Представлена розробка уроку з географії 6 класу :"Гідросфера. Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані." поєднує традиційні та інтеріктивні форми роботи з учнями. Велика насиченість уроку, зміна діяльності, індивідуальні та групові форми роботи, наочність - допомагають дитині успішно опанувати матеріал. Це дає можливість прищеплювати стійкий інтерес до вивчення географічної науки та формувати освітні компетентності в учнів.
План уроку географії 6 клас
Урок №46
Тема: Гідросфера. Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.
Мета уроку:
Землі, визначати глибини океанів та морів;
Комбінований урок
Обладнання:
інтерактивний комплекс,
магнітна дошка для ілюстрацій,
підручник географії 6 клас,
атлас для 6 класу,
контурна карта «Світовий океан»,
настінна карта світовий океан,
робочий зошит.
План уроку
1.Мотивація діяльності учня та актуалізація теми уроку.
Учитель: - Доброго дня! Сьогодні на уроці ми продовжуємо знайомство з Гідросферою. Я пропоную до Вашої уваги невеличкий відео сюжет.
Переглядаючи його ви повинні відповісти мені на запитання, якою ж буде тема нашого уроку?
Та спробуйте розв’язати кросворд.
https://www.youtube.com/watch?v=-0r-epxVYmY
1. гідро С фера 9.-----------сух О долу
2. Гонд В ана 10. льодови К
3. мар І анський 11. мор Е
4. Т ихий 12. Л А вразія
5. О кеан 13. ста Н ів 6. х В иля
7. Атлант И чний
8. Льодовити Й
Вірно, тема уроку: Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.
Учитель: - Скільки океанів в світі?
Вірно -5.
Я пропоную розділитися вас на 5 груп, кожна з яких буде презентувати один з океанів, за певними критеріями, його складовими частинами. За допомогою підручника, карти атласу, інтернету вам необхідно заповнити табличку.
Назва океану
1. |
Площа 2 |
ГП 3 |
Моря 4 |
Затоки 5 |
Протоки 6 |
Острови 7 |
Півострови 8 |
Глибини 9 |
Тихий |
|
|
|
|
|
|
|
|
Атлантичний |
|
|
|
|
|
|
|
|
Індійський |
|
|
|
|
|
|
|
|
Південній |
|
|
|
|
|
|
|
|
Північний Льодовитий |
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота в групах.
Виступи представників кожної групи та заповнення таблиці.
Учитель: - Як ви визначили глибину океану? Так - за кольором.
Валеопауза
Розмістіть ілюстрації у порядку розміщення розгляду теми.
Гідросфера - світовий океан – море – затока – протока – острів – навострів.
http://kafedra.com.ua/shho-take-gidrosfera-zemli-vyznachennya-hahttps://uk.wikipedia.org/wiki/\
https://3.bp.blogspot.com/-tLw21FZbcBU/UgsSg0dQz7I/AAAAAAAAB-A/iPmQeZzs2ns/s1600/beu_wo_011.jpg
Скрайбінг – презентація https://www.youtube.com/watch?v=iNtfVwA7kj0
Прочитати параграф підручника, вивчити визначення, нанести на контурну карту основні частини Світового океану (колонки таблиці 1,4,5,6,7,8)
Учитель: - Урок закінчено, на все добре. До наступного уроку.