Завдання уроку: 1.Навчити акробатичних вправ: хлопці – стійку на кистях з опорою на стіну; дівчата -«міст» із стійки ноги нарізно нахилом назад;
2.Удосконалювати акробатичні вправи: хлопці – довгий перекид уперед, стійку на голові,перекид назад; дівчата – перекиди вперед і назад, стійка на лопатках;
3. Сприяти розвитку швидкісно – силових якостей, сили, гнучкості, спритності.
Розробка уроку з фізичного виховання на тему:
«Гімнастика. Акробатичні вправи»
Виконав
Вчитель фізичного виховання
Кукла С. М.
Тема. Гімнастика. Акробатичні вправи.
Завдання уроку: 1.Навчити акробатичних вправ: хлопці – стійку на кистях з опорою на стіну; дівчата -«міст» із стійки ноги нарізно нахилом назад;
2.удосконалювати акробатичні вправи: хлопці – довгий перекид уперед, стійку на голові,перекид назад; дівчата – перекиди вперед і назад, стійка на лопатках;
3. сприяти розвитку швидкісно – силових якостей, сили, гнучкості, спритності;
4.виховувати бережне ставлення до спортінвентарю та свого здоров’я.
Інвентар: гімнастичні мати; скакалки; прапорці; м’ячі; перекладина; гімнастична лава.
Частина уроку |
Учбовий матеріал |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
ПІДГОТОАЧА ЧАСТИНА 12 – 15 хв. |
1.Шикування в одну шеренгу |
30´´ |
Перевірити зовнішній вигляд учнів |
2.Привітання, повідомлення завдань уроку |
1’ |
Настанова на здоровий спосіб життя |
|
3. Повороти на місці |
1’ |
Фронтальний метод. Стежити за поставою та якістю виконання |
|
4. Різновиди ходьби: - на носках, руки на пояс; - на п’ятах, руки за головою; - на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; - на зовнішній стороні стопи; - спортивна |
2 - 3´ |
Поточний метод. Стежити за поставою
|
|
5.Біг: - звичайний; - у повільному темпі «змійкою»; - із прискоренням по діагоналі; - у середньому темпі; |
3’ |
Темп повільний, дистанція два кроки |
|
6. Вправи на відновлення дихання 1- права рука на пояс; 2- ліва рука на пояс; 3- права рука до плеча; 4 – ліва рука до плеча; 5 - права рука в гору; 6- ліва рука вгору; 7-8- оплески в долоні над головою; 9-14- те саме в зворотному порядку; 15-16-оплески по стегнам |
1´ |
Звернути увагу на координацію рухів |
|
7. Загальнорозвивальні вправи:
А) В. П.- О. С. 1- руки на пояс; 2- руки до плечей; 3- руки вгору; 4-В. П. Б)В. П.- стійка ноги нарізно. Руки на поясі. 1-нахил ліворуч, права рука вгору; 2- В. П.; 3-4-те саме праворуч; В)В. П.- те саме. 1- поворот тулуба ліворуч,права рука вперед; 2- В. П.; 3-4- те саме з поворотом праворуч; Г)В. П.- те саме. 1- нахил назад; 2-В. П.; 3- нахил вперед, руками торкнутись до підлоги; 4- В. П.; Д) В. П.- руки на підлозі,випад в сторону на праву. 1- випад в сторону на ліву;2- В, П.; 3-4- те саме в інший бік; Е) В. П.- те саме. 1-8- стрибки на обох ногах; 9- 16- стрибки ноги нарізно |
6-7’
7-8 р.
7-8 р.
7-8 р.
7-8 р.
7-8 р.
4-5 р. |
Перешикуватися в колони по троє, темп середній. Руки опускати попереду.
Тулуб уперед не нахиляти.
Ступні від підлоги не відривати.
Ноги в колінах не згинати.
Стежити за поставою.
Збільшити темп виконання. |
|
|
8. Ходьба, вправи для відновлення дихання |
30´´ |
На місці. |
ОСНОВНА ЧАСТИНА 25 – 27 хв |
1.Об’єднання у два відділення (хлопці, дівчата) та перешикування. Робота по відділеннях |
1’ |
Диференційований підхід |
2. 1-е відділення (дівчата)- акробатичні вправи: - перекати та групування; - перекиди вперед і назад; - стійка на лопатках; - «міст» із стійки ноги нарізно нахилом назад; - акробатична комбінація (В. П.- О. С. – «міст» нахилом назад – О. С. (зі страхуванням) –упор присівши – перекид назад – перекат в стійку на лопатках – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат – О.С.) |
10-12’ |
Змінним методом у парах. Стежити, щоб перекат виконувався напівкруглою спиною, ривком підтягуються коліна до грудей і виконується групування
«Міст» виконувати спочатку з положення лежачи на спині з допомогою. Страхування одна однієї під час виконання «моста» нахилом назад з О. С. |
|
3. 2-е відділення (хлопці)- акробатичні вправи: - стійка на кистях з опорою на стіну; - перекид уперед; - довгий перекид уперед; - перекид назад; - стійка на голові; - акробатична комбінація (В. П – О. С.-довгий перекид уперед – перекид назад – стійка на голові – піднятися, прогнувшись, руки вгору – О. С.) |
10-12’ |
Кроком лівої вперед нахил тулуба, постановка рук на ширині плечей (пальці розведені). Стежити щоб руки в момент виконання стійки не були зігнутими в ліктьових суглобах. Під час перекидів стежити,щоб виконувалося групування із захватом гомілок. Забезпечувати страхування одне одного |
|
4. Розвиток швидкісно-силових якостей: 1-а станція – стрибки у довжину з місця; 2-а станція – стрибки через скакалку на обох ногах; 3-я станція – нахил тулуба вперед із положення сидячи; 4-а станція – присідання на одній нозі з опорою на руку; 5-а станція – підтягування у висі (хлопці) та у висі лежачи (дівчата); 6-а станція піднімання тулуба в сід із положення лежачи |
8-10 |
Методом колового тренування. |
|
5. Гімнастична естафета «Кенгуру» |
5-7’ |
Учнів об’єднати у три команди, кожна з яких шикується в колону по одному. За сигналом вчителя стартують перші учасники, які повинні стрибати на обох ногах, утримуючи м’яч колінами, дістатися до прапорця і повернутися назад бігом і передати естафету |
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 3-4 хв |
1.Шикування в одну шеренгу |
10’’ |
За зростом біля лінії |
2.Підбиття підсумків уроку |
1-2’ |
Оголошення оцінок |
|
3.Домашнє завдання |
1’ |
Комплекс корегувальної гімнастики |
|
4. Організаційний вихід зі спортзалу |
1’ |
У колону по одному |
1