Конспект уроку з фізичної культури для учнів 2 класу "Мурашник"

Про матеріал
Формування навичок здорового способу життя, розвиток рухових якостей школярів з ООП.
Перегляд файлу

Конспект уроку

фізичної культури для учнів 2 класу

«Мурашник»

               

Тема: «Школа рухів з елементами гімнастики»
Мета: формування правильної постави.

Завдання:

1.  Розучити комплекс коригуючої гімнастики з м’ячами.

2.  Розвивати рухові якості школярів та навички здорового способу життя.

3.  Сприяти вихованню почуття взаємодопомоги, самостійності, працьовитості.

4.  Укріплювати дихальну, серцево-судинну систему та розвивати мовленнєві можливості учнів.

Технологія: ігрова

Інвентар: м’ячі на кожного учня, гімнастичні мати, свисток.

 

 Зміст уроку

 

Дозува-ння

Організаційно-методичні

вказівки

Підготовча частина (12 хв.)

1. Шикування в 1 шеренгу.

Питання про самопочуття.

Правила безпеки

 

1 хв.

 

 

Звернути увагу на спортивну форму, на поставу учнів.

 

2. Учитель:

- Діти! Наш сьогоднішній урок можна назвати «Мурашник».

- Давайте всі разом промовимо: МУРАХИ.

- А скажіть, будь ласка, чому мурах називають дуже працьовитими і швидкими?

-А хто бачив будиночок мурах, як вони дружно працюють, допомагають один одному?

(Відповіді дітей.

 

Запропонувати учням добре попрацювати, як мурахи)

 2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

На стіні малюнки із зображенням мурах, мурашника

 

 

 

 

 

3.Поворот праворуч.

1 раз

Учитель рукою показує напрямок повороту.

4. Ходьба: звичайна, на носках, на п’ятах, в полуприсіді. (Підтримувати стилізацію дій з рухами мурах)

 

 

 по 10 м.

 

 

 

Слідкувати за поставою та дистанцією між учнями

 

 

5. Біг на носках: звичайний, зі зміною швидкості

 

1 хв. 

 

 В повільному темпі.

  

6.Спеціальні бігові вправи: приставними кроками правим, лівим боком, із закиданням гомілки назад.  

 

 

1 хв. 

 

 

7.Дихальні вправи: ходьба із рухами рук

 

1 хв. 

 

8.Перешикування з колони по одному в колону по три

 

1 хв. 

 

Діти перед перешикуван-ням беруть до рук м’яча

9. Комплекс вправ з м’ячами.

Промовляємо всі разом: «М’яч»

9.1.

В.п – о.с., руки з м’ячем унизу.

1 – м’яч уперед

2 – м’яч доверху.

3 – м’яч уперед

4 – в.п.

 

6-8 разів 

 

 

 

 

 

Вправи виконувати під музичний супровід.

 

 

 

 

 

9.2.

В.п – стійка ноги нарізно, м’яч лежить перед лівою ногою.

1 – нахил вперед, взяти до рук м’яча

2 – стійка ноги нарізно, м’яч в руках унизу.

3 – нахил вперед, м’яч перед правою ногою

Теж саме в іншу сторону

 

6-8 разів 

 

 

Слідкувати за правильною поставою.

 

 

9.3.

В.п – ноги нарізно, руки в сторони, м’яч в лівій руці.

1 – поворот ліворуч, перекласти м’яч у праву руку.

2 – в.п.

3-4 - теж саме в іншу сторону

 

6-8 разів 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.4.

В.п – глибокий присід, м’яч у руках перед собою.

1 – встати, прогнутися назад, м’яч у прямих руках доверху, подивитися на м’яч, нога назад на носок.

2 – в.п.

3-4 – з іншої ноги

 

6-8 разів 

 

 

 

 

 

 

9.5.

В.п – на колінах сидячі в угрупуванні, м’яч під підборіддям.

1 – стати на колінах, м’яч в руках доверху, подивитися на м’яч.

2 – в.п.

3-4 – теж саме

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.6.

В.п – упор сидячи позаду, ступні ніг тримають м’яч.

1 – підняти ноги з м’ячем, зігнути їх в колінах

2 – в.п.

 

6-8 разів 

 

 

Голову тримати прямо

 

 

 

9.7.

В.п – о.с., ноги разом, руки на поясі, м’яч лежить попереду ніг.

Стрибки через м’яч вперед-назад.

 

4-6 разів

 

 

Вправу виконувати в повільному темпі.

 

 

Основна частина (23 хв.)

1) Завдання 1

Промовляємо «Перекат».

- перекат в угрупуванні уперед та вихід в основну гімнастичну стійку (осн.група);

- перекат в угрупуванні боком та вихід в основну гімнастичну стійку (підг.група);

- угрупування з вихідним положенням в основну гімнастичну стійку (спец.група).

2. Пролізти у «підземний хід»

Завдання 2

Промовляємо «Рівновага».

-пройти по гімнастичній лаві, руки нарізно;

-підтягнутись на гімнастичній лаві;

-пройти з гімнастичним мішечком на голові, руки нарізно, спина рівна.

3. Завдання 3.

Промовляємо «Переправа».

-пройти по канату приставним кроком;

-пройти по гімнастичним сходинкам

 

 

-пройти через «каштановий гай»

 

-піднятись по похилій дошці, спуститись по шведській стінці

 

Гра «Мурашник»

Предмети розкидані по залі (м’ячі великі, м’ячі маленькі). «Мурахи» збирають предмети у мурашник, але тільки по одному предмету.

 

Підсумки гри, відзначити кращих гравців.

 

 

3-4 р.

 

 

2-3 р.

 

1-2 р.

 

1 раз

 

 

 

 

1 раз 

 

 

1 раз

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

Поточний метод

 

 

 

 

 

 

Поточний метод

 

 

 

 

Поточний метод

 

 

Фронтальний метод

 

Поточний метод

 

 

Фронтальний метод

 

Зняти шкідливу комаху (черв’як)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина (5-6 хв.)

1.    Ходьба з дихальними вправами, рухами руками.

2.     Підсумки уроку.

3.     Рефлексія.

- Які якості мають мурахи?

- Де вони живуть?

- В яку гру діти навчилися грати?

- Як ви себе почуваєте?

- Що ще сподобалося на уроці?

Разом промовляємо: гра «Мурашник»

4.Шикування. Організований вихід із зали.

 

1 хв.

1 хв.

2 хв.

 

Картки

 

Подарунок

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 січня 2022
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку