглянуть приклади рослин і визначать типи суцвіть до кожної з них.

Перегляд файлу

Урок №

Тема. Суцвіття

                                                                                                                                                                                                  Мета:  розширити знання учнів про квіткові рослини.

  • Ознайомити із різноманітністю суцвіть.
  • Дати поняття прості і складні суцвіття.
  • Розкрити значення суцвіть у природі.
  • Розвивати уміння порівнювати та визначати значення біологічних обєктів у природі та житті людини.
  • Виховувати бережливе ставлення до рослинного світу планети.

Обладнання: мультимедійний комплекс, презентація «Суцвіття», дидактичні матеріали, підручники.

                             Хід уроку

 

  1. Організаційний момент  

 

Методика «Дерево»

 

  1. Актуалізація опорних знань

Прийом «Світлофор» (взаємоперевірка)

 

  • Квітка належить до генеративних органів рослини.
  • Квітка належить до вегетативних органів рослини.
  • Приваблення комах забезпечує маточка.
  • Квітколоже – основа для всіх частин квітки.
  • Пилок утворюється у частині тичинки.
  • Плід утворюється із частини маточки.
  • Квітка, у якої є тільки тичинки називається двостатевою.
  • Квітка, у якої є і маточки, і тичинки називається двостатевою.
  • Кукурудза – однодомна рослина.
  • Тополя – дводомна рослина.
  • Основні органи квітки – маточки і тичинки.
  • Рослини, що мають квітки, розмножуються насінням.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

  • Чим відрізняється квітка тюльпану від квітки соняшника?
  • ----------------------  квітка  лілії від квітки вишні?
  • Хто з них має поодинокі квітки, а у кого квітки зібрані групами?
  • Для чого квітки збираються групами?
  • Як називаються групи квіток?

 

Оголошення теми і мети уроку.

 

  1. Вивчення нового матеріалу

 

  1. Робота з презентацією « Суцвіття». Слайди 1- 22

 А) словникова робота

 Б) короткий конспект

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

 

  1. Узагальнання та закріплення вивченого матеріалу

 

  1. Робота з презентацією «Суцвіття».  Слайди 23-26
  2. Робота з малюнками:
  • знайти схеми названих ( зображених) суцвіть.

3. Робота з підручником

«Знайди помилку» мал.. 143-144 ст.129-130

 

 

  1. Підведення підсумків уроку

 

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що таке суцвіття?
  • Які бувають суцвіття? Приклади.
  • Яке значення суцвіть?

 

 

  1. Рефлексія

Методика «Дерево»

 

 

  1. Домашнє завдання

 

Прочитати § 34, відповіді на запитання с.131

Повторити § 33, заповнити табличку : визначити суцвіття групи рослин

 

Назва рослини

Назва суцвіття

Схема суцвіття

  1. Конвалія
  2. виноград
  3. подорожник
  4. пшениця
  5. вишня
  6. яблуня
  7. соняшник
  8. кукурудза
  9. кріп
  10. тополя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва рослини

Назва суцвіття

Схема суцвіття

  1. Конвалія
  2. виноград
  3. подорожник
  4. пшениця
  5. вишня
  6. яблуня
  7. соняшник
  8. кукурудза
  9. кріп
  10. тополя

 

 

 

Назва рослини

Назва суцвіття

Схема суцвіття

  1. Конвалія
  2. виноград
  3. подорожник
  4. пшениця
  5. вишня
  6. яблуня
  7. соняшник
  8. кукурудза
  9. кріп
  10. тополя

 

 

 

Назва рослини

Назва суцвіття

Схема суцвіття

  1. Конвалія
  2. виноград
  3. подорожник
  4. пшениця
  5. вишня
  6. яблуня
  7. соняшник
  8. кукурудза
  9. кріп
  10. тополя

 

 

 

Назва рослини

Назва суцвіття

Схема суцвіття

  1. Конвалія
  2. виноград
  3. подорожник
  4. пшениця
  5. вишня
  6. яблуня
  7. соняшник
  8. кукурудза
  9. кріп
  10. тополя

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Миленко Валерія Вадимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Красоха Наталія Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Трубіцина Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
1448
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку