Конспект уроку з элементами футболу. "Мандрівка на чемпіонат світу з футболу 2014 року в Бразилію "

Про матеріал
План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для 5 класу. Урок підготував учитель фізичної культури Гмиря Сергій Анатолійович
Перегляд файлу

Чаплинська спеціалізована школа

 І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

План-конспект

уроку фізичної культури з елементами футболу

для 5 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок підготував:

вчитель фізичної культури

Гмиря Сергій Анатолійович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 – 2014 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Мандрівка на чемпіонат світу з футболу 2014 року в Бразилію

 

Тип уроку: комбінований

 

Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною  культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол

              

Завдання:  

  1. Навчити учнів техніки виконання різновидів зупинки м’яча та ударів по м’ячу, що котиться.
  2. Повторити жонглювання, різновиди ведення м’яча та вкидання м’яча.
  3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації та точності рухів учнів.

 

 

Інвентар: 10-12 футбольних м’ячів (на 2 учнів – 1 м’яч),  ворота, фішки, дидактичний матеріал.

 

Технічні засоби навчання: музична система, ноутбук, проектор.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

15

 

 

1.Шикуванн я в одну шеренгу, привітання.

Звучить гімн чемпіонату світу 2014 року.

Як ви гадаєте з чим пов’язана тема нашого уроку? (З футболом).

1 хв

  Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

Відео ролик ЧС 

Мандрівка на ЧС в Бразилію

- Діти, чи знаєте, де буде проходити ЧС -2014 р?( В Бразилії).

- Чи знаєте діти що чемпіонат світу проводиться 1 раз в 4 роки. Наша держава у фінальній частині приймала 1 раз і дійшла до четверть фіналу.

- Для того щоб ви вміли добре грати та прийняти у майбутньому участь у чемпіонатах світу перед нами стоять такі завдання….

- Які правила безпеки слід виконувати, граючи у футбол?

1 хв

1-2хв

У шеренгу. Слайд з відомими місцями в Бразилії.

Слайд з збірної України в четверть фіналі.

 

 

Слайд з завданнями уроку.

 

 

 

Слайд з основними вимогами правил техніки безпеки під час футболу.

3.Замір ЧСС за 10сек.

  До уроку всі готові?...тож провіримо ЧСС.

    

30 сек

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

  1. Організуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом.

30 сек

Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ

  1. Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

Ходьба:

 - звичайна;

 - на носках;

 - на п'ятках;

 - на зовнішній стороні ступні;

 - на внутрішній стороні ступні;

 - в присіді

- стрибки в присіді

1 хв.

 

 

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

10м

Вправи виконуються під музичний супровід.

 

 

В обхід залу. Темп середній.

Руки вгору.

Руки за голову

Руки на пояс.

Спину тримати рівно

  1. Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед, «протиходом», «змійкою», із зміною напряму

2-3 хв.

Дистанція – 2-3 кроки

Під музику.

  1. Прискорення із зміною напряму за зоровим орієнтиром.

2х15 м

Менш підготовлені учні бігають довільним темпом

  1. Вправи на відновлення дихання.

30сек

Темп виконання повільний

  1. Вимірювання ЧСС за 10 сек

30сек

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

  1. Перешикування на місці учнів з шеренги по одному в шеренгу по два

 

Слідкувати за дистанціею.

11. Комплекс ЗРВ з м'ячами в парах.

а) в. п. – обличям один до одного, ноги нарізно, руки на плечах у товариша.

    1 – 2 – одночасні пружні нахили тулуба в перед.

б) в. п. – спиною один до одного, м'яч вгору.

    1 – випад лівою, прогнутись;

    2 – в.п.

    3-4 – те саме з правої ноги.

в) в. п. – те саме.

    Бокова передача м’яча «вісімкою».

г) в. п. – те саме.

Передачі м’яча знизу вгору та зверху вниз.

д) в. п. – стоячи спиною один до одного, м'яч затиснутий на рівні поперека.

Присідання з м'ячем.

е)Кидки м’яча ногами

є) в.п. – обличям один до одного, ноги нарізно, м’яч тримати в горі.

1 – 2 повороти на 3600 з обертанням тулуба праворуч, ліворуч.

ж) в. п. – стоячи один напроти одного, тримаючись за м’яч на рівні грудей.

     1-4 – 4 стрибки на місці;

     5-8 – 4 стрибки в праву сторону;

     9-12 – 4 стрибки в ліву сторону.

є) ходьба на місці

3-4

хв.

4-6 р

 

 

 

6-8 р

 

6-8 р

 

6-8 р

 

6-8 р

 

 

 

 

10-12

 

 

 

2–3 р

Стежити за чіткістю виконання

Ступні з місця не зрушувати

 

Амплітуда виконання максимальна.

 

 

Ступні від підлоги не відривати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.Вимірювання ЧСС за 10 сек.                                                                            

30сек

Норма – 120 – 140 ударів на хвилину

ІІ.

Основна частина

26

 

 

1. Вчитель: Діти, зверніть увагу на екран. Що ви бачите?(Розминка футболістів) Перед кожним матчем футболу проводиться розминка з м’ячем. Так і ми на уроці пригадаємо раніше вивчені вправи з м’ячем та познайомимося з новими

       Різновиди зупинки м’яча та ударів по нерухомому м’ячу:

  •        Імітація вправи без м’яча;

 

 

 

  •        Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача не рухомого м’яча внутрішньою стороною стопи;

 

  •        Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача не рухомого м’яча внутрішньою стороною стопи з кроку;

 

  •        Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача, що котиться в перед внутрішньою стороною стопи;

 

  •        Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямі до партнера й назад, передача м’яча внутрішньою стороною стопи;

 

 

 

  •        Викидання м’яча на точність;

 

 

 

Діти ви добре навчилися техніці виконання різновидів зупинки м’яча та ударів. 

Для того щоб прийняти участь в ЧС, нам потрібно дістатися до Бразилії. За допомогою естафети ми вирушаємо в подорож.

12 хв

 

 

 

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

5-6 р

 

 

 

5-6 р

 

 

 

 

5-6 р

 

 

 

5-6 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 р

 

На екрані слайди з розминки футболістів перед грою.

 

 

 

 

 

Відстань до 5 м. При ударі стопа розвертається назовні, п'ята під час зупинки повинна бути нижча за носок.

Стежити за правильною постановкою ступні.

                  

 

 

 

 

Кожен учасник команди виконує умови естафети. По завершенню естафети  учні з підлоги піднімають карточки із зображенням прапору країни. Якої країни прапорів у них буде більше, ту команду вони будуть представляти на ЧС з футболу.

   Змагальний метод

За результатами естафети вчитель визначає команди які будуть представляти ту чи іншу країну на ЧС з футболу.

 

  1. Естафета – «Подорож до Бразилії»

  Одна команда вирушає повітряним шляхом а інша морським.

Учень виконує ведення м’яча по прямій, потім обводить 3 фішки, виконує передачу у стіну, зупиняє м’яч і знову обводить 3 фішки. Зупиняється біля фішки і виконує передачу наступному учаснику, а сам тягне карточку в визначеному місці і стає в кінці своєї команди. Естафета продовжується до тих пір поки всі учасники не виконають ведення м’яча. 

  

 

4хв

 

  1. Навчальна гра, застосовуючи технічні прийоми, вивчені на уроці:

Ось ми і потрапили на ЧС . Перша гра між збірної України та Англії.

  •        вітання команд;

 

  •        футбольна вікторина (додаток А)

8-10 хв.

 

 

Звучить гімн ЧС, команди шикуються, один на проти одного.

 

Для учнів які віднесені до спеціальної і підготовчій групи.

ІІІ

Заключна частина

4хв

 

 

  1.     Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання:

1-2 – руки через сторони вгору – вдих;

3-4 – руки вниз – видих.

40сек

 

В колону по одному. Темп середній.

 

  1.     Шикування в одну шеренгу

20сек

На швидкість.

  1.     Підбиття підсумків уроку. Які види зупинки м’яча ми виконували на уроці та різновиди ведення.

 

90сек

Вчитель проводить підсумок чемпіонату. Звучить гімн країни команди, яка перемогла. Відзначити кращих

  1.     Вимірювання ЧСС

30сек

Визначити ступінь відновлення.

  1.     Домашнє завдання: жонглювання м'ячем та вправи, вивчені на уроках

30сек

Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання

  1.     Прощання і організований вихід із залу.

30сек

В колону по одному

 


Додаток А

Футбольна вікторина

Яка довжина футбольного поля?

1. 40-50 м

2. 60-70 м

3. 90-110м

4. Не менше 120м

Що означає жест судді?

1) Закінчення гри.

2) Вільний удар.

3) Удар від воріт.

4) Заміна гравця.

Яка кількість гравців приймає у грі?

1. 6

2. 11

3. 12

4. Про кількість гравців домовляються на передодні зустрічі.

Що, хоче сказати цим жестом суддя?

1) Гравець зіграв рукою.

2) Покарання гравця карткою.

3) Заміна гравця.

4) Штрафний удар.

Яка тривалість гри?

1. Два тайми по 60 хв

2. 4 періоди по 30 хв

3. Два тайми по 45 хв

4. Перед початком   судді і тренери домовляються про тривалість гри.

Що показує суддя?

1) Закінчення гри.

2) Заміна гравця.

3) «Поза грою»

4) Порушення правил гри.

З якого місця починається гра?

1) З бічної лінії ударом ногою по м’ячу.

2) Ударом ногою від воріт.

3) З центру поля

4) Починає суддя, підкидуючи м’яч.

Що, хоче сказати суддя?

1) «Поза грою».

2) Вільний удар.

3) Попередження.

4) Штрафний удар.

 

 

 

doc
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку