Розгорнутий, деталізований план- конспект уроку фізичної культури для 5 класу, на допомогу вчителю фізичної культури.
Дата:________
№ уроку________
План – конспект уроку
для 5-го класу
Варіативний модуль: «Гімнастика»
Завдання уроку:
1.Повторити лазіння по вертикальному канату у три прийоми.
2.Повторити перекиди вперед і назад.
3.Розвивати силу рук.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: Секундомір, свисток, мати, гімнастична лава.
Тривалість уроку: 45 хв.
Проводить: Рогуцький Ю.І
Частина уроку |
Зміст
|
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підго- товча (12-14 хв.) |
1.Шикування в одну шеренгу, привітання. 2. Повідомлення завдань уроку, інструктаж із правил техніки безпеки на уроках волейболу. 3.Стройові вправи на місці: «право-руч», «ліво-руч», «кру-гом». 4. Перешикування на місці із двошеренгового строю в одно шеренговий. Зміна напрямку заходження плечем. 5. Наліво в обхід по залу - руш! 6. Різновиди ходьби: - на носках; - на п’ятах ; - перекатом з п’ятки на носок; - на внутрішній стороні стопи; - в напівприсяді, руки за голову; 7. Різновиди бігу: - біг звичайний по діагоналі; - колові обертання рук; плечі,передпліччя,кісті(вперед,наз) - руки в замок ( хвиля); - махи руками ( горизонтальні й вертикальні « ножиці»; - підскоки; - стрибки у кроці; Ходьба, вправи на відновлення дихання; - перешикування на місці із двошеренгового строю в одно шеренговий. Зміна напрямку заходження плечем. 9. Комплекс ЗРВ у русі: 1. В. п. — руки на пояс. 1—4 — на кожен крок нахил голови ліворуч — праворуч;
2. В. п. — кисті до плечей: 1 — руки вперед; 2 — в. п.; 3 — руки у сторони; 4 — в. п.
3. В. п. — те саме. 1 — права рука вгору, ліва — у сторону; 2 — в. п.; 3 — ліва рука вгору, права — у сторону; 4 — в. п.
4. В. п. — руки догори. 1—4 — колові оберти руками вперед ; 5—8 — те саме назад;
5. В. п. — зігнуті руки перед грудьми. 1—2 — пружинні відведення рук назад; 3—4 — те саме прямими;
6. В. п. — руки на пояс. 1 — крок лівою, поворот ліворуч; 2 — крок правою, поворот праворуч;
7. В. п. — пальці внизу в «замок». 1—4 — на кожен крок — нахил тулуба вперед;
8. В. п. — те саме. 1 — випад лівою, руки вгору; 2 — випад правою, руки вгору;
Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки |
1 хв
10 с
1 хв
1 хв
1-2 хв
2 хв
1 хв
8 р
8 р
8 р
8 р
8 р
8 р
8 р
8 р
1 хв |
Перевірити загальний вигляд учнів
Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ Чіткість та узгодженість виконання
Ходьба у колону по одному, підборіддя підняті, зберігати дистанцію.
Зберігати поставу.
У колону по одному залою. Учні СМГ продовжують активну ходьбу
Слідкувати за диханням.
Крок правою — нахил праворуч, лівою — ліворуч. Спина пряма, темп виконання середній.
Пальці рук прямі, лікті не опускати. Дистанція — 2 кроки.
Пальці разом. Дистанція — 2 кроки
Пальці в кулак, амплітуда максимальна, темп виконання середній.
Дистанція — 2 кроки, лікті не опускати, погляд уперед.
Рухи пружні, спина пряма. Дистанція — 2 кроки
Ноги прямі, нахили максимальні
Руки прямі, спина пряма. Дистанція — 2 кроки
Фронтально водночас у колону по одному, дистанція — 2 кроки. Зміна напрямку руху — за сигналом учителя. Після завершення — ходьба. |
Основна 25-27хв
|
1. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми
2. Акробатика: перекиди вперед і назад
3. Згинання та розгинання рук в упорі лежачі
|
8-9 хв
8-9 хв
8 хв |
Див. картку № 25
Поточно одне за одним, дистанція -2 перекиди
Фронтально водночас, в індивідуальному темпі до особистого максимуму |
Зак- лючна (3-5 хв)
|
1.Шикування 2.Вимірювання ЧСС; 3.Вправами на відновлення дихання; 4. Вправи для розтягування м’язів;
5.Підбиття підсумків уроку;
6.Домашне завдання;
7.Організоване залишення місця занять. |
5хв |
У колону по одному. У нормі – до 90 уд/хв.
Темп повільний Стійка ноги нарізно; відвести руки назад, опираючись долонями в сідниці; прогнутися, ковзаючи долонями вниз по задній поверхні стегон до комфортного стану прогинання. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на пальцях.
У колону по одному |