ВІДДІЛ ОСВІТИ
БАРВІНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД
БАВІНКІВСЬКА ЗАГАЛЬГНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕХНІКИ ГРИ
У ФУТБОЛ
4-а клас
вчитель фізичної культури
опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Лєпіса Сергій Іванови
2019 р
Тема: Футбол.
Мета: Оволодіння навичками ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною стопи, ударів по воротах підйомом стопи, по м’ячу, що котиться, зупинки м’яча підошвою; сприяти зміцненню здоров’я учнів, розвитку основних фізичних якостей засобами фізичних вправ, ігор та естафет.
Завдання:
Місце проведення: спортивний зал або майданчик на вулиці.
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки.
№ |
Зміст завдання |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
1
|
I. Підготовча частина |
12 хв. |
Перевірити наявність спортивної форми |
Шикування. Рапорт. Привітання. Постановка завдань уроку. |
30 с |
|
|
2 |
Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ. |
30 с |
Виконувати вправи тільки під контролем вчителя. |
3 |
Частота сердечних скорочень за 10 с. |
10 с |
Готовність учнів. |
4 |
Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. Вправи на увагу. |
45 с |
Повороти виконувати чітко. Активувати увагу учнів. |
5 |
Різновиди ходьби та бігу: а) ходьба звичайна, на носках – руки на поясі, на п’ятах – руки за голову, на зовнішньому, внутрішньому боці стопи. |
30 с |
Лікті тримати в сторони, тулуб тримати рівно. |
б) розминковий біг: - біг « протиходом » ; - біг по лініях розмітки |
2 хв 20 с 20 с |
Стежити за диханням. |
|
в) спеціальні бігові вправи футболістів: - біг із високим підніманням стегна; - біг із закиданням гомілок назад; - біг стрибкоподібний; - біг із прискоренням; |
|
Приймання прямого кута стегна, стежити за роботою рук. |
|
6 |
Вправи на відновлення дихання: на рахунок 1-2 – руки вгору (вдих) ; на рахунок 3-4 – руки вниз (видих) ; |
|
Вправи виконувати в русі в колону по одному.
|
7
|
Загально-розвивальні вправи з футбольними м’ячами на місці: а) перешикування з колони по одному в колону по чотири |
20 с |
В колону по чотири: вліво, вправо – „руш” проходячи повз взяти м’ячі |
б) В. П. – О. С. – руки з м’ячем униз; на 1 – руки вперед; на 2 – руки вгору, піднятися навшпиньки; на 3 – руки вперед; на 4 – в. п. |
5 – 6 повторень |
Руки прямі. |
|
в) в. п. – о. с. - руки з м’ячем униз; на 1 – руки вгору прогнувшись, ліва нога на носок назад; на 2 – в. п.; на 3,4 – те саме з другої ноги. |
5 – 6 повторень |
Ногу назад виносити пряму. |
|
г) в. п. – руки з м’ячем вгору; на 1,2 – нахил тулуба вліво; на 3,4 – нахил тулуба вправо.
|
5 – 6 повторень |
Руки тримати рівно. |
|
д) в. п. – руки з м’ячем за спиною; на1 – нахил тулуба вперед – руки з м’ячем угору; на 2 – в. п.; на 3,4 – те саме |
5 – 6 повторень |
|
|
є) „школа м’яча” – підкидання м’яча вгору, вбік з різних вихідних положень та ловіння м’яча |
5 – 6 повторень |
М’яч до підлоги не торкається. |
|
8 |
Частота сердечних скорочень за 10 с
|
10 с |
21 уд. х 6 = 126 уд./ хв
|
|
ІІ. Основна частина
|
25 хв. |
|
1. |
Навчити виконувати ведення м’яча зовнішньою та внутрішньою частинами стопи. а) ведення м’яча лівою, правою ногою зі зміною місць
|
3 хв |
По черзі змінювати ноги (в одному напрямку ведення лівою, в іншому правою ногою) |
|
б) ведення м’яча одночасно лівою, правою ногою назустріч партнеру
|
3 хв |
М’яч якомога частіше перекидати з ноги на ногу |
2. |
Навчити виконувати удар по воротах внутрішньою частиною підйому по м’ячу, що котиться: а) м’яч, поданий з руки, повернути партнеру одним дотиком
|
3 хв |
Вправу робити зі зміною місць ( зміну робити з прискоренням) |
|
б) м’яч подається через низ за межі штрафного майданчика, гравець з розбігу намагається пробити по воротах внутрішньою частиною підйому
|
6 хв |
Гравець після удару підбирає м’ячі, віддає їх учителю, а сам стає в колону, яка стоїть від воріт зліва |
3. |
Повторити техніку зупинки м’яча підошвою лівою та правою ногою по черзі. Зворотна передача м’яча партнеру внутрішньою частиною стопи
|
3 хв |
Вправу виконувати в парах |
4. |
Сприяти розвитку швидкісно- силових якостей з ударами по воротах вивченими способами.
|
3 хв |
Виконувати човниковий біг 4 х 10м. Після бігу ударити по воротах внутрішньою частиною підйому. Вправи виконувати у вигляді змагання |
5 |
Гра у міні-футбол.
|
5 хв |
Під час гри використовувати всі вивчені елементи.Передача м’яча,зупинка м’яча. |
6. |
Частота серцевих скорочень за 1 хв |
15с |
Стежити за навантаженням |
1 |
Ш. Заключна частина |
5 хв |
|
1. |
Біг звичайний |
1 коло |
|
2. |
Перехід на ходьбу |
20с |
|
3. |
Відновлення дихання |
30с |
Самостійно рухаючись у колону по одному |
4. |
Перешикувати клас з колони по одному у шеренгу по одному |
20с |
|
5. |
Аутотренінг ( вправи на відновлення)(вести з учнями спокійну розмову, звучить музика у спокійному темпі) |
2 хв |
Сидячи на гімнастичній лаві, очі заплющені |
6. |
Частота серцевих скорочень за 1 хв |
15 с |
|
7. |
Підбити підсумки уроку |
30с |
|