РОЗРОБКА КОНСПЕКТу УРОКУ З ГІМНАСТИКИ В 6-Б КЛАСІ.
Мета: сформувати навики оволодіння елементами гімнастики.
Завдання уроку:
1.Закріпити техніку виконання елементів акробатики: стійка на лопатках, міст з положення лежачи, перекид назад.
2.Ознайомити учнів з правилами безпеки при виконанні акробатичних вправ та досягненнями українських гімнастів на Олімпійських Іграх.
3.Розвиток гнучкості і координації, використовуючи нетрадиційні види гімнастики і засоби йоги.
4.Виховання дисциплінованості і почуття патріотизму.
КОНСПЕКТ УРОКУ
З ГІМНАСТИКИ В 6-Б КЛАСІ
Мукачівського НВК «ДНЗ-ЗОШ 1ст.- гімназія»
Мета: сформувати навики оволодіння елементами гімнастики.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Вид уроку: урок-гра.
Місце проведення: зал хореографії.
Інвентар: гімнастичні мати, компютор, проектор, свисток, обручі, секундомір.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Дьорка Михайло Павлович.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА УРОКУ - 12ХВ.
|
1. Шикування, перевірка правильної постави рапорт; привітання; повідомлення завдань уроку |
1-2хв |
в одну шеренгу
|
|||
2. Підрахунок ЧСС за 10с. |
10-20с |
60-70 уд./хв |
||||
3. Правила поведінки під час занять гімнастичними вправами. Пам`ятайте, що на уроках фізичної культури не можна штовхатися, переганяти один одного, потрібно дотримуватись дистанцій при бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки, не розпочинати вправи без команди. Розповідь про олімпійських чемпіонівУкраїни з гімнастики.
|
1хв |
фронтальний метод
використання ІКТ |
||||
ЗРВ в русі під музичний супровід з проектором
|
10хв. |
Музична розминка з олімпійськими чемпіонамиРолик з розминкою «DO like OLYMPIANS»
|
||||
5.Ходьба та її різновиди:
нахили до прямої ноги на кожний крок |
2-3хв |
спину тримати рівно
нога, яка позаду пряма |
||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА УРОКУ - 12ХВ.
|
6. Біг та його різновиди:
схресним кроком лівим боком |
2-3хв |
виконувати енергійно, під музику |
|||
7. Стрибки та його різновиди:
з підскоками, з коловими рухами рук вперед, назад |
2хв |
у повільному темпі одночасний спосіб виконання |
||||
8. Вправи на відновлення дихання (під рахунок) 1- руки вперед; 2 - руки вгору; 3 - руки в сторони;
|
6-8 разів |
розвиток уваги і відновлення дихання |
||||
9. Перешикування. |
20-30с |
з однієї колони в дві шеренги |
||||
ЗРВ на місці під музичний супровід
|
|
|
||||
1. Енергійна ходьба.
|
30с |
фронтальний метод |
||||
2. В.п.о.с. 1 – стійка на правій нозі, ліву назад, на носок, руки за голову; 2 – руки вгору; 3 – руки за голову; 4 в.п. 5-8 – те саме, праву ногу назад. |
4рази |
вагу тіла зберігати на опорі
|
||||
3. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – з поворотом тулуба наліво, ліву руку в сторону; 2 – нахил вперед, доторкнутися до носка правої ноги; 3 – встати, ліву руку в сторону; 4 – в.п. 5-8 – те саме, з іншу сторону. |
4рази |
|
||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА УРОКУ - 12ХВ.
|
4. В.п. стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-2 – напівприсід на правій, руки в сторони; 3-4 – в.п.; 5-8 – те саме на лівій. |
6разів |
спину тримати рівно
|
|||
5. В.п. – сід позаду. 1 – зігнути ліву ногу; 2 – випрямити вверх; 3 - зігнути; 4 – в.п. 5-8 – те саме лівою. |
4рази |
|
||||
6. В. п. упор стоячи на колінах. 1-2 – праву ногу назад; 3-4 – в.п. 5-8 – те саме з лівої ноги. |
4рази |
ноги тримати прямими
|
||||
7. В.п.теж. 1-2 – випрямляючи праву ногу і піднімаючи її вгору-назад, зігнути руки до дотику грудьми підлоги; 3-4 – в.п. 5-8 – те саме, випрямляючи ліву ногу. |
4рази |
|
||||
8. В.п.о.с. 1 – Руки на пояс, ліву ногу підняти зігнуту в коліні. 2 – випрямити ногу, руки в сторони. 3 – зігнути ногу в коліні руки на пояс; 4 – в.п. 5-8 – те ж другою ногою. |
4рази |
одночасний спосіб виконання |
||||
9. В.п. ноги нарізно, руки в сторони. 1 – мах лівою ногою вправо, руки вліво; 2 – в.п. 3 – мах правою ногою вліво, руки вправо; 4 – в.п. 5-8 – те саме. |
6разів |
Розминку почергово проводять учні на англ. і нім. мовах |
||||
10. В.п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони. 1 – мах правою ногою до лівої; 2 – мах лівою до правої; 3-8 – теж. |
6разів |
|
||||
|
11. В.п. о.с. руки в сторони. 1 – ліву ногу вперед, сплеск під нею; 2 – в.п.; 3-4 – те саме, праву вперед. 5-8 – те саме. |
6разів |
|
|||
12. Енергійна ходьба. |
30с |
|
||||
13. Підрахунок ЧСС за 10с. |
|
120-140уд./хв |
||||
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ – 30ХВ |
1. Перекат назад у групуванні.
2. Перекид вперед. 3. Стійка на лопатках.
|
8-10р
3-4хв 2-3хв |
груповий метод виконання. почерговий спосіб виконання звернути увагу на носки |
|||
4.Гімнастичний міст з положення лежачи.
|
8-10р |
п`ятки не відривати від підлоги, положення утримувати 2с |
||||
5.Естафета з обміном. Правила: учнів розподіляють на дві команди, шикують в колону по одному. На відстані 5-6м гімнастичні мати і гімнастичні обручі. учасники виконують перекид вперед-назад, пролазять через обручі передають естафету гравцеві, який стоїть попереду. |
2хв |
груповий метод виконання
учні СМГ беруть участь в суддівстві |
||||
6.Піраміда. Три учні на четвереньках на першому поверсі, два на другому і один на третьому
|
2хв |
груповий метод виконання
учні СМГ страхують |
||||
7. Розвиток гнучкості засобами Хатха-йога. Теоретичні відомості: Увага діти!Сьогодні замість загальновідомих гімнастичних вправ ми з вами виконаємо декілька вправ Хатха-йога – цієї старовинної системи фізичної культури. Під час виконання кожної вправи треба стежити за диханням. Так при нахилах завжди виконують видих і навпаки, при розгинанні вдих. Затримують повітря переважно при збереженні положення. |
|
метод слова
музичний супровід |
||||
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ – 30ХВ |
2. «ЛОТОС». Символізує чистоту і досконалість, і тому ця позиція стоїть на першому місці серед всіх інших вправ. Сядьте і витягніть ноги вперед. Двома руками піднести праву ногну і, утримуючи її за п`ятку, зігнути в коліні і покласти на праве стегно. Те саме зробити з лівою ногою. Тіло тримати прямо, руки поставити на коліна. Результат: випрямляє деформований хребет, дає відпочинок серцю. Розвиває всі суглоби нижніх кінцівок і тазу. Виховує і закріплює силу волі, покращує самопочуття. |
4-6разів |
|
|||
5.«Кобра». Лягти на живіт, повністю розслабити всі м`язи. Зігнути руки в ліктях і притиснути до тулуба, пальці витягнуті вперед. Підводити голову і тулуб повільно вгору, одночасно вдихати. Прогнутись повністю, затримати на кілька секунд повітря. Голову тримати прямо, повертаючись у в.п. видихати. Результат: мобілізуються різні нервові центри і сплетіння. Тонізує глибокі і поверхневі м`язи спини, зміцнює черевні м`язи. Ліквідує деформацію хребта. |
|
|
||||
|
1. Шикування. |
4-6разів |
руки служать тільки опорою |
|||
2. Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок. |
20-30с |
в одну шеренгу |
||||
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ – 3ХВ |
3. Вимірювання ЧСС за 10с. |
1-2хв |
|
|||
4. Домашнє завдання: Вправа планка.
Акробатичні вправи (разом з членами сімї)
|
20-30с Мінімум 1 хв. |
80-90 уд./хв Фото відеодоказ |
||||