(варіативний модуль гандбол, перший рік вивчення)
(навчальний заклад)
м. _________________ на 20__ – 20___ навчальний рік
(місто)
Кількість учнів: _______________
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала.
Необхідний інвентар: м’ячі гандбольні або гумові.
Частина заняття |
№ п/п |
Зміст |
Дозування |
Орг.-метод. вказівки |
1. |
Шикування, повідомлення завдань уроку. |
1'30" |
Звернути увагу на зовнішній вигляд |
|
2. |
ЗФП. Стройові вправи:
|
2 р. 2 р. |
На пальцях однієї ноги, п’ятки іншої.
|
|
3. |
Ходьба:
|
20 м 10 м 10 м 10 м |
Спина пряма Лікті розведені
На носок вище |
|
4. |
Біг
|
50 м 20 м 10 м 10 м. 30 м |
У повільному темпі Частіше працювати ногами
У повільному темпі |
|
5. |
ЗРВ у русі: 1. В.п. – руки в сторони, кисті в кулак. 1-2. – оберти у кистьових суглобах всередину 3-4. - оберти у ліктьових суглобах всередину. 5-8. – те саме назовні. 2. В.п. – руки перед грудьми. 1-2. – відведення зігнутих рук назад. 3-4. – те саме прямих. 3. В.п. – руки вгорі. 1-4. – оберти руками правої вперед, лівої назад 4. В.п. – руки на пояс. Ходьба з однойменними поворотами тулуба. 5.В.п. – руки вперед. Ходьба із підтягуванням руками коліна до грудей. 6. В.п. – те саме. Ходьба випадами з однойменним обертом тулуба. |
6 р.
6 р.
6 р.
10 м.
10 м.
10 м.
|
Слідкувати за амплітудою рухів
Руки прямі, тримати дистанцію
Слідкувати за амплітудою рухів, та дистанцією між учнями Поворот глибше Темп повільний, коліно вище, тримати рівновагу Нахил глибше, ноги прямі
|
|
6. |
Перешикування з колони по 1 у колону по 4. |
40'' |
|
|
7. |
ЗРВ на місці.
1-3 - руки вгору, праву назад на пальці, прогнутися. 4 – В.п. 5-8 - те саме лівою.
1-2 - відведення зігнутих рук назад. 3-4 - те саме прямих.
|
2 р
3 р
|
Потягнутися
Амплітуда більша |
|
|
1-3 – три пружні повороти праворуч 4 – В.п. 5-8 - те саме ліворуч.
1-3 – три пружні нахили ліворуч, права вгорі 4 – В.п. 5-8 - те саме праворуч.
1-2 – два пружні нахил вперед прогнувшись, руки вгору 3 – нахил вперед 4 – В.п.
1 – упор присівши 2 – стрибком, упор лежачи 3 – стрибком, упор присівши 4 - В.п.
1-2 – перекатом на ліву 3-4 те саме на праву |
3 р
3 р
4 р
4 р
8 р
|
Нахили глибші, ноги прямі
Темп повільний
Слідкувати за поставою |
|
|
8. |
Перешикування з колони по 4 у колону по 1. Перехід до місця занять |
40'' |
|
9. |
Технічна підготовка Пересування та зупинки.
Ведення м’яча. 1. В.п. – у дві колони, на відстані 10-15 метрів. Між колонами лежать 3 фішки/стійки/інший орієнтир, 2-3 м між ними. За сигналом учень виконує ведення м’яча пересуваючись вперед з обведенням фішок/стійок/інших орієнтирів. 2. В.п. – те саме. Те саме, але одночасний рух із зустрічних колон, тобто вправу виконують одразу 2 учні, що стоять першими у кожній з колоні. Передачі м’яча.
|
2'
3 р
5'
3'
3'
|
Пересування у повільному темпі, контролюючи своє положення по відношенню до інших учасників уроку.
Зміна положення рук: вгорі, вперед
При обведенні фішок слідкувати за робочою рукою – дальньої від фішки
Голову не опускати вниз, контролювати положення партнера, темп повільний
Слідкувати за технікою виконання передач. |
|
|
|
4'
5' |
Слідкувати за технікою виконання передач: робота рук при передачі та ловінні м’яча, крок назустріч при ловінні м’яча. |
|
10. |
Розвиток фізичних якостей. 1. В.п. – в шерензі на лицьовій лінії. Біг вперед з наступним чергуванням роботи ніг: два захльости гомілки, руками торкнутися стоп навхрест (права нога – ліва рука; ліва нога – права рука), два високих підйоми стегна, руками торкнутися стоп навхрест (права нога – ліва рука; ліва нога – права рука). 2. В.п. – те саме. Біг змійкою виконуючи по три приставні кроки вперед – в сторону. На третьому кроці торкнутися рукою однойменної стопи. |
2х10 м
2х15 м |
Пересуватися утримуючи шикування у шерензі: не виходити вперед та не відставати |
|
11. |
Збір інвентарю. Шикування у шеренгу. Підведення підсумків заняття. |
1' 1' 3' |
|
|
12. |
Домашнє завдання: обходження орієнтирів імітуючи ведення м’яча відповідною рукою, в залежності від розташування орієнтиру. |
3х2' |
|