Урок з фізичного виховання для учнів 2 класів на тему : «Загально-розвиваючі вправи із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Лазіння по гімнастичній стінці»

Про матеріал

Завдання:

-навчальне: вивчити загальні рухи із гімнастичною палицею та техніку перекиду уперед;

-оздоровче:сприяти розвитку фізичних якостей – гнучкості, сили, спритності, координації рухів.

-виховне: виховувати в учнів дисциплінованість, наполегливість.

Перегляд файлу

Школа:  «Гімнастика»

Тема: «Загально-розвиваючі вправи із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Лазіння по гімнастичній стінці»

Завдання:

  • навчальне: вивчити загальні рухи із гімнастичною палицею та техніку перекиду уперед;
  • оздоровче:сприяти розвитку фізичних якостей – гнучкості, сили, спритності, координації рухів.
  • виховне: виховувати в учнів дисциплінованість, наполегливість.

Тип уроку : засвоєння нових рухових навичок.

Метод: колове тренування.

Час: 40 хв.

Місце проведення: спортивний зал.

Матеріально-технічне забезпечення: гімнастичні палиці, гімнастичні мати, гімнастична стінка.

 

Хід уроку

 

Зміст уроку

Дозування

О.М.В.

І

1

2

 

 

3

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

1

 

2

 

 

3

 

4

Підготовча частина

Організація учнів до уроку

Шикування учнів в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання, перевірка присутніх та наявності спортивного одягу

Стройові вправи.

Повороти направо, наліво, кругом.

 Ходьба.

(Звичайна)

  • Руки на пояс став, на носках руш.
  • На п’ятках.
  • На зовнішній стороні ступні.
  • На внутрішній стороні ступні.
  • Звичайним кроком, лівою, лівою, підрівнялись за направляючим.

 

 Біг.

  • Бігом середнім темпом руш.
  • З високим підніманням стегна.
  • Захлест гомілки.
  • Перейшли на крок.
  • Відновлюємо дихання

 

Ходьба.

  • Направляючий на місці, лівою, лівою, на місці стій, раз – два. Наліво. На перший другий відлічись, другі номера два кроки вперед.

Загально-розвиваючі вправи на місці.

  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі, колові рухи головою в праву і в ліву сторону.
  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки в сторони, колові рухи руками 1-4 – назад 4-8 – вперед ;   

    не згинаємо рук в ліктях.

  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. Нахили тулуба на 1-2 в праву і 3-4 в ліву сторони.

 

Основана частина

 

 Розвиток гнучкості за допомогою гімнастичних вправ.

Вправи із гімнастичною палицею

В.п - палиця вгорі.
Палицю вгору, прогнутися - видих.
Повернутися у в.п. - видих.

 

В.п. - палиця внизу.
Присід - палицю вперед - видих.
Повернутися у в.п.

 

В.п.- широка стійко ноги нарізно, палицю на лопатки.
Нахил уліво, теж саме у праву сторону.

 

В.п.- стійко ноги нарізно, палицю на лопатки.
Поворот тулуба вліво-видих.

 

 

 

Розвиток координації рухів за допомогою вправи «перекид уперед».

Перекид уперед.

1. Пояснення – приймаємо положення упор присівши. Випростовуючи ноги і переносячи масу тіла на руки, доторкаємося підборіддям до грудей, продовжуючи випростовувати ноги. Зігнуті руки, відштовхнутися носками ніг, спираючись лопатками. Зігнути ноги і взятися руками за гомілки. Перекотитися на спині і торкнутися ступенями підлоги; відпустити захват ніг.

2. Показвиконання вчителем.

3. Виконання учнями.

 

Розвиток сили за допомогою вправ  «Лазіння по гімнастичній стінці».

Лазіння по гімнастичній  стінці:

1. Довільне лазіння нагору до визначеної       висоти і вниз.

  1. Лазіння нагору, наступаючи на кожну рейку по черзі двома ногами, вниз не дивитися.
  2. Лазіння нагору, наступаючи на одну рейку однією ногою, вниз не дивитися.
  3. Лазіння нагору і униз, ноги ставити ближче одну до іншої, вниз не дивитися.
  4. Довільне лазіння вправо і уліво (ноги на 3-4-й рейці).
  5. Лазіння вправо і вліво, роблячи однойменні приставні рухи руками і ногами (права нога і права рука, ліва нога і ліва рука).
  6. Лазіння нагору і вниз однойменним способом, коли рух починає ліва (права) рука і ліва (права) нога, а потім права (ліва) рука і права (ліва) нога.

 

Розвиток спритності засобом гри.

Гра «Boasting game».

 Учні змагаються у кількості рухів, які вони можуть назвати й продемонструвати.

Діти діляться на команди. Кожний  по  черзі  показує  рух  і  називає  його  англійською, а  всі повторюють. Виграє  та команда, яка  назве  найбільшу  кількість  дієслів.

- I can jump (стрибає).

- I can swim (імітує плавання).

- I can run (біжить).

- I can dance (танцює).

 

 

 

Заключна частина

 

Шикування учнів.

 

Повільна ходьба та вправи на відновлення дихання.

 

Підведення підсумків уроку.

 

Домашнє завдання з поясненням.

14 хв.

 

2 хв.

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

7 хв

 

 

4р.

 

 

4р.

 

 

 

4 р.

 

 

 

22 хв.

 

 

 

 

6 хв.

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

5 хв.

 

1 р.

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

1 р.

 

 

1 р.

 

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

1хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

Звернути увагу на форму учнів.

 

 

Стежити за дисципліною учнів

 

 

 

Стежити за чіткістю поворотів.

 

Стежити, щоб учні виконували біг з енергійними рухами рук.

 

 

Вправи виконуються в повільному темпі.

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ

 

Нахили повинні бути якомога нижчі.

 

 

 

 

Одношеренго-вий стрій.

Розрахунок на 1-4

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснювати страховку учнів.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за чіткістю виконання перекиду.

 

 

Поділити учнів на три групи. Кожна група виконує вправи біля назначеної для них гімнастичній стінці.

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Обрати помічника, щоб слідкував за іншою командою.

 

 

Чіткість вимовляння і показування дій.

 

 

 

 

 

В одну шеренгу.

 

 

 

Виявити кращих учнів.

 

Згинання та розгинання тулуба в упорі лежачи (прес).

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яцко Галина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
3784
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку