Фізична культура
06.03.2020
До уроку допускаю
вчитель І. В. Віскушенко
Тема. Гімнастика
Завдання:
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар та обладнання: гімнастична лава, фішки, свисток, гімнастичні мати, гімнастичний козел.
Література:
№ з/п |
Зміст |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
І
|
Підготовча частина
|
8-10 хв
|
Фронтальний метод
|
|
1. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку: сьогодні на уроці ми розучимо комплекс з 4-х акробатичних елементів та пограємо в рухливі ігри. |
1 хв. |
Перевірити зовнішній вигляд, самопочуття учнів. Звернути увагу на чіткість виконання команд. |
2. Стройові вправи, повороти на місці: Ліво - Руч! Право - Руч! Кру - Гом! Ліво - Руч! Ліво - Руч! Повороти стрибком: Ліво - Руч! Право - Руч! Право - Руч! В обхід наліво кроком – Руш! |
30 сек |
Звертаю увагу на правильність виконання, виправляю помилки |
|
3. Різновиди ходьби А зараз ми вирушаємо до казкового лісу! Ходьба. Йдемо: - на носках «як лисичка»; - на п’ятах «як пінгвіни»; - на зовнішній стороні стопи «як ведмідь»; - з високим підніманням стегон йдемо «як цаплі»; - стрибаємо на двох ногах «як зайчики». |
1-2 хв
8-10 м 8-10 м 8-10 м 8-10 м
|
У колону по одному, дистанція 2 кроки, спину тримати прямо.
Тягнемося якомога вище. Ноги колінах не згинаємо. Плечі розправлені, спина пряма. Носки натянуті, плечі розправлені
|
|
4. Різновиди бігу. Клас, приготувались до бігу, бігом - Руш! Ми продовжуємо нашу подорож по казковому лісі. А зараз нам потрібно подолати перешкоди: - перестрибнути через впавше дерево; - пробігти під гілкою дерева; - поскакати по камінцях не впавши у воду; - пробігти між деревами. |
1-2 хв
|
Тем повільний. Вдих через ніс, видих через рот. Не обганяти одне одного, дистанція 2 кроки.
|
|
5. Вправи для відновлення дихання Піднімаємо руки вгору – вдих, опускаємо – видих. Шикування в одну ширенгу. На 1, 2, 3 – Відлічи! Перші номери – 1 крок вперед; Другі номери – 2 кроки вперед; Треті номери – 3 крови вперед. На витянуті руки – Розімкнись! |
1 хв |
Вдих через ніс, видих через рот. Під час повільної ходьби по колу.Розімкнутися на відстані витягнутих у сторони рук |
|
6. Загальнорозвиваючі вправи на гімнастичній лаві:
1. В.п. – о.с., руки на поясі обличчям до лави 1 – ліва на лаву, руки вгору 2 – в.п. 3 –права на лаву, руки вгору 4 – в.п. 2. В.п. – сід ноги нарізно впоперек лави, руки на плечах в попереднього 1 – ліва рука вгору 2 – в.п. 3 – права рука вгору 4 – в.п. 5 – ліва рука в сторону 6 – в.п. 7 – права рука в сторону 8 – в.п. 3. В.п. – сід ноги нарізно на лаві, руки на поясі 1 – нахил до лівої 2 – в.п. 3 – нахил до правої 4 – в.п. 4. В.п. – сід ноги нарізно упоперек лави, рука на плечах у попереднього 1 – нахил вліво, права рука вгору 2 – в.п. 3 – нахил вправо, ліва рука вгору 4 – в.п. 5. В.п. – сід ноги нарізно впоперек лави, руки на плечах у попереднього 1 – поворот тулуба вліво, ліва рука в сторону 2 – в.п. 3-4 – те ж саме в іншу сторону 6. В.п. – о.с. на лаві 1 – нахил вперед, руки вперед 2 – присід, руки вперед 3 – положення рахунку 1 4 – в.п. 7. В.п. – о.с. обличчям до лави, руки на поясі 1 – випад лівою на лаві 2 – в.п. 3 – випад правою на лаві 4 – в.п. 8. В.п. – о.с. на лаві вздовж лави, руки на плечах у попереднього 1 – мах лівою 2 – в.п. 3 – мах правою 4 – в.п. 9. В.п. – стоячи обличчям до лави, права на лаві, руки на поясі 1 – зміна положення лівою 2 – з міна положення правою 3-4 – те ж саме |
4-5 хв
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
|
Стежити за чітким виконанням вправ за командою Тягнемось за руками, прогинаємось в спині, погляд спрямований вгору
Спина пряма, руки в ліктях не згинаємо
Ноги в колінах не згинаємо, намагаємось дістати до носків
Рука вгорі пряма, нахил виконуємо в боковій площині.
Погляд спрямований в напрямок повороту
При нахилах ноги в колінах не згинаємо, присід виконуємо повний
Випад виконуємо повний
Ноги в колінах не згинаємо, носки тягнемо Перші і другі номери виконують в різні сторони
Стрибки виконуємо на носках |
|
Основна частина |
15-20 хв |
Потоковий
|
|
ІІ |
Розучити комплекс з 4-х акробатичних елементів 1-горизонтальна рівновага. 2-перекид вперед. 3-”Берізка” 4-перекат в групування сидячи. |
6-7 хв |
Здійснюю показ та пояснення. Здійснюю страховку, виправляю помилки. Опис поєдную з показом. Слідкую за технікою виконання, виправляю помилки, здійснюю страховку.
|
|
2. Провести рухливу гру та естафету 1. Рухлива гра “Слухай сигнал” Зміст гри Учні рухаються в колоні по одному по колу. За сигналом (один свисток – вони приймають положення жабки; два свистки – приймають положення лелеки; три свистки – продовжують рух по колу) Визначення найуважніших та найшвидших. 2. «Виклик номерів». Вчитель називає номер. Гравці, у яких цей номер оббігають фішку і повертаються на свої місця. Команда, гравець якої першим виконає рухову дію, отримує очко. Підсумок гри. Визначення найбільш спритних і уважних. |
7-8 хв
|
Слідкую за ходом гри та дотриманням правил. Даю вказівки. Слідкую за дисципліною.
Учні поділені на дві команди які розташовані в дві колони
|
ІІІ |
Заключна частина |
3-5 хв
|
Фронтальний
|
|
1. Шикування, ходьба, дихальні вправи: Піднімаємо руки вгору – вдих Опустили - видих |
1 хв
|
|
|
2. Гра на увагу «Клас, струнко!» Команда виконується тільки в тому разі, коли перед нею вчитель говорить слово "клас". Той, хто помиляється, робить крок уперед, але продовжує грати. Підсумок. Визначення найбільш уважних. |
2-3 хв |
Учитель стоїть обличчям до дітей, які вишикувалися в одну шеренгу і подає команди. Згідно з правилами гри, крок уперед роблять і ті гравці, які не виконали своєчасно правильної команди. |
3. Шикування. Підсумок уроку: сьогодні на уроці ми повторили рухові навички лазіння і перелазіння на гімнастичній лаві, розучити техніку групування та перекатів в групуванн та пограли в рухливі ігри. Організований вихід із залу. |
1 хв
|
|