План конспект уроку з фізичної культури. Тема Футбол. Техніка відбору м'яча

Про матеріал

Дана розробка уроку буде цікава вчителям фізичної культури, які викладають у 8 класі. Завдання, які будуть реалізовані в процесі уроку - вдосконалення техніки відбору м'яча, розвиток швидкості, координації, техніки гри.

Перегляд файлу

Урок № 3

Тема. Футбол. Техніка відбору м’яча.

Завдання уроку:

  1. Навчити техніки основного відбору м’яча.
  2. Навчити техніки відбирання м’яча в підкаті.
  3. Сприяти розвитку швидкості.

Інвернтар: футбольні м’ячі, футбольні жилетки.

Місце проведення: спортивний майданчик.

 

Хід уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (13 хв)

1.Шикування; рапорт; повідомлення завдань уроку, інструктаж з техніки безпеки.

2. Тестування учнів. Перевірка теоретичних знань учнів.

2. Біг в повільному темпі.

3. Вправи в русі:

а) мах правою ногою вперед вверх, стрибок на лівій, теж саме на правій (14-16 разів);

б) стрибки на двох ногах, колові рухи руками вперед, теж саме назад (14-16 разів);

в) стрибок на правій із махом лівою вперед і назад, теж саме на лівій (14-16 разів);

г) перехід з упору присівши в упор лежачи (6-8 разів);

д) стрибки на двох у групуванні (8-10 разів);

е) стартові прискорення 15-20м, інтервал – 20с (4-6 разів);

4. Загальнорозвивальні вправи на місці:

а) із стійки ноги нарізно 4 пружних нахили вперед із торканням руками підлоги між ніг (10-12 разів);

б) теж саме, але руками торкатися підлоги зліва, посередині, справа і в зворотньому напрямку (10-12 разів);

в) широка стійка ноги нарізно, руки на пояс – колові рухи тулубом у сторони (10-12 разів);

г) в. п. теж саме – нахил назад, руками намагатися торкнутися п’яток (8-10 разів);

д) присід на правій, ліва в сторону, зміна положення ніг (10-12 разів).

1хв

 

 

2хв

 

2хв

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

Індивідуальна робота.

(Додаток)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коліна не згинати. Вдих під час випрямлення тулуба, видих під час згинання. Під час нахилу дивитися вперед.

 

 

 

Вдих на початку нахилу назад, видих під час виправлення.

Зміну положення ніг виконувати на кожен рахунок.

Основна частина (30 хв)

1. Навчання основному відбору м’яча:

а) два гравця стоять один проти одного на близькій відстані. Між ними на землі набивний м’яч. Опорні ноги обох гравців приблизно на лінії м’яча. Другу ногу кожен тримає відведеною назад. По свистку обидва роблять рух ногою вперед, намагаючись внутрішньою частиною ступні одночасно вдарити по м’ячу;

б) гравець А веде м’яч назустріч гравцю Б, який знаходиться в положенні стоячи, лише тоді виставляє вперед ногу, виконуючу відбір, коли А внутрішньою частиною підйому торкнеться м’яча;

в) гравець А веде м’яч, гравець Б повинен забрати м’яч. Заздалегідь обумовленою ногою вони намагаються відштовхнути м’яч. Під час зустрічі двох ніг гравці намагаються також відштовхнути один одного плечима.

2. Відбирання м’яча в підкаті:

а) техніка виконання підкату;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б) підкат із місця перед суперником;

 

в) у суперника, який веде м’яч.

3. Навчальна гра.

10хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8хв

Клас об’єднати в три групи. Робота в групах – парами. За командою вчителя відбувається зміна вправ.

 

Слідкувати за тим, щоб вага тіла була перенесена на опорну ногу. Звертати увагу на те, щоб нога, яка виконує відбір м’яча, була напруженою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод. Акцентувати увагу  на те, щоб нога, яка виставлена вперед, була сильно зігнута в коліні, а та, яка знаходиться позаду , ледь зігнута. З цього положення гравці поступово зміщуються в сторону виставленої вперед ноги. Спочатку землі торкається гомілка, потім стегно, боком і, накінець, тулубом. Разом із тим коліно ноги, яка знаходиться позаду, сильно згинається. Падіння пом’якшується рукою , спрямованої до землі. Вправа виконується багаторазово в обидві сторони.

У парах. Партнер діє  пасивно.

 

У парах.

 

Для позначення команд використовувати жилетки. Звертати увагу на індивідуальні і групові тактичні дії та техніку виконання вправ вивчених на уроці.

Заключна частина (4хв)

1. Біг у повільному темпі з переходом на ходьбу,

2. Вправи на відновлення.

3. Рефлексія

    Я дізнався…

    Я зрозумів…

    Я навчився…

    Найбільших труднощів я зазнав…

 

 

4. Підсумок уроку,

 

5. Домашнє завдання.

30с

 

30с

2хв

 

 

 

 

 

 

30с

 

30с

Фронтально

 

 

Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність та старанність

 

 

 

 

Відзначити кращих, виставити оцінки.

Виконувати ведення м’яча. Підготувати розповідь про улюблену футбольну команду.

Додаток

Тести для перевірки теоретичних знань учнів

1. Під час гри у футбол повинні дотримуватися:

    а) ігрової дисципліни;

    б) не застосовувати грубих та небезпечних прийомів;

    в) вільно пропускати суперника до своїх воріт.

2. Матч завершився. Виконання 11-метрового удару відбулося у 

    додатковий час. Чи може суддя зара­хувати такий гол?

   а) Гол не зараховувати;

   б) гол зарахувати, адже все відбулося в момент єдиного ігрового епізоду.

3. Під час пробиття штрафного чи вільного удару будь-хто з команди  

     суперників опинився до м'яча ближче, ніж передбачено правилами. Яке  

     рішення має прийняти арбітр?

    а) Повторити удар;

    б) порушник отримує попередження.

4. Підчас виконання стрибків у футболі, випадкових зіткнень і падінь   

    футболіст повинен уміти застосовувати прийоми;

    а) силової боротьби;

    б) самостраховки (перекати, перекиди та приземлення у групуванні)

    в) самозахисту.

5. Скільки замін дозволено у одному матчі під егідою ФІФА?

    а) 4;

    б) 6;

    в) 7.

6. Усі гравці у футбол повинні знати:

    а) про профілактику спортивних травм та вміти надати першу

    долікарську допомогу;

    б) вправи самооборони;

    в) уміти виконувати силові вправи.

7. Чи є факт перебування гравця у положенні «поза грою» порушенням?

    а) Так;

    б) як розсудить суддя;

    в) ні.

8. Із якого часу починають діяти права судді?

а) Із моменту виходу на майданчик;

б) з моменту проведення жеребкування.

 

doc
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
2858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку