Конспект уроку з фізичної культури " Футбол. Ходьба, бігові вправи, вправи на координацію рухів. Техніка пересування"

Про матеріал
Гарний урок фізичної культури для учнів 2 класу. Можливо комусь згодиться для проведення цікавого уроку
Перегляд файлу

 

Конспект уроку з дисципліни "Фізична культура "

для учнів 2-го класу  на тему:

 "Футбол. Ходьба, бігові вправи, вправи на координацію рухів. Техніка пересування"

 

 

Підготувала вчитель початкових класів:

Кривов'язенко К.В.

 

 

 

 

 

 

Мета: ознайомити з історією українського футболу; вивчити техніку ведення м’яча внутрішньою частиною стопи; вдосконалювати вміння використовувати техніку пересувань; розвивати фізичні якості (спритність, координацію); формувати правильну поставу; прищеплювати інтерес до футболу, гордість за українських гравців, дисциплінованість; виховувати готовність до взаємодопомоги, дружби.

Інвентар: м’ячі, фішки, годинник.

Місце проведення: спортивна зала.

 

ХІД УРОКУ

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-ме-тодичні рекоменд.

І.        

Підготовча частина

 

13 хв

 

1.

Вхід до спортивної зали

30 с

Під музичний супровід

2.

Шикування в шеренгу по одному

30 с

 

3.

Рапорт чергового

30 с

За встановленою формою

4.

Повідомлення завдань уроку

-Діти, ви хочете бути гарними, а здоровими? Що може допомогти вам у цьому? Які ви знаєте найпопулярніші спортивні ігри? Сьогодні ми ближче ознайомимося з такою спортивною грою як футбол

30 с

 

5.

Бесіда «Історія українського футболу»

-Які витоки українського футболу? Де було створено І футбольну команду?

-Так, майже 140 років тому, в 1880р. в Одеському клубі з’явилася І футбольна команда. На той час ця гра була не дуже популярною. Лише через 30р. футбол ввели до програм навчальних закладів.        –Чи є футбол популярною грою на даний час? Яких відомих українських футболістів ви знаєте?

2 хв

Перевірка домашнього завдання, доповнення бесіди вчителем

6.

Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с

Звернути увагу на учнів з підвище-ною ЧСС

7.

Організуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом

30 с

Чітке й одночасне виконання

8.

Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості

Ходьба:          

-звичайна;

-на носках;

-на п ’ятках;

-на зовнішньому боці ступні;

-на внутрішньому боці ступні                                              

1 хв

 

 

 

 

В обхід зали.

Темп середній.

Дистанція 1 крок.

Спину тримати рівно

9.

Техніка пересування без м’яча

Біг та його різновиди:

-звичайний;

-приставними кроками;

-спиною вперед;

-з високим підніманням стегна;

-з закиданням гомілки назад;

-по купинах;

-з прискоренням

3 хв

Дистанція 3 кроки.

Стежити за дотриманням правил ТБ; прави-

льною роботою рук і ніг.

Здійснюється по діаголналі

 

10.

Вправи на відновлення дихання

20 с

Темп повільний

11.

Перешикування

30 с

 

12.

Комплекс загальнорозвивальних вправ

 

Вправа 1

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

-нахили голови під рахунок

Вправа 2

В.п. – ноги нарізно, ліва рука вгорі

-зміна положення рук під рахунок

Вправа 3

В.п. – ноги нарізно, руки перед грудьми

-відведення прямих та зігнутих рук з поворотами вліво та вправо під рахунок

Вправа 4

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

-нахили тулуба вперед, торкаючись пальцями рук кінчиків пальців ніг

Вправа 5

В.п. – ноги нарізно, руки вперед в сторони

-махи ногами

Вправа 6

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі

-присідання

3 хв

4-6 р.

 

 

6-8 р.

 

 

4-6 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

Під музичний супровід. Темп середній

 

Руки не згинати

Виправляти помилки

 

З кожним разом нахил нижче

 

Тягнути носочок

Ноги від підлоги не відривати

ІІ.

Основна частина

 

22 хв

 

1.

Зупинка м’яча підошвою та удари внутрішньою частиною стопи по м’ячу, що котиться

 

-розповідь;

-демонстрація;

-аналіз техніки;

-робота в парах на відстані 2м, 4м, 6м

 

10 хв

Учні виконують вправу обличчям один до одного. П’ятка під час зупи-нки має бути ниж-че за носок. Нама-гатися точно вико-нати передачу

2.

Перешикування у дві колони

І команда – «Сокіл»

ІІ команда – «Шахтар»

30 с

 

3.

Естафети з м’ячем

-біг з м’ячем в руках;

-ведення м’яча  внутрішньою частиною стопи;

-передача м’яча над головою;

- передача м’яча між ногами;

 

7 хв

Визначати переможців

4.

Рухлива гра «Боротьба за м’яч »

5 хв

Стежити за дотриманням правил ТБ

ІІІ.

Заключна частина

 

5 хв

 

1.

Шикування

30 с

На швидкість

2.

Гра на увагу «Клас!»

3 хв

Учитель показує будь-який рух, який діти вико-нують лише за ко-мандою. Якщо ко-манда «Клас!» не звучить, учні впра-ву не виконують

3.

Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с

Визначити ступінь відновлення

4.

Підбиття підсумків уроку. Домашнє завдання

1 хв

Оцінювання

5.

Організований перехід до класу

-Відпочили і пограли, а тепер             тихенько в клас.

Щоб усі нас шанували,                                        щоб усі любили нас

 

У колоні по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід з дисципліни:

"Фізична культура "

для учнів 2 - 3 класів 

на тему: "Ми всі – дружна спортивна сім'я"

 

 

 

 

Підготувала: студентка 4 курсу ЗФН 458 групи

Кривов'язенко К.В.

Мета: виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати руховий апарат, фі­зичні уміння та навички, зміцнювати здоров'я. Виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовируч­ки. Прищеплювати прагнення до занять фізкультурою. Формувати колектив класної родини.

Обладнання: секундомір,тенісні ракетки, набивні м'ячі, скакалки, обручі, гімнастичні лави, стільці, фішки,  мультимедійне обладнання (екран, проектор, ноутбук),

 

Свято проходить у спортивному залі. Під стіною розміщені столи для суддів. У залі знаходяться вболівальни­ки і гості.

 

Луна спортивний марш. До залу входять члени класної ро­дини.

- Дорога класна родино, гості! Сьогодні, як і щорічно, ми зібралися на наше улюблене фізкультурно-художнє свято, щоб позмагатись у силі, спритності, ви­нахідливості, кмітливості і просто відпочити. Рада вас ба­чити здоровими, бадьорими, готовими до фізичних вип­робувань. Змагання буде проводити вчитель фізвиховання, судитимуть змагання...

Вчитель фізкультури: Учасники змагань, слухайте мою команду. На дві команди з однаковою кількістю дорослих і дітей розійдись! Команди, рівняйсь, струнко! Вільно! Кожній команді треба вибрати капітана (бажано з числа дорослих), придумати назву і привітання. Команди готові?

Команди (разом): Готові!

Команди вітають одна одну, капітани рапортують вчи­телю фізкультури про готовність до змагань.

Вчитель фізкультури: Команди, уважно послухайте умови і правила змагань. (Пояснює, що змагання бу­дуть проходити у три етапи. В пе­рерві між ними будуть показові виступи спортсменів-старшокласників, предметна віктори­на,   номери  художньої  само­діяльності).   Отже,   розпочи­наємо  перший тур змагань.   В першому   турі   ігри-естафети. Команди, до змагання в Іграх-естафетах приготуйтесь!

Звучить весела спортивна мелодія.

І. Ігри-естафети

 Гра - естафета «Баскетболіст»

Кожен   гравець   команди   веде м'яч до баскетбольного щита і за кидає його в корзину. Зловивши, передає м'яч  наступному грав­цеві, який повинен зробити ту саму вправу.  Команда, котра швидше   виконає   завдання, отримає 100 очок, друга — 50.

Естафета з обручами

Потрібно пробігти від пун­кту А до пункту В і назад, пе­рестрибуючи через обруч, як через скакалку. Команда, яка швидше виконає завдання, отримає 100 очок, друга — 50.

