ТЕМА. Вправи для формування культури рухів з елементами Гімнастики.
Мета: формування навиків оволодіння елементами гімнастики, розвиток
основних фізичних якостей методом колового тренування,
збереження та зміцнення здоров`я учнів. Виховувати дисциплінованість, почуття єдності та увагу учнів на уроках гімнастики.
Завдання:
4Рухливі ігри з бігом і вправами..
Дата проведення: 11.12.2019
Місце проведення: спортивна зала.
Тривалість уроку: 40хв.
Вчитель фізкультури:Гайдуков Дмитро Миколайович., спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
Інвентар та обладнання: гімнастичні мати,лава,свисток.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина уроку. |
15- хв.
|
|
1 |
Організований перехід до місць занять.
|
30-с
|
Звернути увагу на форму учнів.
|
2 |
Шикування класу. – Діти, шикуйсь! Рівняйсь. Струнко.
|
30-с |
Звернути увагу на правильність виконання команди.
|
3 |
Привітання. – Добрий день! – Вільно.
|
30-с |
Чітке виконання, лінія рук, спина рівна, підборіддя підняте
|
4 |
Повідомлення теми уроку.
|
1-хв |
|
5 |
Ознайомити учнів з правилами поведінки на уроках фізичної культури.
|
1-хв |
Прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення.
|
6 |
Стройові вправи: + повороти праворуч,ліворуч. |
30-с |
Звернути увагу на правильність виконання поворотів ¸ та постанову стопи.
|
|
Різні види ходьби.
|
|
|
|
|
10-с |
Темп середній. Руки внизу випрямлені |
|
|
10-с |
Виконувати за командами. Руки на поясі. |
|
|
10-с |
Виправляти помилки: вказівкою, зауваженням, порадою. Руки за головою |
|
|
10-с |
Слідкувати за правильністю виконання. Руки на поясі. |
|
|
10-с |
Руки на поясі. Слідкувати за правильністю виконання. |
|
|
10-с |
Слідкувати за правильністю виконання. Руки на поясі. |
8 |
Різні види бігу.
|
|
|
|
|
10-с |
Тримати дистанцію. |
|
|
10-с |
Звернути увагу на приставний крок. |
|
|
10-с |
Звернути увагу на приставний крок. |
|
|
10-с |
Слідкувати за правильністю піднімання колін. |
|
|
10-с |
Слідкувати, щоб п'яти торкалися до долонів рук. |
|
|
10-с |
Тримати дистанцію. |
9 |
Відновлення дихання.
|
|
Піднімання та опускання рук вгору ¸ при підніманні вдихаємо повітря через ніс ¸ при опусканні видихаємо через рот. |
10 |
Комплекс загально розвиваючих вправ.
|
|
|
- |
В.П-Руки на поясі.1-2 Кругові оберти головою в праву сторону; 3-4 Кругові оберти головою в ліву сторону. |
1-хв. |
Звернути увагу при кругових обертах голови в праву ¸ та ліву сторону. |
- |
В.П-Руки на поясі.1-Нахил голови вперед¸ 2-Нахил голови назад 3-Нахил голови в праву сторону ¸ 4-Нахил голови в ліву сторону. |
1-хв. |
Звернути увагу при наклоні голови в праву ¸ та ліву сторону. |
- |
В.П-Руки вгору. 1-2 Кругові оберти прямими руками вперед; 3-4 Кругові оберти прямими руками назад. |
1-хв. |
Руки в ліктях не згибаємо. |
- |
В.П-Руки на поясі.1-Нахил тулуба вперед ¸ 2-Нахил тулуба назад 3-Нахил тулуба в праву сторону ¸ 4-Наклон тулуба в ліву сторону. |
1-хв. |
Звернути увагу при наклоні тулуба в праву ¸ та ліву сторону. |
- |
В.П- Тулуб рівно. 1-Нахил тулуба до правої ноги ¸ з торканням рук підлоги ¸ 2-Нахил тулуба посередині з торканням рук підлоги 3-Нахил тулуба до лівої ноги з торканням рук підлоги¸4- Випрямляємо тулуб ¸ руки на поясі. |
1-хв. |
Руки тягнемо вниз. |
- |
В.П-Тулуб-рівно.1-2 Прогинання тулуба на праву ногу; 3-4 Прогинання тулуба на ліву ногу; |
1-хв. |
Звернути увагу на положення тулуба. |
- |
В.П. Тулуб-рівно. Руки прямі перед тулубом; 10-разів присідання на двух ногах. |
1-хв. |
Присідати повністю. |
- |
В.П- Тулуб-рівно руки на поясі. Стрибки 10-разів на правій нозі; 10-разів на лівій нозі; 10-разів на двух ногах. |
1-хв. |
Слідкувати за правильністю стрибків. |
- |
Відновлення дихання.
|
1-хв. |
Піднімання та опускання рук вгору ¸ при підніманні вдихаємо повітря через ніс ¸ при опусканні видихаємо через рот. |
|
Основна частина уроку |
25 хв.
|
|
|
Розподіл учнів по командам по 2-3 учня. Виконання вправ до свистка. Потім перехід до наступної вправи.
|
2-хв. |
Слідкувати за правильністю виконання розрахунку на 1-2. |
- |
Вправа №1Стійка на лопатках з вихідного положення лежачи. |
6-хв |
Виправити помилки при виконанні стійки на лопатках. Учні підготовчої групи страхують учнів основної групи. |
- |
Вправа №2.« Міст »з положення лежачи.
|
7-хв |
Звернути увагу на стопи ніг ¸ та випрямлення рук. Учні підготовчої групи страхують учнів основної групи. |
- |
Вправа №3 Ходьба з переступанням предметів ¸ на полу ¸ та на гімнастичній лаві рук випрямлені в сторони.
|
6-хв |
Звернути увагу на піднімання ноги ¸ та випрямлення стопи. Учні підготовчої групи страхують учнів основної групи. |
|
Рухлива гра “Гімнастичні-вправи.”
|
2-хв |
Діти шикуються в одну шеренгу. Розраховуються на 1-2 номери. Після розрахунку 1-залишаються на місці; 2-роблять крок вперед. Вчитель демонструє гімнастичні вправи а учні їх повторюють ¸ а потім вчитель демонструє гімнастичну вправу ¸ але учні виконують ту вправу що вчитель говорить. |
|
Рухлива гра “ Я уважний ”
|
2-хв |
Діти шикуються в одну шеренгу. Вчитель виконує 1-свисток-діти бігають 2-свистока діти сідають на підлогу 3-свистока діти сідають на лавку хлопок в долоні діти ставлять руки на зацепи на скелодромі. Виграє учень який був самим уважним. |
|
Заключна частина
|
5 хв. |
|
|
Шикування.
|
1-хв. |
В одну шеренгу біля лінії ¸ звернути увагу на правильність постановки ніг. |
|
Підсумок проведеного уроку.
|
3-хв |
Відмітити кращих. |
|
Організований вихід із спортивного залу. |
1-хв. |
Шикування в одну шеренгу ¸ поворот праворуч ¸ чи ліворуч кроком на вихід із спортивного залу. |