Конспект уроку з фізичної культури
Тема: Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці. Різновиди ходьби та бігу. Подолання
лазінням, перелазінням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Естафети з лазінням та перелізанням.
Завдання:
1. Вчити правильно долати смуги перешкод (лазінням, перелазінням та підповзанням).
2. Повторити різновиди бігу і ходьби та комплекс загальнорозвивальних вправ в русі.
3. Сприяти розвиткові сили, гнучкості, швидкості.
4. Виховувати любов до занять фізичною культурою.
Місце проведення:шкільний спортзал.
Інвентар: свисток, гімнастична лава, 5-7 перешкод .
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно методичні вказівки |
|
Підготовча частина (14 хв.) |
|||
1. Шикування в одну шеренгу, рівняння по носках, привітання, повідомлення завдання уроку.
Перевірка частоти серцевих скорочень. |
2 хв.
чсс/10с. |
Звернути увагу на форму одягу та взуття учнів.
Якщо чсс 110-120 уд./хв. – учнів до уроку не допускають. |
|
2. Організовуючі вправи: - виконання вивчених команд; - повороти на місці(«праворуч!», «ліворуч!», «кругом!»; - перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. |
4 хв. |
Виправляти помилки. Звернути увагу на чіткість виконання рухів. |
|
3. Різновиди ходьби: - звичайна; - на носках; - на п’ятках; - спиною вперед; з високим підніманням гомілок. Різновиди бігу: - звичайний біг; - спиною вперед; - з високим підніманням стегна; - приставним кроком. |
8 хв. |
Темп виконання помірний.
|
|
Основна частина 27 хв. |
|||
Загальнорозвивальні вправи на місці : 1) В. п.- основна стійка. 1 - крок лівою (правою) ногою в сторону, руки в сторони, прогнутися (вдих); 2 - в. п. «видих». Те саме іншою ногою. 2) В. п. стійка, ноги нарізно, руки на пояс, 1 - поворот тулуба ліворуч, руки в сторони; 2 - в. п.; 3 - нахил уперед, руками торкнутися підлоги (ноги не згинати); 4 - в. п. Те саме в інший бік. 3) В. п.- упор, стоячи на колінах. 1 - ліву (праву) руку вгору, праву (ліву) ногу назад, прогнутись (вдих); 2 - в. п. (видих). Те саме іншою ногою. 4) В. п.- упор лежачи. 1 - зігнути ногу, підняти назад (видих); 2 - в. п. (вдих). Те саме іншою ногою.
5) В. п. - упор, лежачи боком, упор у підлогу лівою рукою (праву на пояс). 2 - в. п. Те саме іншою ногою. 6) В.п. - основна стійка. 1 - руки за пояс, ліву ногу зігнути вперед (видих); 2 - опустити ногу, руки в сторони (вдих); 3 - зігнути ногу вперед, руки на пояс (видих); 4 - в. п. (вдих). Те саме іншою ногою. 7) В. п. - упор позаду, сидячи. 1 - зігнути ноги, підтягнувши коліна до грудей; 2 - випростати коліна вгору; 3 - зігнути ноги; 4 - в. п, 8) В. п.- лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 - зігнути ноги, підтягнувши коліна до грудей; 2-3 - рухи велосипедистів; 4 - в. п. 9) В. п.- стійка, ноги нарізно, руки на пояс. 1 - присісти на лівій нозі, праву випростати в сторону на носок, руки вперед (видих); 2 - в. п. Те саме в інший бік. 10) В. п.- стійка, ноги нарізно, руки в сторони. 1 - мах лівою ногою праворуч, руки ліворуч; 2 - в. п. Те саме іншою ногою. 11) В. п.- основна стійка, руки за голову. 1-2 - підскоки на лівій нозі; 3-4 - підскоки на правій. |
7 хв. 4-6 разів
3-4 рази в кожний бік
5-7 разів кожною ногою
4-6 разів
3-5 разів кожною ногою
5-6 разів кожною ногою
8-10 разів
6-8 разів
5-7 разів у кожний бік
4-6 разів кожною ногою
5-8 разів на кожній нозі |
Показати, пояснити, виправляти помилки. Дихати довільно. Темп виконання середній.
Темп виконання середній.
Темп виконання середній.
Темп виконання середній.
Темп виконання середній. Дихати довільно
Темп виконання середній.
Дихати довільно. Темп виконання середній.
Вправу можна виконувати в стійці на лопатках. Дихати довільно. Темп виконання середній.
Темп виконання середній.
Дихати довільно. Темп виконання середній.
Дихати довільно. Темп виконання середній.
|
|
2. Вправи для відновлення дихання.
|
2 хв. |
|
|
3. Комплекс вправ на гімнастичній лаві: — лазіння по гімнастичній лаві різними способами; — ходьба по гімнастичній лаві з різними положеннями рук; — стрибки через лаву
|
10 хв. |
Групова форма організації діяльності учнів. Кількість груп залежить від кількості гімнастичних лав. Включити в роботу різні положення рук. Аналізувати помилки в ході проведення ігор
Ігровий метод організації діяльності. |
|
4. Подолання лазінням, перелазіннямнням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. |
8 хв. |
||
Підсумкова частина 4 хв. |
|||
1. Шикування. |
1 хв. |
Концентрація уваги. |
|
2. Вправи на відновлення дихання. |
1 хв. |
Темп виконання повільний. |
|
3. Підведення підсумків уроку. Організований перехід до класу |
2 хв. |
|
|