КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ
Модуль: баскетбол.
Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.
Завдання уроку:
1.Повторити техніку виконання передач м`яча двома руками від грудей.
2.Навчити техніки виконання кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
3.Сприяти розвитку спритності засобами естафет.
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ
Модуль: баскетбол.
Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчальний.
Вид уроку: урок-тренування.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Харламова Аліса Василівна
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина уроку( 12хв.) |
|||
1. |
Шикування учнів. |
15с |
в одну шеренгу |
2. |
Повідомлення завдань уроку. |
30с |
фронтальний метод |
3. |
Стройові вправи: - повороти наліво, направо, кругом. Вимірювання ЧСС. |
30с
10с |
фронтальний метод |
4. |
ЗРВ: а) в русі. |
5хв |
одночасний спосіб виконання |
|
Ходьба. - на носках, руки на пояс;
|
|
в колону по одному |
|
Біг.
Стрибки.
Вимірювання ЧСС. |
10с |
в колону по одному |
5. |
Теоретичні відомості. В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників. |
45с |
фронтальний метод |
|
б) ЗРВ на місці. |
5хв |
одночасний спосіб виконання |
|
1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс - кругові оберти головою вправо - кругові оберти головою вліво. 2. В.п. теж. - нахили голови вправо, вліво, вперед, назад. 3. В.п. стійка ноги нарізно, права рука на пояс, ліва вгору. 1-2 – нахил тулуба вправо; 3-4 – нахил тулуба вліво. 4. В. п. , широка стійка, руки на пояс. 1- руки вгору, прогнутися назад; 2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги; 4- в.п. 5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону. 1- перекат на ліву, права в сторону; 2- в.п. 6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони. 1- мах правою ногою до лівої руки; 2- мах лівої до правої; 3-4 – теж. 7. В.п. о.с. 1-4 – стрибки на правій; 5-8 – стрибки на лівій. 8. В.п. теж. 1-3 – стрибки на двох ногах; 4 – з поворотом тулуба на 180`. |
|
|
Основна частина уроку (30хв) |
|||
1. |
Передача м`яча двома руками від грудей(на місці). - передачі м`яча на відстані 3-4м один від одного; - передачі м`яча на відстані 5-6м один від одного; - передачі м`яча з відскоком від підлоги на відстані 3-4м один від одного. |
8хв |
почерговий спосіб виконання |
2. |
Передача м`яча двома руками від грудей (в русі). - передачі м`яча з просуванням вперед; - вправа «вісімка». |
7хв |
груповий метод |
3. |
Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку. - з правої сторони щита - з лівої сторони щита - з центру. |
9хв |
груповий метод звернути увагу на роботу ніг
|
4. |
Естафети. 1.Ведення м`яча з прискоренням. Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті. 2. Ведення м`яча і кидок в корзину. Правила естафети: по команді учасники ведуть баскетбольний м`яч, потім закидають в корзину(на кидок дається одна спроба). Команда яка в загальному набрала більшу кількість очок, та виграє. |
6хв |
змагальний метод |
Заключна частина уроку(3хв) |
|||
1. |
Шикування учнів. Підведення підсумків уроку. |
1хв |
в одну шеренгу, фронтальний метод |
2. |
Виставлення оцінок. |
1хв |
індивідуальний метод |
3. |
Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу:. |
30с |
в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти |
4. |
Організований вихід із залу. |
30с |
в колону по одному |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ
Модуль: баскетбол.
Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчальний.
Вид уроку: урок-тренування.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Харламова Аліса Василівна
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина уроку( 12хв.) |
|||
1. |
Шикування учнів. |
15с |
в одну шеренгу |
2. |
Повідомлення завдань уроку. |
30с |
фронтальний метод |
3. |
Стройові вправи: - повороти наліво, направо, кругом. Вимірювання ЧСС. |
30с
10с |
фронтальний метод |
4. |
ЗРВ: а) в русі. |
5хв |
одночасний спосіб виконання |
|
Ходьба. - на носках, руки на пояс;
|
|
в колону по одному |
|
Біг.
Стрибки.
Вимірювання ЧСС. |
10с |
в колону по одному |
5. |
Теоретичні відомості. В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників. |
45с |
фронтальний метод |
|
б) ЗРВ на місці. |
5хв |
одночасний спосіб виконання |
|
1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс - кругові оберти головою вправо - кругові оберти головою вліво. 2. В.п. теж. - нахили голови вправо, вліво, вперед, назад. 3. В.п. стійка ноги нарізно, права рука на пояс, ліва вгору. 1-2 – нахил тулуба вправо; 3-4 – нахил тулуба вліво. 4. В. п. , широка стійка, руки на пояс. 1- руки вгору, прогнутися назад; 2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги; 4- в.п. 5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону. 1- перекат на ліву, права в сторону; 2- в.п. 6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони. 1- мах правою ногою до лівої руки; 2- мах лівої до правої; 3-4 – теж. 7. В.п. о.с. 1-4 – стрибки на правій; 5-8 – стрибки на лівій. 8. В.п. теж. 1-3 – стрибки на двох ногах; 4 – з поворотом тулуба на 180`. |
|
|
Основна частина уроку (30хв) |
|||
1. |
Ловіння та передача м’яча відскоком від підлоги:
у русі |
10хв |
|
2. |
1.Передача м’яча в парах обома руками від голови. 2.Передача м’яча в парах обома руками від голови після присіду. 3.Передача м’яча в парах після повороту на 360*. 4.Передача м’яча в парах із « човниковим» бігом на 2 м. 5.Усі попередні вправи провести як змагання.
|
7хв |
|
3. |
1.Стоячи в колонах один навпроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону й займають місце в кінці своєї колони. 2.Стоячи в колонах один навпроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону й займають місце у протилежній колоні. 3.Першу і другу вправи виконують на швидкість (змагання). 4.Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги та паралельним рухом у бік протилежного кільця. 5.Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги з паралельним рухом на протилежне кільце та наступним кидком після подвійного кроку. |
9хв |
|
4. |
Завдання 6 Оцінювання знань правил гри у баскетбол: I.Гравець контролює м’яч у своїй тиловій зоні, його команда повинна перевести м’яча у зону нападу впродовж: а) 8 с б) необмеженого часу; в) 24 с? II.Скільки балів зараховується за попадання мяча в корзину: а) 2; б) 1,2,3; в) 2,3? III.При виконанні штрафного кидка на лінії зони перебувають: а) гравці обох команд; б) по 2 гравці; в) 3 захисники і 2 нападаючі? IV.Після скількох персональних фолів гравця вилучають із поля: а) 7; б) 6; в) 5? V. Скільки польових гравців у команді: а) 7; б) 5; в) залежно від змагань? |
4хв |
|
Заключна частина уроку(3хв) |
|||
1. |
Шикування учнів. Підведення підсумків уроку. |
1хв |
в одну шеренгу, фронтальний метод |
2. |
Виставлення оцінок. |
1хв |
індивідуальний метод |
3. |
Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу: в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти. |
30с |
|
4. |
Організований вихід із залу. |
30с |
в колону по одному |