Естафета «Подорож по горах»

Бігову доріжку поділити на три рівні частини. Гравці у першій частині стрибають на лівій нозі, у другій — на правій, у третій — на двох ногах. Назад повертаються бігцем. Команда, яка закінчить вправу першою, отримує 100 очок, якщо другою — 50.

Судді підраховують очки. У перерві виступають гімнасти.

- Увага! Слухайте результати першого туру змагань.

Вчитель фізкультури: А зараз конкурс капітанів! Капіта­ни команд, на середину залу кроком руш!

ІІ. Конкурси

Конкурс на спритність.

Ось вам тенісні ракетки, м'ячі. Ви будете відбивати м'яч від ракетки стільки, скільки зможете, аж поки він не впаде додолу. Гравці кожної команди вголос рахувати­муть, скільки ударів ви зробите. За кожен удар нарахо­вується 10 очок.

Конкурс на координацію.

Сядьте на стілець. Ми вам зав'яжемо очі. Обидва встаєте, повертаєтесь вправо і робите два кроки, тоді вліво робите два кроки, далі вліво два кроки, і знову вліво — два кроки (вийде квадрат).Сідайте на стільці.

Судді визначають капітана-переможця. Виступ спортсменів-дзюдоїстів.

Вчитель фізкультури: Увага всім членам команд! Про­понується невеличка спортивна вікторина. За правильну відповідь на поставлене питання команда отримає 10 очок.

1) Який м'яч найважчий і який найлегший? (Набивний і тенісний)

2) Скільки гравців у футбольній команді? (11)

3) Скільки білих фігур у шахах? (16)

4) Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз у 4 роки)

5) Які Ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол, волейбол, баскетбол, ганд­бол тощо)

6) Скільки гравців у волейбольній команді? (6)

7) Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)

8) Які ви знаєте фізичні якості? (Сила, витривалість, спритність, гнучкість тощо)

9) Які ви знаєте спортивні стилі плавання? (Вільний, кроль на грудях, кроль на спині, батерфляй, брас)

10) Які ви знаєте види веслування? (Академічний, на байдарках, на каное, на ялах, на шлюпках) ,   Судді підводять підсумки вікторини.  Виступають ар­тисти обласної філармонії з танцювальною програмою.

ІІІ.  Увага! Розпочинаємо третій тур змагань

1. Передавання м'яча двома руками над головою.

Першому гравцеві дається м'яч. Піднявши м'яч над го­ловою, він передає його другому гравцеві. Коли м'яч дійде до останнього гравця в колоні, той з м'ячем пе­ребігає наперед і знову його передає. Гра закінчується тоді, коли перший гравець знову займе своє місце. Пере­може та команда, яка закінчить гру першою (100 очок). Друга команда отримує 50 очок.

2. Велика естафета.

Вчитель фізкультури. Велика естафета, її умови: повз­ком пролізти по гімнастичній лаві, потім встати, залізти у мішок, дострибати до корзини з м'ячем, взяти м'яч у руки І на бігу вцілити ним у визначену мішень. Тоді бігом повернутися назад. За швидше виконане завдання команда отримає 100 очок, за пізніше — 50.

Судді підводять підсумки третього туру. Виступає во­кальна група старшокласниць, яких вчителька навчала в початкових класах.

Вчитель фізкультури: Увага всім учасникам! Слово на­дається суддям змагань!

Судді підводять підсумки змагань, оголошують команду-переможця. Слово для привітання і вручення призів на­дається директору школи.

- Відомо, що фізична культура має велике зна­чення в житті кожної людини. Особливо важливим є цей вид діяльності для молодших школярів. Він сприяє ро­звитку у них не лише фізичних якостей, а й моральних. Основним компонентом системи фізичного виховання учнів початкових класів є ранкова гімнастика. Под­ивіться новий комплекс ранкової гімнастики, який підготував для вас вчитель фізкультури з групою дітей класу.

 

Під музичний супровід учні виконують вправи.

- Наше свято завершилося. До нових зустрічей!

docx
Додано
16 грудня 2019
Переглядів
1719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку