Конспект уроку з фізичної культури варіативного модуля "Гімнастика" для 5 класу

Про матеріал
Виховувати морально – вольові якості,організованість,дисциплінованість учнів
Перегляд файлу

 

Конспект уроку з гімнастики для учнів 5 класу

                                                                                              Луня Олександра Михайловича

 

 

Мета:Виховувати морально – вольові якості,організованість,дисциплінованість.

 

Задачі: 1. Закріпити техніку виконання стрибка у довжину

               2. Контроль з техніки виконання піднімання тулуба в сід за 30 с.

3. Контроль з техніки виконання нахила тулуба уперед з положення сидячи (см).

 

 

Місце проведення: спортивний зал.

Матеріально-технічне оснащення: свисток,, секундомір, лінійка, мат.

 

Приватні задачі

Частини і зміст

Дозування

Педагогічні прийоми

п/п

 

уроку

 

організації

методики

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Підготовча частина 15

1

Організація класу до уроку.

Шикування, рапорт, привітання, перевірка присутності учнів,  повідомлення завдань уроку.

Інструктаж з техніки безпеки.

2'

Команда: Праворуч! В обхід на ліво кроком РУШ!

Звернути увагу на

відповідність форми одягу до заняття.

Чітке виконання команд.

Правильне положення ніг.

 

2

 

Вимірювання ЧСС.

20

 

Не повинно перевищувати

80 уд. /хв.

3

Розвивати еластичність м’язів нижніх кінцівок

Ходьба та її різновиди:     

- звичайна;

- на носках;

- на п’ятках; 

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- у напів присіді;

- в повному присіді;

- звичайна;                       

1’20”

10”

10”

10”

10”

10”

10”

10

10”

Фронтальний метод.

Протоко - прохідний спосіб.

 

 

 

Під рахунок.

Спину тримати рівно.

Руки на поясі 

Руки за головою

Руки в сторони 

Руки в сторони

Під рахунок.

Дистанція 2 кроки.

 

Чітке виконання команд.

4

Підготовка до основної частини уроку

 

 

 

 

Біг та його різновиди:

- звичайний біг;

 

- з виносом прямих ніг вперед;

- приставним правим боком;

- приставним лівим боком

2'

1

 

20”

20

20”

Фронтальний метод.

Потоко - прохідний спосіб.

 

 

спокійний темп, руки працюють вздовж тулуба, спину тримаємо рівно;

тулуб нахилений трішки назад;

руки на поясі

5

Відновлення дихання.

Руки вгору, піднятись на носки – вдих;

Нахил тулуба вперед, руки вперед – видих.

30’’

Фронтальний метод.

Виконувати самостійно.

6

Готуємо клас  до проведення загальнорозвиваючих вправ

Розмикання в 3 шеренги по завданню.

30’’

На 6,3 на місці РОЗРАХУЙСЬ! По завданню кроком РУШ!

Шості номери  роблять 6 кроків вперед, треті – три, на місці – залишаються на місці.

7

Активізувати діяльність м’язів шийного відділу хребта.

В. п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1 – нахил голови вперед;

2 – нахил голови назад;

3 – нахил голови вліво;

4 – нахил голови вправо.

6р.

Фронтальний метод

Спина рівно руки на поясі.

8

В. п. –ОС. руки на поясі.

1 -2 – колові рухи головою вліво;

3-4 – колові рухи головою вправо;

6р.

Фронтальний метод

М’язи шиї розслабити, рухи виконувати з максимальною амплітудою

9

Активізувати діяльність м’язів плечового поясу.

 

 

 

 

 

 

 

В.п.- ОС, руки до плечей:
1-4 – колові оберти кистьми в зап'ястковому  суглобі вперед;
5-8 – теж саме в іншу сторону.

6р.

Фронтальний метод

М’язи розслабити, вправу виконувати під рахунок.

Спину тримати рівно.

