Веселі старти для учнів 1-4 класів

Про матеріал
Ведуча. Доброго дня усім присутнім на цьому стадіоні! Сьогодні ми зібралися на спортивне свято «Веселі старти», щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості і просто відпочити. Тож розпочинаємо наше свято! Ведуча. О спорт, о спорт! Це просто клас! Дружіть із ним завжди. Здоров’я, юність, силу дасть І творчої снаги. Щодня бігом ви займайтесь, Ще й водою обливайтесь. Збереже це від всіх бід, Жити будете сто літ. Лиш прокинувсь – уставай, Ліні волі не давай, Хто починає день з зарядки, У того справи всі в порядку! Ведуча. Друзі! Спортивне змагання Починати пора, Нумо, дружно крикнем всі: Фізкульт-ура!
Перегляд файлу

Веселі старти для учнів 1-4 класів.

.
 Ведуча. Доброго дня усім присутнім на цьому стадіоні! Сьогодні ми зібралися на спортивне свято «Веселі старти», щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості і просто відпочити. Тож розпочинаємо наше свято!
 

Ведуча.
О спорт, о спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги.

Щодня бігом ви займайтесь,
Ще й водою обливайтесь.
Збереже це від всіх бід,
Жити будете сто літ.

Лиш прокинувсь – уставай,
Ліні волі не давай,
Хто починає день з зарядки,
У того справи всі в порядку!
 Ведуча.
Друзі! Спортивне змагання
Починати пора,
Нумо, дружно крикнем всі:
Фізкульт-ура!

У змаганнях беруть участь 2 команди:
«Нінзя» - капітан команди Сочка Ігор;
«Вікторія» - капітан команди Омельченко Анастасія.
Привітаймо їх!
А підбиватиме підсумки конкурсу – третя команда, звичайно ж наше шановне, жюрі. У них сьогодні нелегке завдання – з спритних , сильних, винахідливих вибрати найсильніших, найспритніших, найвинахідливіших, най-най-най…
Це:
_______________________
_______________________
_______________________

А зараз – привітання команд.
(Кожна команда представляє себе)

1 учень.
Лиш один рецепт на світі
Всім-усім підходить дітям.
Коли спорт полюбиш -
Сильним, спритним будеш.

2 учень.
Всім відомо: це чудово,
Коли кожен з нас здоровий,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.

3 учень.
Щоб росли ми вмілими,
Сильними, сміливими,
Покажемо, які ми вправні,
Дружно виконаємо вправи

 Ведуча. Команди представлені, жюрі теж. Нагадую, що оцінюватись конкурси будуть за швидкість і правильність виконання завдань після кожної естафети за трибальною шкалою. Команди готові? Розпочинаймо! Але перед початком змагань я б хотіла звернутися до наших вболівальників. У нас працює незалежне жюрі, яке слідкуватиме за вболівальниками. Найактивніші вболівальники отримають нагороди. Отож, вболівайте за свої команди!

 

  •  Естафета “Передача м’яча над головою”.

Команди шикуються в колони. Першим гравцям даються м’ячі. За командою м’яч передається над головою гравцеві, що стоїть за спиною. Коли м’яч дійде до останнього учасника той перебігає на початок строю і передає м’яч назад. Естафета продовжується доти, доки направляючий не повернеться на своє місце. Перемагає та команда, направляючий якої швидше займе своє місце.

 

  • Естафета “Подорож по горах”.

 Дистанція для пробігання ділиться на три рівні частини. Гравець першу частину стрибає на лівій нозі, другу - на правій, третю - на двох. Назад повертається бігом, торкається наступного учасника і так, поки всі не закінчать естафету. Виграє та команда, яка швидше справиться з завданням.

 

  • Естафета "Біг пінгвінів"

 Команди шикуються перед стартовою лінією. Направляючий затискає м’яч між ногами і за командою біжить до стійки і назад. Передає м’яч та стає в кінець строю. Якщо м’яч упаде потрібно його знову затиснути між ногами й продовжити біг.

 

  • Естафета «Стрибки жабкою»

Ця естафета проводиться за допомогою гімнастичних палиць. Учасник з гімнастичною палицею під колінами повинен прострибати до фішки, а назад повернутися з палицею в руці і передати наступному учасникові. Виграє та команда, яка перша справиться з завданням, дотримуючись усіх правил.

Спортивна вікторина.

  1. Скільки гравців у футбольній команді? (11).
  2. Скільки гравців у волейбольній команді? (6).
  3. Скільки гравців у баскетбольній команді? (5).
  4. Які ви знаєте фізичні якості?
  5. Скільки білих фігур у шашках?
  6. Який м’яч важчий: футбольний чи волейбольний?
  7. Як часто проводяться Олімпійські ігри?
  • Конкурс експрес малюнків на спортивну тематику.

Потрібно на листку паперу простим олівцем на 3 хвилини створити малюнок на спортивну тематику. Перемагає та команда, у якої малюків більше чи вони кращі

 

  • Конкурс капітанів.

Хто першим добіжить до тарілочки з яблуком, з’їсть його і швидко повернеться назад.

 

  •  Естафета «Стумок»

Команди гравців розміщені в колоні по одному перед стартовою лінією. За сигналом ведучі, тобто перші учасники, біжать до орієнтира і повертаються назад. До першого учасника приєднується другий учасник і вони вже біжать вдвох і так само повертаються назад. До них приєднується наступний учасник і так усі гравці в командах. Виграє та команда, яка швидше завершить гру.

 

  • Естафета “Жонглер»

Набивання м’яча за 1 хв. Можна набивати ногами, колінами і головою. Якщо м’яч падає – підіймаєте і продовжуєте набивати далі. По 1 учаснику.

 

  • «Стрибки в мішку»

Усі гравці по черзі стрибають в мішках. Коли гравець падає, він повинен швидко встати і продовжити естафету далі.

 

  • «Перетягування канату»

Це остання естафета. Поки жюрі підраховує кількість балів наших учасників, ми підведемо підсумки на кращого вболівальника. Слово надається незалежному жюрі
(Нагородження вболівальників)
А тепер, надаємо слово жюрі.
(Нагородження переможців)


Ну от і все, звучить свисток,
Змагання закінчилось.
Виходять переможці на місток.
 Вітайте їх – ось наша сила!


Перемогла команда ____________
Давайте привітаємо їх бурхливими оплесками!


Ось і завершилось наше свято. Сподіваюсь, що ви завжди будете такими веселими й бадьорими Всім бажаю міцного здоров’я, удачі, наполегливості і терпіння!.. До побачення! Дякуємо за увагу!

 

 

Формування здоров’язберігаючої компетентності

молодших школярів

( з досвіду роботи )

 «Турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток,

міцність знань, віра у власні сили…»

                                           В.Сухомлинський

Найважливіша цінність суспільства – життя і здоров’я людини. Проблема збереження здоров’я населення й особливо молоді залишається однією з найбільш актуальних для держави. Стан здоров’я школярів у сучасній Україні викликає занепокоєння як у лікарів, так і в педагогів. Про це свідчать матеріали засобів масової інформації, а також  статистичні дані.

Інтеграція України в європейський та світовий освітній простір обумовила необхідність переглянути деякі підходи до навчання школярів, проаналізувати фактори, що гальмують підвищення якості та формування життєспроможності особистості.

У Національній доктрині розвитку освіти одним із пріоритетних напрямків державної політики в галузі освіти є пропаганда здорового способу життя .

Метою освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» нової реакції Державного стандарту початкової загальної освіти «є формування здоров’я збережувальної компетентності шляхом набуття учнями навичок збереження, зміцнення використання здоров’я та дбайливого ставлення до нього, розвитку особистої фізичної культури». Під поняттям здоров’язберігаючої компетентності слід розуміти характеристики властивостей учня, спрямовані на збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я – свого та оточення.

Стародавній лікар і філософ Авіцена стверджував: «Головним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато що знати». За роки навчання в школі учні мають здобути глибокі, різнобічні знання про здоров’я людини з різних галузей науки, що є підґрунтям для формування умінь і навичок, які допомагають людині підтримувати власне здоров’я. Школярі близько 80% часу проводять сидячі. Тривале сидіння спричиняє зменшення працездатності всього організму, особливо мозку: знижується увага, слабшає пам'ять, погіршується координація рухів. У малорухливих дітей порушується постава: розвивається сутулість і сколіоз. Тому вважаємо, що гіподинамія-зниження рухової активності, негативно впливає на здоров’я школярів. Значне навчальне навантаження в школі та вдома; нераціональне харчування, недотримання режиму сну, навчання, відпочинку – все це не сприяє правильному розвитку дитини, зміцненню її здоров’я.

Особливої уваги потребує стан здоров’я молодших школярів. Коли дитина тільки переступила поріг школи, їй важко звикати до уроку, режиму роботи, тут потрібна вміла, чуйна і тактовна підтримка вчителя. Тому в своїй педагогічній діяльності створюємо сприятливі умови навчання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання); оптимальну організацію навчального процесу, повноцінний раціонально організований руховий режим. Намагаємося зробити все, що належить від вчителя для створення сприятливого мікроклімату, а саме: перевірити освітлення температурний режим, провірити кімнату, дотримуватись правил гігієни, чистоти в класі, створити затишок. При розсаджуванні дітей за парти користуємося такими критеріями: вади здоров’я (зір, слух, спина), зріст, психологічна сумісність. Впроваджуючи нові прогресивні технології та інтерактивні методи навчання, стараємося дотримуватися правила: «не нашкодь, навчаючи». Для цього під час навчального процесу стежимо за своєчасною зміною статичної напруги під час письма та читання (фізкультхвилинки, вправи для корекції зору, музичні паузи); забезпечуємо зміну різних видів навчальної діяльності, стараємося використовувати наочність з урахуваннями вимог гігієни; використовуємо позитивні емоції, які полегшують засвоєння матеріалу, що в свою чергу зменшує втому, стимулює вищу нервову діяльність, покращує психологічний клімат у класі.

Формування навичок здорового способу життя реалізуємо через інтегрований курс «Основи здоров’я». Уроки з основ здоров’я і фізичної культури у школі мають бути цікавими, веселими, захоплюючими. Потрібно частіше грати у рухливі ігри та естафети, що сприяють створенню гарного настрою, зміцненню здоров’я, виховують в учнів найкращі риси характеру, розвивають інтелект, є важливим засобом реалізації міжпредметних зв’язків у процесі фізичного виховання школярів. Уміння і навички, що стосуються здорового способу життя і безпеки життєдіяльності, потребують багаторазового вправляння, тому в організації їх застосовування в нашій практиці переважають практичні вправи і ігрові ситуації, індивідуальна й групова діяльність. Практикуємо заучування приказок та прислів’їв про здоров’я. Обов’язковим є зв'язок із життєвим досвідом дітей, урахування умов в яких вони перебувають удома.

Особливе значення для реалізації програмових вимог має співпраця з сім’єю, мотивація  дітей на самоконтроль у щоденному виконанні правил щодо збереження, безпеки життя свого й оточуючих.

Здоров’я дитини починається в сім’ї,- такого висновку дійшла Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) на основі численних досліджень.

Тому в сучасних умовах, на нашу думку, педагогічна просвіта батьків має стати водночас і формою, і умовою спільної праці школи і родини у розв’язанні проблеми формування здорового способу життя. З цією метою дібрали тематику класних батьківських зборів із питання формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів: «Режим для першокласника», «Труднощі адаптації першокласників до школи», «Телевізор та комп’ютер у житті сім’ї та дитини» (2 кл.), «Емоційні стани дорослого і дитини, що приховано за ними» (3 кл.). «Дитячий травматизм і надання першої допомоги при травмах» (3 кл.), «Причини і наслідки дитячої агресії» (4 кл.) та інші. Ефективним є також навчання здорового способу не лише на уроках, а і в позаурочний час. Традиційним є проведення таких позакласних заходів: «Веселі старти», «Шлях до здоров’я», «В гостях у Нехворійка», «Це повинен кожен знати, щоб аварій уникати» та інші. З задоволенням діти приймають участь у конкурсі – малюнків корисних порад «Здоров’я – найголовніше багатство» та тематичних практикумах: «Як вчинити у даній ситуації: битися чи не битися ?», «Як вчинити у даній ситуації: тобі запропонували сигарету» та інші.

Пропонуємо особистісну модель випускника початкової школи, на яку зорієнтована наша навчально – виховна діяльність

Особистісна модель випускника початкової школи

 

 

Інтелектуальна сфера

1. Потреба в діяльності.

2. Розвиток нового пізнавального ставлення до навколишнього середовищ.

3. Ознайомлення із засобами раціональної праці та їх використання.

4. Розуміння необхідності освіти.

 

 

 

 

 

 

Моральне здоров’я

1. Формування перших етичних настанов.

2 Виникнення стійкої форми поведінки, діяльності.

3 Виникнення дитячої спільності.

4. Достатній рівень вихованості.

 

 

Психічне здоров’я

1.Розвиток само оцінювання та рівня домагань.

2.Перевага довільності психічних процесів, мотивів поведінки.

3.Виникнення внутрішнього плану дій.

 

 

Творча особистість, здатна до пізнання і самостійності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізичне здоров’я

1. Відповідність фізичного стану до вікової категорії.

2. Розуміння значення здорового способу життя.

3. Прагнення до спортивних досягнень.

 

Духовне здоров’я

1. Виховання почуття добра, краси, співчуття.2. 2.Формування поваги до старших.

3. Виховання любові до батьків, друзів, тварин.

 

 

 

 Отже проблема здоров’я завжди буде актуальною. Не потрібно забувати, що на 80% воно залежить від самої людини. Тож саме від нас залежить наша доля, наше щастя й здоров’я дітей наших. Будуть здорові діти – буде здорова вся наша країна. Так давайте ж всі разом берегти цей безцінний дар!     

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
23 грудня 2022
Переглядів
3013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку