Урок фізкультури 4 клас. Гімнастика

Про матеріал
Завдання: -розучити комплекс з 4 акробатичних елементів. - провести рухливі ігри та естафети
Перегляд файлу

Фізична культура

06.03.2020

До уроку допускаю

вчитель                                                                                                                 І. В. Віскушенко

Тема. Гімнастика

Завдання:

  1. Розучити комплекс з 4-х акробатичних елементів.
  2. Провести рухливі ігри та естафети.
  3. Сприяти розвитку координації рухів та гнучкості.
  4. Виховувати увагу, самоконтроль, рішучість.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар та обладнання: гімнастична лава, фішки, свисток, гімнастичні мати, гімнастичний козел.

Література:

  •                  Козленко М.П. «Теорія і методика фізичного виховання». – Київ: Олімпійська література, 2012. – 386с.
  •                  О.І.  Ламкова, С.В. Дорофєва «250 рухливих ігор та естафет для школярів» . – Харків.: Веста: Видавництво «Ранок», 2005. – 142с.
  •                  Б.М.Шиян "Теорія і методика фізичного виховання" Частина 2. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002. – 235с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Зміст

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

 

І

 

 

Підготовча частина

 

 

8-10  хв

 

 

Фронтальний метод

 

 

1. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку: сьогодні на уроці ми  розучимо комплекс з 4-х акробатичних елементів  та пограємо в рухливі ігри.

1 хв.

Перевірити зовнішній вигляд, самопочуття учнів. Звернути увагу на чіткість виконання команд.

2. Стройові вправи, повороти на місці:

Ліво - Руч! Право - Руч! Кру - Гом! Ліво - Руч! Ліво - Руч!  Повороти стрибком:  Ліво - Руч!   Право - Руч! Право - Руч!

В обхід наліво кроком – Руш!

30 сек

Звертаю увагу на правильність виконання, виправляю помилки

 3. Різновиди ходьби

А зараз ми вирушаємо до казкового лісу!

Ходьба. Йдемо:

-  на носках «як лисичка»;

-  на п’ятах «як пінгвіни»;

- на зовнішній стороні стопи «як ведмідь»;

- з високим підніманням стегон йдемо «як цаплі»;

- стрибаємо на двох ногах «як зайчики».

1-2 хв

 

 

8-10 м

8-10 м

8-10 м

8-10 м

 

У колону по одному, дистанція 2 кроки, спину тримати прямо.

 

Тягнемося якомога вище.

Ноги колінах не згинаємо.

Плечі розправлені, спина пряма.

Носки натянуті, плечі розправлені

 

4. Різновиди бігу.

Клас, приготувались до бігу, бігом - Руш!

Ми продовжуємо нашу подорож по казковому лісі. А зараз нам потрібно подолати перешкоди:

 - перестрибнути через впавше дерево;

 - пробігти під гілкою дерева;

 - поскакати по камінцях не впавши у воду;

 - пробігти між деревами.

1-2 хв

 

Тем повільний. Вдих через ніс, видих через рот. Не обганяти одне одного,  дистанція 2 кроки.

 

5.  Вправи для відновлення дихання

Піднімаємо руки вгору – вдих,

 опускаємо – видих.

Шикування в одну ширенгу.

На 1, 2, 3 – Відлічи!

Перші номери – 1 крок вперед;

Другі номери – 2 кроки вперед;

Треті номери – 3 крови вперед.

На витянуті руки – Розімкнись!

1 хв

Вдих через ніс, видих через рот. Під час повільної ходьби по колу.Розімкнутися на відстані витягнутих у сторони рук

6. Загальнорозвиваючі вправи на гімнастичній лаві:

 

1. В.п. – о.с., руки на поясі обличчям до лави

1 – ліва на лаву, руки вгору

2 – в.п.

3 –права на лаву, руки вгору

4 – в.п.

2. В.п. – сід ноги нарізно впоперек лави, руки на плечах в попереднього

1 – ліва рука вгору

2 – в.п.

3 – права рука вгору

4 – в.п.

5 – ліва рука в сторону

6 – в.п.

7 – права рука в сторону

8 – в.п.

3. В.п. – сід ноги нарізно на лаві, руки на поясі

1 – нахил до лівої

2 – в.п.

3 – нахил до правої

4 – в.п.

4. В.п. – сід ноги нарізно упоперек лави, рука на плечах у попереднього

1 – нахил вліво, права рука вгору

2 – в.п.

3 – нахил вправо, ліва рука вгору

4 – в.п.

5. В.п. – сід ноги нарізно впоперек лави, руки на плечах у попереднього

1 – поворот тулуба вліво, ліва рука в сторону

2 – в.п.

3-4 – те ж саме в іншу сторону

6. В.п. – о.с. на лаві

1 – нахил вперед, руки вперед

2 – присід, руки вперед

3 – положення рахунку 1

4 – в.п.

7. В.п. – о.с. обличчям до лави, руки на поясі

1 – випад лівою на лаві

2 – в.п.

3 – випад правою на лаві

4 – в.п.

8. В.п. – о.с. на лаві вздовж лави, руки на плечах у попереднього

1 – мах лівою

2 – в.п.

3 – мах правою

4 – в.п.

9. В.п. – стоячи обличчям до лави, права на лаві, руки на поясі

1 – зміна положення лівою

2 – з міна положення правою

3-4 – те ж саме

4-5 хв

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

Стежити  за чітким виконанням вправ за командою

Тягнемось за руками, прогинаємось в спині, погляд спрямований вгору

 

 

Спина пряма, руки в ліктях не згинаємо

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинаємо, намагаємось дістати до носків

 

 

 

Рука вгорі пряма, нахил виконуємо в боковій площині.

 

 

 

 

Погляд спрямований в напрямок повороту

 

 

 

При нахилах ноги в колінах не згинаємо, присід виконуємо повний

 

 

Випад виконуємо повний

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинаємо, носки тягнемо

Перші і другі номери виконують в різні сторони

 

 

Стрибки виконуємо на носках

 

Основна частина

 

15-20 хв

 

Потоковий

 

 

ІІ

Розучити комплекс з 4-х акробатичних елементів

1-горизонтальна рівновага.

2-перекид вперед.

3-”Берізка”

4-перекат в групування сидячи.

 6-7 хв

Здійснюю показ та пояснення.

Здійснюю страховку, виправляю помилки.

Опис поєдную з показом.

Слідкую за технікою виконання, виправляю помилки, здійснюю страховку.

 

 

 

2. Провести рухливу гру та естафету

1. Рухлива гра “Слухай сигнал”

Зміст гри

Учні рухаються в колоні по одному по колу. За сигналом (один свисток – вони приймають положення жабки; два свистки – приймають положення лелеки; три свистки – продовжують рух по колу)

Визначення найуважніших та найшвидших.

2. «Виклик номерів».

Вчитель називає номер. Гравці, у яких цей номер оббігають фішку і повертаються на свої місця. Команда, гравець якої першим виконає рухову дію, отримує очко.

Підсумок гри. Визначення найбільш спритних і уважних.

7-8 хв

 

Слідкую за ходом гри та дотриманням правил.

Даю вказівки.

Слідкую за дисципліною.

 

 

 

 

Учні поділені на дві команди які розташовані в дві колони

 

 

ІІІ

Заключна частина

3-5 хв

 

Фронтальний

 

 

1.  Шикування, ходьба, дихальні вправи:

Піднімаємо руки вгору – вдих

Опустили - видих

1 хв

 

 

 

2. Гра на увагу «Клас, струнко!»

Команда виконується тільки в тому разі, коли перед нею вчитель говорить слово "клас". Той, хто помиляється, робить крок уперед, але продовжує грати. Підсумок. Визначення найбільш уважних.

2-3 хв

Учитель стоїть обличчям до дітей, які вишикувалися в одну шеренгу і подає команди.

Згідно з правилами гри, крок уперед роблять і ті гравці, які не виконали своєчасно правильної команди.

3.  Шикування. Підсумок уроку:   сьогодні на уроці ми повторили рухові навички лазіння і перелазіння на гімнастичній лаві, розучити техніку групування та перекатів в групуванн та пограли в рухливі ігри.

Організований вихід із залу.

1 хв

 

 

 

 

docx
Додано
9 березня 2020
Переглядів
2743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку