Конспект уроку
фізичної культури для учнів 2 класу
«Мурашник»
Тема: «Школа рухів з елементами гімнастики»
Мета: формування правильної постави.
Завдання:
1. Розучити комплекс коригуючої гімнастики з м’ячами.
2. Розвивати рухові якості школярів та навички здорового способу життя.
3. Сприяти вихованню почуття взаємодопомоги, самостійності, працьовитості.
4. Укріплювати дихальну, серцево-судинну систему та розвивати мовленнєві можливості учнів.
Технологія: ігрова
Інвентар: м’ячі на кожного учня, гімнастичні мати, свисток.
Зміст уроку
|
Дозува-ння |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (12 хв.) |
||
1. Шикування в 1 шеренгу. Питання про самопочуття. Правила безпеки
|
1 хв.
|
Звернути увагу на спортивну форму, на поставу учнів.
|
2. Учитель: - Діти! Наш сьогоднішній урок можна назвати «Мурашник». - Давайте всі разом промовимо: МУРАХИ. - А скажіть, будь ласка, чому мурах називають дуже працьовитими і швидкими? -А хто бачив будиночок мурах, як вони дружно працюють, допомагають один одному? (Відповіді дітей.
Запропонувати учням добре попрацювати, як мурахи) |
2 хв.
|
На стіні малюнки із зображенням мурах, мурашника
|
3.Поворот праворуч. |
1 раз |
Учитель рукою показує напрямок повороту. |
4. Ходьба: звичайна, на носках, на п’ятах, в полуприсіді. (Підтримувати стилізацію дій з рухами мурах)
|
по 10 м.
|
Слідкувати за поставою та дистанцією між учнями
|
5. Біг на носках: звичайний, зі зміною швидкості
|
1 хв.
|
В повільному темпі.
|
6.Спеціальні бігові вправи: приставними кроками правим, лівим боком, із закиданням гомілки назад.
|
1 хв.
|
|
7.Дихальні вправи: ходьба із рухами рук
|
1 хв. |
|
8.Перешикування з колони по одному в колону по три
|
1 хв.
|
Діти перед перешикуван-ням беруть до рук м’яча |
9. Комплекс вправ з м’ячами. Промовляємо всі разом: «М’яч» 9.1. В.п – о.с., руки з м’ячем унизу. 1 – м’яч уперед 2 – м’яч доверху. 3 – м’яч уперед 4 – в.п.
|
6-8 разів
|
Вправи виконувати під музичний супровід.
|
9.2. В.п – стійка ноги нарізно, м’яч лежить перед лівою ногою. 1 – нахил вперед, взяти до рук м’яча 2 – стійка ноги нарізно, м’яч в руках унизу. 3 – нахил вперед, м’яч перед правою ногою Теж саме в іншу сторону
|
6-8 разів
|
Слідкувати за правильною поставою.
|
9.3. В.п – ноги нарізно, руки в сторони, м’яч в лівій руці. 1 – поворот ліворуч, перекласти м’яч у праву руку. 2 – в.п. 3-4 - теж саме в іншу сторону
|
6-8 разів
|
|
9.4. В.п – глибокий присід, м’яч у руках перед собою. 1 – встати, прогнутися назад, м’яч у прямих руках доверху, подивитися на м’яч, нога назад на носок. 2 – в.п. 3-4 – з іншої ноги
|
6-8 разів
|
|
9.5. В.п – на колінах сидячі в угрупуванні, м’яч під підборіддям. 1 – стати на колінах, м’яч в руках доверху, подивитися на м’яч. 2 – в.п. 3-4 – теж саме
|
6-8 разів
|
|
9.6. В.п – упор сидячи позаду, ступні ніг тримають м’яч. 1 – підняти ноги з м’ячем, зігнути їх в колінах 2 – в.п.
|
6-8 разів
|
Голову тримати прямо
|
9.7. В.п – о.с., ноги разом, руки на поясі, м’яч лежить попереду ніг. Стрибки через м’яч вперед-назад.
|
4-6 разів
|
Вправу виконувати в повільному темпі.
|
Основна частина (23 хв.) |
||
1) Завдання 1 Промовляємо «Перекат». - перекат в угрупуванні уперед та вихід в основну гімнастичну стійку (осн.група); - перекат в угрупуванні боком та вихід в основну гімнастичну стійку (підг.група); - угрупування з вихідним положенням в основну гімнастичну стійку (спец.група). 2. Пролізти у «підземний хід» Завдання 2 Промовляємо «Рівновага». -пройти по гімнастичній лаві, руки нарізно; -підтягнутись на гімнастичній лаві; -пройти з гімнастичним мішечком на голові, руки нарізно, спина рівна. 3. Завдання 3. Промовляємо «Переправа». -пройти по канату приставним кроком; -пройти по гімнастичним сходинкам
-пройти через «каштановий гай»
-піднятись по похилій дошці, спуститись по шведській стінці
Гра «Мурашник» Предмети розкидані по залі (м’ячі великі, м’ячі маленькі). «Мурахи» збирають предмети у мурашник, але тільки по одному предмету.
Підсумки гри, відзначити кращих гравців.
|
3-4 р.
2-3 р.
1-2 р.
1 раз
1 раз
1 раз
1 раз
4 хв. |
Поточний метод
Поточний метод
Поточний метод
Фронтальний метод
Поточний метод
Фронтальний метод
Зняти шкідливу комаху (черв’як)
|
Заключна частина (5-6 хв.) |
||
1. Ходьба з дихальними вправами, рухами руками. 2. Підсумки уроку. 3. Рефлексія. - Які якості мають мурахи? - Де вони живуть? - В яку гру діти навчилися грати? - Як ви себе почуваєте? - Що ще сподобалося на уроці? Разом промовляємо: гра «Мурашник» 4.Шикування. Організований вихід із зали.
|
1 хв. 1 хв. 2 хв.
|
Картки
Подарунок
|