Конторольна робота для 6 - го класу за II семестр складена відповідно вимогам нової програми з біологі. Матеріали для контрольної роботи підібрані відповідно рівню навченості учнів з біології.
Контрольна робота Другий семестр I варіант
I. Виберіть одну правильну відповідь
1. Хто з учених відкрив явище подвійного запліднення?
А) Вавілов М.І.; б) Навашин С.Г.; в) Вернадський В.І.; г) Мечников І.І.
2. Який тип суцвіття характерний для соняшника?
А) китиця; б) кошик; в) головка; г) колос.
3. Який тип плода властивий горобині?
А) ягода; б) гарбузина; в) кістянка; г) яблуко.
4. Яка життєва форма у картоплі?
А) трава; б) кущ; в) напівкущ; г) дерево.
II. Розташуйте в правильній послідовності водорості за їх розміром, починаючи від найменшої:
А. вольвокс
Б. хламідомонада
В. макроцистис
Г. ламінарія.
III. Установіть відповідність між біологічними структурами та частинами організму голонасінних рослин, у яких вони утворюються:
1. живиця А. запліднені жіночі шишки
2. спермії Б. незапліднені жіночі шишки
3. насіння В. чоловічі шишки
4. насінні зачатки Г. канальні деревини
Д. корені
IV. Дайте відповідь на запитання:
Чому людина повинна дбати про збереження та охорону природи?
Контрольна робота Другий семестр II варіант
I. Виберіть одну правильну відповідь
1. Основним надземним органом вищих рослин є:
А) пагін; б) листок; в) брунька; г) корінь.
2. Яка життєва форма соняшника:
А) кущ; б) напівкущ; в) дерево; г) трава.
3. Яка корисна копалина утворилася здебільшого за рахунок відмерлих мохів?
А) діатоміт; б) вапняк; в) торф; г) кам'яне вугілля.
4. Який тип плода властивий персику?
А) ягода; б) яблуко; в) кістянка; г) сім'янка.
II. Розташуйте в правильній послідовності водорості за їх розміром, починаючи від найбільшої:
А. макроцистис
Б. хлорела
В. улотрикс
Г. філофора.
III. Установіть відповідність між частинами організму голонасінних рослин та структурами, які в них утворюються:
1. чоловічі шишки А. пилкові зерна
2. жіночі шишки Б. насінні зачатки
3. запліднені жіночі шишки В. живиця
4. смоляні ходи Г. насіння
Д. плід
IV. Дайте відповідь на запитання:
Що таке «Червона книга»? Наведіть приклади рослин своєї місцевості, занесені до Червоної книги.