10

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі

1 – підняти ліве плече вгору;

2 – В.п.;

3 – підняти праве плече вгору;

4 – В.п.

6р.

Фронтальний метод

М’язи розслабити, вправу виконувати під рахунок.

Спину тримати рівно.

11

В.п.- ОС, руки перед собою долонями донизу:
1-4 – колові рухи руками назад;
5-8 –колові руки руками вперед;

 

6р.

Фронтальний метод

М’язи розслабити, вправу виконувати під рахунок.

Спину тримати рівно.

12

Активізувати діяльність м’язів тулуба

В. п. - стійка ноги нарізно, руки за головою.

1-2  – поворот тулуба вліво

3-4 – поворот тулуба вправо;

6р.

Фронтальний метод

Повороти виконувати чітко з максимальною амплітудою.

13

В.п. –стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1-4 - оберти тулуба вправо;

5-8 - вліво

6р.

Фронтальний метод

Оберти тулаба виконувати з максимальною амплітудою.

14

Сприяти розвитку еластичності м’язів ніг

В.п. -   випад правою, руки в сторони:

1-2 – В.п. пружні покачування;

3-4-те ж саме зі зміною положення ніг.

6р.

Фронтальний метод

Випад правою (лівою) на 90градусів. Нога,яка позаду  не згинати

15

В.п. –ОС, руки вперед долонями донизу:

1 - нахил тулуба в право;

2 - нахил тулуба

3 - нахил тулуба в ліво

4 - В.п.

6р.

Фронтальний метод

Нахил тулуба максимальний, ноги не згинати

 

 

 

 

 

Ходьба на місці

20

Фронтальний метод.

Під рахунок.

16

Готуємо клас до основної частини уроку.

Зворотне змикання.

20’’

Загальна команда: В одну шеренгу ШИКУЙСЬ!

Рахунок до останнього хто стане в шеренгу.

Основна частина 25

17

Сприяти розвитку м’язів рук

1.Закріпити техніку виконання стрибка у довжину

- Вистрибування вгору з положення присівши

-Стрибок у довжину з місця;

- Стрибок  у довжину з місця на результат.

10

 

 

 

Груповий метод

 

Звернути увагу на роботу розмаху рук та на присильте приземлення.

 

 

18

Сприяти розвитку м’язів живота

 

 

 

 

 

 

2. Контроль з техніки виконання піднімання тулуба в сід за 30 с.

Хлопці:

  • до 10 – низький;
  • 10 – середній;
  • 18 – достатній;
  • 27 – високий.

Дівчата:

  • до 9 – низький;
  • 9 – середній;
  • 17 – достатній;

      -      25 – високий.

         10

 

 

           

.

         2р.

 

 

 

         2р.

 

 

 

Фронтальний метод

 

 

Слідкувати за точним виконанням стартових команд  і дією учнів на команди.

 

 

 

19

Сприяти розвитку м’язів спини

3. Контроль з техніки виконання нахила тулуба уперед з положення сидячи (см)

Хлопці:

- до 2 – низький;

- 2 – середній;

-  5 – достатній;

- 9 – високий.

Дівчата:

- до 9 – низький;

- 9 – середній;

-  11 – достатній;

- 14 – високий.

5’

 

 

 

1р.

 

 

 

 

1р.

 

Фронтальний метод

 Виконувати максимально

20

Знизити емоційне збудження учнів. Підготувати учнів до підведення підсумків.

  1. Відновлення дихання засобом ходьби;
  2. Вимірювання ЧСС
  3. Шикування в одну шеренгу;
  4. Підведення підсумків, оцінювання дітей.
  5. Повідомлення домашнього завдання.

Заключна частина 5

 

Фронтальний метод

 

 

ЧСС не більше 90  уд./хв.

Визначення учнів, які краще впорались з задачами уроку, виставлення оцінок.

Щоденно виконувати ранкову  гігієнічну гімнастику.

 

docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку