Конспект уроку з економіки для 10 класу на тему "Бізнес - план як запорука майбутнього успіху"

Про матеріал

Урок з використанням групової форми роботи. Основну частину займає активний метод навчання, якому передує незначний вступ від учителя і завершується підсумком та рефлексією учнів.

Перегляд файлу

 

Бізнес – план як основа підприємницької діяльності

 

Цільова група:

  • учні 10 класу

Мета уроку:

  • ознайомити з поняттям «бізнес –план» та його складовими елементами;
  • формувати економічний спосіб мислення та підприємницькі навички;
  • формувати комунікативну культуру та критичне мислення.

Операційні цілі (завдання):

Після закінчення уроку учень

знає

  • визначення понять «бізнес - план», «мотивація»,   «сімейний бюджет»;

розуміє

  • значення планування у веденні власного бізнесу;

вміє

  • спланувати дії у визначеній послідовності;
  • визначати бізнес - ідею;
  • аналізувати та осмислювати проблемну ситуацію;

може

  • брати на себе роль лідера;
  • висловлювати свою думку та захищати її.

Методи і техніки:

  • робота в групах;
  • навчальна гра;

Обладнання:

  • презентація вчителя до уроку;
  • комп’ютери;
  • мультимедійна дошка.
  • Ватмани, маркери

 

Хід уроку

1. Вступна частина

1.1. Повідомлення теми і мети уроку

1.2. Інформаційне повідомлення вчителя

Бізнес – це бізнес –ідея та бізнес-план. Більшість із нас, коли збирається зробити щось важливе, складає у письмовій формі чи подумки – план. Це отже бути лан на день, план якогось заходу, план на рік. Сімейний бюджет 0 це теж план. Починаючи власну справу, ми теж повинні спланувати дії. І планувати їх краще в певній послідовності – крок за кроком. Як саме? Зараз ми це зрозуміємо.

2. Основна частина

2.1. Пропонуємо учням спільно пограти в гру «Бізнес - план».

2.2. Робота в малих групах. Після того, як учні об’єдналися в чотири групи їм запропоновано завдання та необхідна інформація

- Розташуйте в правильній, логічній на ваш погляд, послідовності такі питання (зараз питання розташовані в правильній послідовності, перед видачею їх підліткам їх потрібно переставити місцями):

  1. У чому полягає моя унікальна бізнес-ідея?
  2. Який вигляд матиме мій товар або послуга?
  3. Хто купуватиме мій товар (послугу0?
  4. Що для втілення воєї ідеї я можу зробити сам?
  5. Чи потрібні мені інші люди і яку роботу вони виконуватимуть?
  6. Яке приміщення мені потрібне?
  7. Яке обладнання мені потрібне?
  8. Який стартовий капітал мені потрібен?
  9. Скільки я хочу заробляти через місяць?
  10. Скільки я хочу заробляти через рік?
  11. Скільки я хочу заробляти через 5 років?

2.3. Учні групи починають:

  • обговорювати запропоновану проблему
  • дійти спільної думки за 5 хв.

Картинки по запросу конспект уроку бізнес план2.4. Інформаційне повідомлення вчителя про оснівні функції менеджменту

 

3. Закріплення вивченого

Будь – який бізнес очинається з яскравої бізнес – ідеї. Краще якщо вона буде твоєю власною, унікально. Придумайте бізнес- ідею і розкажіть про неї за допомогою питань І етапу гри.

3.1. Робота в групах обговорення ідей (неохідно ватман, кольорові маркери, стікери, тощо)

3.2. Презентація бізнес-ідей

4. Підсумок уроку

4.1. Підведіть підсумки уроку. Зверніться до учнів із запитаннями:

  • Що для них виявилося найскладнішим під час виконання цього виду роботи?
  • Що було цікавого?
  • Чи вистачило часу на виконання всіх завдань?

4.2. Заохочуйте учнів, щоб вони поділилися своїми думками, відчуттями та емоціями.

4.3. Домашнє завдання - написати в зошитах про роль бізнес – планування в організації власної справи.

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
2945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку