Конспект уроку з французької мови для 3 класу Тема уроку: "Я прибираю кімнату"

Про матеріал
Конспект уроку з французької мови для 5 класу загальноосвітніх шкіл Тема уроку: "Я прибираю кімнату"
Перегляд файлу

Конспект уроку з французької мови для 5 класу

Тема уроку: "Я прибираю кімнату"

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань з теми.

Практичні цілі: закріпити вживання лексики з теми: "Я прибираю кімнату", формувати навички монологічного та діалогічного  мовлення, аудіювання, вчити дітей читати окремі слова і зв'язний текст, удосконалити вживання лексики з теми в усному мовленні на рівні фрази і шляхом багаторазового повторення, формувати мовну компетенцію, створити такі умови на уроці, щоб учні проявили всі свої здібності і можливості, забезпечити умови для формування позитивної мотивації та інтересу до вивчаємої мови  шляхом використання різноманітних  технологій.

Загальноосвітні  цілі: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми уроку, підвищувати загальний рівень, культуру спілкування учнів, збагачувати її новими поняттями.

Розвиваючі цілі: розвивати мовну здогадку, логічне мислення, розвивати вміння учнів ставити перед собою завдання, розвивати довільну увагу, фонематичний слух, швидку і адекватну мовнорозумову реакцію, формувати навички роботи в групі, самостійність і творчу активність.

Виховні цілі: виховувати повагу до думок інших учасників освітнього процесу, допомогти усвідомити цінність спільної діяльності, розвивати інтерес до предмета.

Хід уроку.

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Початок уроку. Привітання. Організаційний момент. Учні починають урок з вірша:

Un, deux, trois,

sans bruit assieds - toi

Enfants,s ilence!

la leçon de français commence!

 

M: Bonjour, mes enfants!

Cl: Bonjour, Madame!

M: Enchantée de vous voir! Я рада вас бачити. Якщо ви теж раді, тоді просто скажіть:  Enchantés, Madame!

Cl: Enchantés, Madame!

М: Comment ça va?

CL: ça va!

М:Saluez l'un l'autre! Поверніться один до одного і привітайтесь!

Е1Е2Е3: Bonjour!

2.  Sujetet but. Повідомлення теми та мети уроку.

M. Le sujet de notre leçon est "Je fais la chambre". Pendant cette leçon nous allons repeter le lexique sur le theme, nous allons ecouter le texte, nous allons faire les exercices interessants, nous allons chanter et danser. Bonne  chance!

Mais d'abord nous devons faire la gymnastique phonetique  pour prononcer bien les mots.

3. Conversation. Мовна розминка. Занурення в мовне середовище.

M.Comment les deux amies ont salue l'une l'autre?  Згадайте як дві подруги вітали одна одну:

Bonjour Aline,

Comment ça va?

Merci Nadine,

Cоmme çi, comme ça!

M. Saluez l 'ourson et le chat! А тепер привітайте ведмедика і кота!


Michel,Michel

Papa t`appelle

Papa t`appelle

Michel,Michel

Un, deux, trois,

J`aiun petit chat.

Quatre,cinq,six,

Qui fait des caprices!


4. La gymnastiquephonetique. Фонетичназарядка.

М: Repetons le son [ а].

Діти, давайте повторимо  носовий звук [ а]. Чи є такий звук в українській мові? Давайте вимовимо його правильно. Погляньте на дошку, слухайте диктора і повторюйте за ним.

Відпрацювання читання і вимови слів зі звуком [а].

М: Діти, я зараз прочитаю слова, в яких є такий звук і також його немає. Підніміть руку, якщо ви почули в слові звук [а]. Будьте уважні!

Palme, balle ,blanc ,cabane, orange, trente,   maman, sans,   France.

II.Основна частина уроку.

1.Controle. Контроль домашнього завдання.

Читання і переклад тексту. Учитель включає запис тексту, учні слухають і повторюють. Після цього 2-3 учня читають текст вголос і відповідають на запитання вчителя.

2. Lexique.Повторення лексики  з теми " Я прибираю кімнату".

Lis les mots et trouve les images. Прочитай слова і знайди картинки.

3. La pause musicale. Музична пауза. Пісня " Savez-vous planter les choux? "

Діти співають пісню і виконують рухи під музику.

4. Audition..Аудіювання тексту з опорою на картинку і виконання завдань до тексту.

1. Етап підготовки до слухання тексту.

2.Етап слухання тексту.

3. Етап перевірки розуміння змісту прослуханого тексту:

а) Vrai ou faux - скажи правда чи ні,

б)прочитай питання і вибери те, яке ти почув в тексті.

5. Vocabulaire. Систематизація лексичного матеріалу. Бесіда за  темою з опорою на картинки. Розвиток умінь діалогічного і монологічного мовлення.

М - Сl, E1 - E2, E3 -E4

Учні складають діалоги уголос. Для стимуляції мовної активності використовується картинка з зображенням родини, яка прибирає в кімнаті. Бажано опитати 2-3 пари учнів, оцінити рівень знань, похвалити за самостійне складання кращих діалогів. Також, за бажанням, декілька учнів описують картинку самостійно.

III. Заключна частина уроку.

Travail a domicile. Домашне завдання. Повторити лексику з теми.

Resume. Підведення підсумків уроку. Aimez-vous faire la chambre? Fais-tu le lit? Aides-tu tes parents?

Merci pour vos reponses! Au revoir, mes amis!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
1305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку