Конспект уроку з фізичної культури для 7-го класу. Модуль баскетбол

Про матеріал

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ

Модуль: баскетбол.

Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.

Завдання уроку:

1.Повторити техніку виконання передач м`яча двома руками від грудей.

2.Навчити техніки виконання кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.

3.Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  7 КЛАСУ

Модуль: баскетбол.

Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку виконання передач  м`яча двома руками від грудей.
  2. Навчити техніки виконання кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
  3. Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

Тип уроку: навчальний.

Вид уроку: урок-тренування.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.

Тривалість уроку: 45хв.

Вчитель фізкультури: Харламова Аліса Василівна

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку( 12хв.)

1.

Шикування учнів.

15с

в одну шеренгу

2.

Повідомлення завдань уроку.

30с

фронтальний метод

3.

Стройові вправи:

- повороти наліво, направо, кругом.

Вимірювання ЧСС.

30с

 

10с

фронтальний метод

4.

ЗРВ:

а) в русі.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

Ходьба.

- на носках, руки на пояс;

  • на п`ятках, руки за голову;
  • з перекатом з п`ятки на носок, руки за спиною;
  • випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;
  • в півприсіді, руки вперед;
  • в присіді, руки на коліна;
  • звичайна.

 

в колону по одному

 

Біг.

  • повільний;
  • приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;
  • приставним кроком лівим боком,  руки в захисній стійці баскетболіста;
  • схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;
  • схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;
  • з підскоками;
  • з діставанням баскетбольної сітки.

Стрибки.

  • на правій, з просуванням вперед;
  • на лівій, з просуванням вперед;
  • на двох.

Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10с

в колону по одному

5.

Теоретичні відомості.

В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників.

45с

фронтальний метод

 

б) ЗРВ на місці.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс

- кругові оберти головою вправо

- кругові оберти головою вліво.

2. В.п. теж.

- нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

3. В.п. стійка ноги нарізно, права  рука на пояс, ліва вгору.

1-2 – нахил тулуба вправо;

3-4 – нахил тулуба вліво.

4. В. п. , широка стійка, руки на пояс.

1- руки вгору, прогнутися назад;

2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги;

 4- в.п.

5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону.

1- перекат на ліву, права в сторону;

2- в.п.

6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.

1- мах правою ногою до лівої руки;

2- мах лівої до правої;

3-4 – теж.

7. В.п. о.с.

1-4 – стрибки на правій;

5-8 – стрибки на лівій.

8. В.п. теж.

1-3 – стрибки на двох ногах;

4 – з поворотом тулуба на 180`.

 

 

Основна частина уроку (30хв)

1.

Передача м`яча двома руками від грудей(на місці).

- передачі м`яча на відстані 3-4м один від одного;

- передачі м`яча  на відстані 5-6м один від одного;

-  передачі м`яча з відскоком від  підлоги на відстані 3-4м один від одного.

8хв

почерговий спосіб виконання

2.

Передача  м`яча двома руками від грудей (в русі).

- передачі м`яча з просуванням вперед;

- вправа «вісімка».

7хв

груповий метод

3.

Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.

- з правої сторони щита

- з лівої сторони щита

-  з центру.

9хв

груповий метод

звернути увагу на роботу ніг

 

4.

Естафети.

1.Ведення м`яча з прискоренням.

Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.

2. Ведення м`яча і кидок  в корзину.

Правила естафети: по команді учасники ведуть баскетбольний м`яч, потім закидають в корзину(на кидок дається одна спроба). Команда яка в загальному набрала більшу кількість очок, та виграє.

6хв

змагальний метод

Заключна частина уроку(3хв)

1.

Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.

1хв

в одну шеренгу, фронтальний метод

2.

 Виставлення оцінок.

1хв

індивідуальний метод

3.

Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу:.

30с

в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти

4.

Організований вихід із залу.

30с

в колону по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  7 КЛАСУ

Модуль: баскетбол.

Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку виконання передач  м`яча двома руками від грудей.
  2. Навчити техніки виконання кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
  3. Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

Тип уроку: навчальний.

Вид уроку: урок-тренування.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.

Тривалість уроку: 45хв.

Вчитель фізкультури: Харламова Аліса Василівна

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку( 12хв.)

1.

Шикування учнів.

15с

в одну шеренгу

2.

Повідомлення завдань уроку.

30с

фронтальний метод

3.

Стройові вправи:

- повороти наліво, направо, кругом.

Вимірювання ЧСС.

30с

 

10с

фронтальний метод

4.

ЗРВ:

а) в русі.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

Ходьба.

- на носках, руки на пояс;

  • на п`ятках, руки за голову;
  • з перекатом з п`ятки на носок, руки за спиною;
  • випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;
  • в півприсіді, руки вперед;
  • в присіді, руки на коліна;
  • звичайна.

 

в колону по одному

 

Біг.

  • повільний;
  • приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;
  • приставним кроком лівим боком,  руки в захисній стійці баскетболіста;
  • схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;
  • схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;
  • з підскоками;
  • з діставанням баскетбольної сітки.

Стрибки.

  • на правій, з просуванням вперед;
  • на лівій, з просуванням вперед;
  • на двох.

Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10с

в колону по одному

5.

Теоретичні відомості.

В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників.

45с

фронтальний метод

 

б) ЗРВ на місці.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс

- кругові оберти головою вправо

- кругові оберти головою вліво.

2. В.п. теж.

- нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

3. В.п. стійка ноги нарізно, права  рука на пояс, ліва вгору.

1-2 – нахил тулуба вправо;

3-4 – нахил тулуба вліво.

4. В. п. , широка стійка, руки на пояс.

1- руки вгору, прогнутися назад;

2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги;

 4- в.п.

5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону.

1- перекат на ліву, права в сторону;

2- в.п.

6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.

1- мах правою ногою до лівої руки;

2- мах лівої до правої;

3-4 – теж.

7. В.п. о.с.

1-4 – стрибки на правій;

5-8 – стрибки на лівій.

8. В.п. теж.

1-3 – стрибки на двох ногах;

4 – з поворотом тулуба на 180`.

 

 

Основна частина уроку (30хв)

1.

Ловіння та передача м’яча відскоком від підлоги:

  • на місці;

у русі

10хв

 

2.

1.Передача м’яча в парах обома руками від голови.

2.Передача м’яча в парах обома руками від голови після присіду.

3.Передача м’яча в парах після повороту на 360*.

4.Передача м’яча в парах із « човниковим» бігом на 2 м.

5.Усі попередні вправи провести як змагання.

 

7хв

 

3.

1.Стоячи в колонах один навпроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону й займають місце в кінці своєї колони.

2.Стоячи в колонах один навпроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону й займають місце у протилежній колоні.

3.Першу і другу вправи виконують на швидкість (змагання).

4.Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги та паралельним рухом у бік протилежного кільця.

5.Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги з паралельним рухом на протилежне кільце та наступним кидком після подвійного кроку.

9хв

 

4.

Завдання 6

Оцінювання знань правил гри у баскетбол:

I.Гравець контролює м’яч у своїй тиловій зоні, його команда повинна перевести м’яча у зону нападу впродовж:

а) 8 с

б) необмеженого часу;

в) 24 с?

II.Скільки балів зараховується за попадання мяча в корзину:

а) 2;

б) 1,2,3;

в) 2,3?

III.При виконанні штрафного кидка на лінії зони перебувають:

а) гравці обох команд;

б) по 2 гравці;

в) 3 захисники і 2 нападаючі?

IV.Після скількох персональних фолів гравця вилучають із поля:

а) 7;

б) 6;

в) 5?

V. Скільки польових гравців у команді:

а) 7;

б) 5;

в) залежно від змагань?

4хв

 

Заключна частина уроку(3хв)

1.

Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.

1хв

в одну шеренгу, фронтальний метод

2.

 Виставлення оцінок.

1хв

індивідуальний метод

3.

Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу: в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти.

30с

 

4.

Організований вихід із залу.

30с

в колону по одному

 

docx
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
2144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку