Завдання:
-навчальне: вивчити загальні рухи із гімнастичною палицею та техніку перекиду уперед;
-оздоровче:сприяти розвитку фізичних якостей – гнучкості, сили, спритності, координації рухів.
-виховне: виховувати в учнів дисциплінованість, наполегливість.
Школа: «Гімнастика»
Тема: «Загально-розвиваючі вправи із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Лазіння по гімнастичній стінці»
Завдання:
Тип уроку : засвоєння нових рухових навичок.
Метод: колове тренування.
Час: 40 хв.
Місце проведення: спортивний зал.
Матеріально-технічне забезпечення: гімнастичні палиці, гімнастичні мати, гімнастична стінка.
Хід уроку
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
О.М.В. |
І 1 2
3
4
5
6.
7.
ІІ
1.
2.
3.
4.
ІІІ
1
2
3
4 |
Підготовча частина Організація учнів до уроку Шикування учнів в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання, перевірка присутніх та наявності спортивного одягу Стройові вправи. Повороти направо, наліво, кругом. Ходьба. (Звичайна)
Біг.
Ходьба.
Загально-розвиваючі вправи на місці.
не згинаємо рук в ліктях.
Основана частина
Розвиток гнучкості за допомогою гімнастичних вправ. Вправи із гімнастичною палицею
В.п - палиця вгорі.
В.п. - палиця внизу.
В.п.- широка стійко ноги нарізно, палицю на лопатки.
В.п.- стійко ноги нарізно, палицю на лопатки.
Розвиток координації рухів за допомогою вправи «перекид уперед». Перекид уперед. 1. Пояснення – приймаємо положення упор присівши. Випростовуючи ноги і переносячи масу тіла на руки, доторкаємося підборіддям до грудей, продовжуючи випростовувати ноги. Зігнуті руки, відштовхнутися носками ніг, спираючись лопатками. Зігнути ноги і взятися руками за гомілки. Перекотитися на спині і торкнутися ступенями підлоги; відпустити захват ніг. 2. Показ – виконання вчителем. 3. Виконання учнями.
Розвиток сили за допомогою вправ «Лазіння по гімнастичній стінці». Лазіння по гімнастичній стінці: 1. Довільне лазіння нагору до визначеної висоти і вниз.
Розвиток спритності засобом гри. Гра «Boasting game». Учні змагаються у кількості рухів, які вони можуть назвати й продемонструвати. Діти діляться на команди. Кожний по черзі показує рух і називає його англійською, а всі повторюють. Виграє та команда, яка назве найбільшу кількість дієслів. - I can jump (стрибає). - I can swim (імітує плавання). - I can run (біжить). - I can dance (танцює).
Заключна частина
Шикування учнів.
Повільна ходьба та вправи на відновлення дихання.
Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання з поясненням. |
14 хв.
2 хв.
2хв
2хв.
1хв
7 хв
4р.
4р.
4 р.
22 хв.
6 хв.
4р.
4р.
4р.
4р.
6 хв.
2 р.
5 хв.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
5 хв.
4 хв.
1 хв.
1 хв.
1хв.
1 хв.
|
Звернути увагу на форму учнів.
Стежити за дисципліною учнів
Стежити за чіткістю поворотів.
Стежити, щоб учні виконували біг з енергійними рухами рук.
Вправи виконуються в повільному темпі.
Слідкувати за правильністю виконання вправ
Нахили повинні бути якомога нижчі.
Одношеренго-вий стрій. Розрахунок на 1-4
Слідкувати за правильністю виконання вправ.
Здійснювати страховку учнів.
Слідкувати за чіткістю виконання перекиду.
Поділити учнів на три групи. Кожна група виконує вправи біля назначеної для них гімнастичній стінці.
Слідкувати за правильністю виконання вправ.
Обрати помічника, щоб слідкував за іншою командою.
Чіткість вимовляння і показування дій.
В одну шеренгу.
Виявити кращих учнів.
Згинання та розгинання тулуба в упорі лежачи (прес). |