План-конспект уроку для 5 класу " Гімнастика"

Про матеріал

Розгорнутий, деталізований план- конспект уроку фізичної культури для 5 класу, на допомогу вчителю фізичної культури.

Перегляд файлу

Дата:________

№ уроку________

 

План – конспект уроку

для 5-го класу

Варіативний модуль: «Гімнастика»

Завдання уроку:

1.Повторити лазіння по вертикальному канату у три прийоми.

2.Повторити перекиди вперед і назад.

3.Розвивати силу рук.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: Секундомір, свисток, мати, гімнастична лава.

Тривалість уроку: 45 хв.

Проводить: Рогуцький Ю.І

Частина

уроку

 

        Зміст

 

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

Підго-

товча

(12-14 хв.)

1.Шикування в одну шеренгу, привітання.

2. Повідомлення завдань уроку,

інструктаж із правил техніки безпеки на уроках волейболу.

3.Стройові вправи на місці: «право-руч», «ліво-руч», «кру-гом».

4. Перешикування на місці із двошеренгового строю в одно шеренговий. Зміна напрямку заходження плечем.

5. Наліво в обхід по залу - руш!

6. Різновиди ходьби:

- на носках;

- на п’ятах ;

- перекатом з п’ятки на носок;

- на внутрішній стороні стопи;

- в напівприсяді, руки за голову;

7. Різновиди бігу:

- біг звичайний по діагоналі;

- колові обертання рук;  плечі,передпліччя,кісті(вперед,наз)

- руки в замок ( хвиля);

- махи руками ( горизонтальні й вертикальні « ножиці»;

- підскоки;

- стрибки у кроці;

Ходьба, вправи на відновлення дихання;

- перешикування на місці із двошеренгового строю в одно шеренговий. Зміна напрямку заходження плечем.

9. Комплекс ЗРВ у русі:

 1. В. п. — руки на пояс. 1—4 — на кожен крок нахил голови

ліворуч — праворуч;

 

2. В. п. — кисті до плечей: 1 — руки вперед; 2 — в. п.; 3 —

руки у сторони; 4 — в. п.

 

3. В. п. — те саме. 1 — права рука вгору, ліва — у сторону;

2 — в. п.; 3 — ліва рука вгору, права — у сторону; 4 — в. п.

 

4. В. п. — руки догори. 1—4 — колові оберти руками вперед

; 5—8 — те саме назад;

 

5. В. п. — зігнуті руки перед грудьми. 1—2 — пружинні відведення рук назад; 3—4 — те саме прямими;

 

6. В. п. — руки на пояс. 1 — крок лівою, поворот ліворуч;

2 — крок правою, поворот праворуч;

 

7. В. п. — пальці внизу в «замок». 1—4 — на кожен крок —

нахил тулуба вперед;

 

8. В. п. — те саме. 1 — випад лівою, руки вгору; 2 — випад

правою, руки вгору;

 

Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки

1 хв

 

 

 

 

10 с

 

1 хв

 

 

 

1 хв

 

 

 

1-2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

8 р

 

 

 

8 р

 

 

 

8 р

 

 

 

 

8 р

 

 

 

 

8 р

 

 

 

8 р

 

 

 

 

8 р

 

 

 

8 р

 

 

 

1 хв

Перевірити загальний вигляд учнів

 

Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ

Чіткість та узгодженість

виконання

 

 

 

Ходьба у колону по одному, підборіддя підняті, зберігати дистанцію.

 

 

Зберігати поставу.

 

 

У колону по одному залою.

Учні СМГ продовжують  активну

ходьбу

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

Крок правою — нахил праворуч, лівою — ліворуч.

Спина пряма, темп виконання

середній.

 

Пальці рук прямі, лікті

не опускати. Дистанція —

2 кроки.

 

Пальці разом. Дистанція —

2 кроки

 

 

Пальці в кулак, амплітуда

максимальна, темп виконання

середній.

 

 

Дистанція — 2 кроки, лікті

не опускати, погляд уперед.

 

Рухи пружні, спина пряма.

Дистанція — 2 кроки

 

 

 

Ноги прямі, нахили максимальні

 

 

 

Руки прямі, спина пряма.

Дистанція — 2 кроки

 

 

Фронтально водночас у колону по одному, дистанція — 2 кроки. Зміна напрямку руху — за сигналом учителя. Після завершення — ходьба.

Основна

25-27хв

 

1. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми

 

 

 

 

 

 

2. Акробатика: перекиди вперед і назад

 

 

 

 

 

3. Згинання та розгинання рук в упорі лежачі

 

8-9 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

8-9 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв

Див. картку № 25

 

 

 

 

 

 

 

Поточно одне за одним, дистанція -2 перекиди

 

 

 

 

 

Фронтально водночас, в індивідуальному темпі до особистого максимуму

Зак-

лючна

(3-5 хв)

 

1.Шикування

2.Вимірювання ЧСС;

3.Вправами на відновлення дихання;

4. Вправи для розтягування м’язів;

 

5.Підбиття підсумків уроку;

 

 

 

6.Домашне завдання;

 

7.Організоване залишення місця занять.

5хв

У колону по одному.

У нормі – до 90 уд/хв.

 

Темп повільний

Стійка ноги нарізно; відвести руки назад, опираючись долонями в сідниці; прогнутися, ковзаючи долонями вниз по задній поверхні стегон до ком­фортного стану прогинання.

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на пальцях.

 

У колону по одному

 

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку