Урок з використанням групової форми роботи. Основну частину займає активний метод навчання, якому передує незначний вступ від учителя і завершується підсумком та рефлексією учнів.
Бізнес – план як основа підприємницької діяльності
Цільова група:
Мета уроку:
Операційні цілі (завдання):
Після закінчення уроку учень
знає
розуміє
вміє
може
Методи і техніки:
Обладнання:
Хід уроку
1. Вступна частина
1.1. Повідомлення теми і мети уроку
1.2. Інформаційне повідомлення вчителя
Бізнес – це бізнес –ідея та бізнес-план. Більшість із нас, коли збирається зробити щось важливе, складає у письмовій формі чи подумки – план. Це отже бути лан на день, план якогось заходу, план на рік. Сімейний бюджет 0 це теж план. Починаючи власну справу, ми теж повинні спланувати дії. І планувати їх краще в певній послідовності – крок за кроком. Як саме? Зараз ми це зрозуміємо.
2. Основна частина
2.1. Пропонуємо учням спільно пограти в гру «Бізнес - план».
2.2. Робота в малих групах. Після того, як учні об’єдналися в чотири групи їм запропоновано завдання та необхідна інформація
- Розташуйте в правильній, логічній на ваш погляд, послідовності такі питання (зараз питання розташовані в правильній послідовності, перед видачею їх підліткам їх потрібно переставити місцями):
2.3. Учні групи починають:
2.4. Інформаційне повідомлення вчителя про оснівні функції менеджменту
3. Закріплення вивченого
Будь – який бізнес очинається з яскравої бізнес – ідеї. Краще якщо вона буде твоєю власною, унікально. Придумайте бізнес- ідею і розкажіть про неї за допомогою питань І етапу гри.
3.1. Робота в групах обговорення ідей (неохідно ватман, кольорові маркери, стікери, тощо)
3.2. Презентація бізнес-ідей
4. Підсумок уроку
4.1. Підведіть підсумки уроку. Зверніться до учнів із запитаннями:
4.2. Заохочуйте учнів, щоб вони поділилися своїми думками, відчуттями та емоціями.
4.3. Домашнє завдання - написати в зошитах про роль бізнес – планування в організації власної справи.